Avon, Pink Wink, czyli Idealny Pocałunek

• czwartek, 15 maja 2014 42 Komentarzy


Dzisiaj postanowiłam dodać całkiem inny post niż dotychczas. Dziś będzie o ustach! A raczej o pomadce, którą kupiłam jakiś czas temu, ale jakoś nie miałam odwagi Wam jej pokazać na moich ustach, ale dzisiaj postanowiłam to zmienić, mam nadzieję, że ie będzie tak źle.



                      Szminka Idealny pocałunek, Avon - 
                                    odcień Pink Wink




Pomadkę zamówiłam jakoś na początku roku, kiedy była w cenie promocyjnej za 15zł. Moja przyjaciółka miała kilka kolorów z tej serii i była bardzo z niej zadowolona, więc postanowiłam i ja spróbować. Chciałam coś w różu i mój wybór padł na PINK WINK. Szczerze to po zdjęciu w katalogu, spodziewałam się jaśniejszego odcienia. Gdy pomadka do mnie przyszła i otworzyłam pudełko, byłam zszokowana, Pomyślałam "przecież mi ten kolor nie będzie pasował, jest zbyt wyzywający'. Ale gdy się nią pomalowałam szybko zmieniłam zdanie! Pomadka ma piękny, soczysty kolor. Wcale nie jest wyzywająca, ale fakt, jest dla odważnych. Nie maluję się nią codziennie, ale raz na jakiś czas od okazji i bardzo ją lubię. 


Pomadka jest trwała, utrzymuje się na ustach tak 3-4 godziny nawet podczas jedzenia i picia. Ale na policzku Ukochanego zostawia delikatny różowy odcisk ;) 
Kolor jest intensywny.
Schodzi z ust równomiernie, nie pozostawia plam. 
Cena i dostępność również jest na plus. Często można trafić w katalogu na promocje. 






Znacie szminki "Idealny pocałunek" z Avonu?
Macie jakiś kolor w swojej kolekcji? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. śliczny kolorek i jak wygląda na ustach, a do kompletu paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolor. moja siostra jest konsultantką, pomyslę nad zakupem :)
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie lubuję się w pomadkach ochronnych niż kolorowych :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor cudny :-) Uwielbiam takie wyraziste usta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, faktycznie nie jest wyzywająca, nawet na co dzień okej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor!
    Jak dla mnie na co dzień nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna szmineczka :) Ja z Avonu już dawno nic nie zamawiałam :)
    Kochana Twoje okularki mi się bardzo podobają, zdradzisz co to za model i jakiej marki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje okularki są z Binokl F-84f jeśli dobrze patrzę :D

      Usuń
  8. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba :) I paznokcie do kompletu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pełno kolorów:) Uwielbiam szminki z Avonu :D ten też jest przepiękny muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja należę do tych, które w absolutnie każdej pomadce wyglądają tragicznie, więc tylko podziwianie mi pozostaje ;)
    A tak swoją drogą to wprost uwielbiam to Twoje zdjęcie nagłówkowe! Jest tak pozytywne, że gęba sama mi się śmieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuje! bardzo się ciesze, że ma takie działanie uboczne :D

      Usuń
  11. Uwielbiam szminki z avonu! :D Ten odcień pięknie się prezentuje na Twoich ustach :D ja kocham takie intensywne kolory szminek za to, że jak nie mam czasu na makijaż oczu to przeciągam jedynie usta taką pomadką i moim zdaniem to nieco ożywia buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak widać mam to samo :D tusz i kredka i szminka na usta, by nadać jakiegoś kolorku :D

      Usuń
  12. Jaki ma śliczny kolor :)
    nie mam żadnej pomadki z tej serii, ale ogólnie avonowskie pomadki bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda na ustach, a w połączeniu z paznokciami już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowane połączenie widać się udało :D fajnie współgrają ze sobą ;)

      Usuń
  14. O kurczę, faktycznie nieziemski odcień! Aczkolwiek mi się podoba Twój naturalny kolor ust - taki zbliżony do cielistego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie spodziewalam się, że ten kolor będzie tak dobrze wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam i nie odważyłabym się na taki kolor - celuję raczej w czerwienie i borada. Acz Tobie bardzo do twarzy:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna :) Zastanwaiam się nad zkaupem jakieś pomadki, ale nie wiem kopletnie co brać pod uwagę przy wyobrze, na jaki kolr się zdecydować :/ A pazkokietki jeszcze lepsze! Cóż to za lakier piaskowy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lakier z wibo, własnie piaskowy nr 2 ;)

      Usuń
    2. Mam z wibo garnatowy ;) Ostatnio piaskowe to moje ulubuone lakiery!

      Usuń
  19. Wow! Nawet nie wiedziałam, że Avon ma tak fajną szminkę :) Ja takich kolorów używam bardzo czesto, kwestia przyzwyczajenia :) Ładnie Ci Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!Gdzieś słyszałam że rude dziewczyny nie mogą nosić różu, bo się gryzie. Szkoda tylko że ja się dobrze czuje w takich kolorach :D

      Usuń
  20. Ja się bardzo zawiodłam na Avonie i przestałam zamawiać od nich rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym Cię zawiedli? może przed czymś trzeba się chronic?

      Usuń
  21. Przyznam, że wcześniej nie znałam tych szminek, ale Twoja wersja bardzo mi się spodobała - bez przesady, pięknie wyglądasz w tym kolorze i wcale nie jest wyzywający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że pomadka jest wzywająca to słowa mojej mamy :D

      Usuń
  22. Ale piękna! Zdecydowanie to mój odcień, bardzo takie lubię! A i wkradły się identyczne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie ze szminką stworzyły parę idealną:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne połączenie koloru szminki z lakierem na paznokciach ;)

    I, o dziwo, pomadka podoba mi się - choć ogólnie nie przepadam za różem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminki z Avonu to jest coś, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny matowy kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale genialny kolor! Uwielbiam wszelkie odcienie róży, więc na pewno skuszę się na tą pomadkę, o której piszesz. jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Szminki z Avonu lubię, a ten kolorek jest śliczny - może sobie kupię przy okazji następnych katalogowych zakupów ;) Widzę też chyba piasek z Wibo na paznokietkach ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS