Kosmetyczne nowości

piątek, 9 maja 2014 35

Oj dawno nie miałam tak sporych zakupów kosmetycznych. Fakt, ze nie kupiłam tego wszystkiego razem, ale to i tak sporo! Kilka rzeczy kupionych w Rossmanie na promocji lub poza nią, kilka z hurtowni i wygrane rozdanie.


Pierwsza porcja kosmetyków to wygrana we wiosennym rozdaniu u Basi!
Strasznie się cieszyłam, bo nie dośc, że pierwszy raz wygrałam takie rozdanie to jeszcze po raz pierwszy będę miała możliwość przetestowania niemieckich kosmetyków Balea jak i tych rosyjskich z Bani Agafii. 
To będzie ciekawe testowanie!



A kolejna porcja to już moje zakupy!

Maska i szampon Kallos Keratin - jestem po pierwszy stosowaniu tych produktów i powiem tylko, że jes świetnie. 
Szampon Schauma - kupiłam go mamie, ale zapewne będe go podkradac ;)
Odzywka w sprayu Schauma - brakowało mi odzywki bez spłukiwania
Perfumy - moje ulubione perfumy na lato, prezent od Lubego


Podkłady Stay Matte - kupione na promocji -49%, wzięłam również odcień ciemniejszy  na lato 
Korektor 4in1 - kupiony poza promocją, bo... przegapiłam go zwyczajnie, a chciałam go bardzo sprawdzić. 
Lakier bezbarwny Lovely - mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie jak matowy Top coat 
Piasek z Wibo - był to ostatni z tych wszystkich kolorów! Kompletne pustki już były, ale ten musiałam wziąć.
Próbka balsamu pod prysznic Nivea - trafiłam na nią w Joy'u, chętnie go sprawdzę i porównam do mojego ulubieńca z Evelime

Golden Rose Velvet Mate - musiałam sprawdzić te zachwalane pomadki, zwłaszcza, że bardzo lubię matowe wykończenia. 
Jedwab w Płynie z Green Pharmacy -  serum na zniszczone końcówki 


I to tyle moich nowości. Trochę zapasów mam ;)
Jakiś produkt Was szczególnie zaciekawił?
O którym byście chcieli przeczytać?  

Komentarze:
  1. Wygrana w rozdaniu jest naprawdę genialna. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody i trochę zazdraszczam:) Co do matów z GR - będziesz zachwycona! fenomenalne są te szminki:) Życzę udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec postanowione - muszę kupić w końcu coś z Balea i Bani Agafii:)
    Gratuluję wygranej:)
    A na piaski z wibo ja się nie załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obkupiłaś, a jaka świetna wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej ;) same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ WYGRANEJ! :* ale..Bani Agafii? A nie Babci przypadkiem? :)
    wspaniałe kosmetyki, u mnie też już były braki lakierów z candy shop, nie upolowałam jednego kolorku, który bardzo mi się podobał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie babci. :) też myślałam ze to babcia a tu jednak się okazało inaczej :D

      Usuń
  8. Świetne nowości :-) Muszę koniecznie skoczyć do dm po te nowości z limitowanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam odżywkę z Schaumy, nie akurat tą konkretną, ale jest beznadziejna. Interesuje mnie ten szampon Kallos-pierwsze o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie okropnie interesują te podkłady. Kurde tyle razy je widuję na blogach w nowościach, ale recenzji nie spotkałam, albo zapomniałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak moożesz!! :D Obrażę się zaraz! :D
      http://agatasamulak.blogspot.com/2014/02/rimmel-stay-matte-091-light-ivory.html

      Usuń
  11. No no. Świetne nowości. Kilkoma sama bym się zaopiekowała :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo nowości, szminki z GR bardzo lubię :) świetna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę poszalałaś w ostatnim czasie :) Wygrana też jest świetna, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulala, fajne nowości, szczególnie ta wygrana z kosmetykami Balea i rosyjskimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na szczęście nie spotkałam pustek w szafach :)
    skusiłam się na wszystkie lakiery z serii candy shop z wibo - kocham pisaki! :)
    szukałam też w mniejszej drogerii tych matowych szminek z gr, ale niestety ich nie było (mam jeszcze kilka innych drogerii więc zrobię poszukiwania) ale zamiast tego kupiłam jedną z serii z woskiem pszczelim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości !! Dostrzegam tutaj szampon aktywator o którym pisałam że go uwielbiam :-) Ciekawa jestem jak się u ciebie sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedzialam, ze Kallos ma tez szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego - czekam w takim razie na recenzje, może upatrzę sobie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. same fajne rzeczy ;) bardzo lubię ten korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałości:) to serum z GP mam i rewelacyjnie działa na końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Balea :o Podziel się, chętnie przygarnę ten żel :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nagrody w rozdaniu rewelacyjne, ale bym się cieszyła :) Zakupki świetne, bardzo zainteresowała mnie ta baletka korektorów, przydałaby mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :) Zakupy świetne, ja dorwałam ostatniego Wibo u mnie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo ciekawa kosmetykow Balea;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie ciekawi bardzo ten korektor poczwórny i szmineczka z GR ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. ta mango Balea mnie kusi, zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Noooo, rzeczywiście sporo tych nowości ;) Mnie osobiście bardzo ciekawi, jak się sprawdzi u Ciebie ten szampon Kallos, bo też mam ochotę go kupić ;) A wygrana świetnie się prezentuje u Ciebie na blogu :D
    Raz jeszcze życzę miłego testowania ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zapasy! Kurcze, tyle rzeczy mogłam jeszcze kupić na Rossmanowych promoacjach :/ A w piaskach wszelakich jestem ostatnio zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej:) Jestem ciekawa tej maski i szamponu Kallos Keratin bo nigdy o nich nie czytała ani nie słyszałam, chętnie przeczytam recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kosmetyki z Banii Agafii są na mojej liście zakupowej :) Jednak z chęcią przeczytam ich recenzję, a co!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wieki nie było mnie "na blogach" i proszę, proszę, ile tu zmian! ;) Jak ładnie ;) Jako że obie rezydujemy w Poznaniu, chętnie przyjmę co nieco ;) Haha ;) Bogataś!

    OdpowiedzUsuń