Kremowy peeling do ciała, carmel i cynamon - Tutti Frutti

poniedziałek, 12 maja 2014 30

Długo się zastanawiałam czy dodać ta notkę dziś, bo skończyły mi się zdjęcia, została mi tylko ten jeden kosmetyk, ale kiedy robiłam te zdjęcia było ciemno no i z jakością troszkę kiepsko, ale mam nadzieję, że będzie okej ;)

Kremowy peeling do ciała, karmel i cynamon - Tutti Frutti


Co mówi producent? 
Peeling do mycia ciała Tutti Frutti zawiera białe trufle- najcenniejszy i najdroższy afrodyzjak znany już w starożytności - znak Wenus, rzymskiej bogini miłości. Pobudza zmysły, podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie.
Peelingujące drobinki jojoba zanurzone w kremowym żelu delikatnie złuszczają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało, a olejek cynamonowy i witaminy zostawiają skórę jedwabiście miękką, jędrną i nawilżoną.


Moja opinia:
Żel wpadł do mojego koszyka w Rossmanie całkiem przez przypadek. Na półce stała ostatnia butelka z "ceną na do widzenia" za 5.20zł. Sprawdzając zapach, zaczarował mnie i takim sposobem przyszedł ze mną do domu. Żel mieści się w plastikowej butelce (250ml) zamykana na wygodne otwarcie typu "klik". 
Zapach jak wspomniałam jest obłędny. Jest intensywny, i z czasem zaczął mnie trochę męczyć. Żel ma dużo drobinek, jednak nie podrażnia on skóry, nadaje się on świetnie do codziennego mycia. Żel się fajnie pieni i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Przyjemne było również to, że na drugi dzień rano na skórze czuć było zapach żelu. Jest również miękka, nawilżona i miła w dotyku.  Wada najbardziej rzucającą się w oczy jest mała wydajność. Żel jest rzadki przez co szybciej się kończy. 


Zalety:
- cena
- dostępność
- nawilża skórę
- ładny zapach
- wygodne opakowanie
- nie podrażnia
- dobrze się pieni 



Wady:
- niska wydajność
- zapach może stać się uciążliwy 



Ocena:
4/5

Teraz planuje kupić kokosowy peeling z Alterry.
A Wy znacie tego pachnącego przyjemniaczka?
Jaki jest Wasz ulubiony  żel peelingujący do codziennego stosowania? 


+ jak ktoś obserwuje mnie na FB to widział moje biedronkowe zakupy.
Pachną przepięknie! Jeśli macie Biedronkę blisko o prędko, bo szybko schodzą!





Komentarze:
  1. Bardzo lubię ich kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel jeszcze w starej szacie graficznej. Nie byłam zadowolona. Wydajność bardzo niska, właściwości peelingujące praktycznie żadne i ta dziwna konsystencja. Mnie nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wyobrażam sobie jego świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jest genialny ale mnie ten peeling uczulił i boję się po niego ponownie sięgnąć :(
    Produkty Bielenda są super :D ma spory zapas a te z Twoich zapasów mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za cenę 5.99zł warto ich spróbować! Po zapachu szczególnie polecam arbuzowy i winogronowy ;)

      Usuń
  5. Cynamon i karmel... musi ślicznie pachnieć :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach raczej nie przypadłby mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie cynamonowe zapachy bardzo szybko męczą, więc jakoś mnie nie kusi, ale może inna wersja tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zakupiłam ten peeling arbuzowy Bielendy. Już się nie mogę doczekać kiedy go użyję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie peelingi, ale jestem wierna tym z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam ten peeling do ciała, ale jego zapach był dla mnie zbyt słodki i go sobie odpuściłam ;)

    I chciałam zakupić arbuzowy peeling z Bielendy, ale go wykupili, bu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę to by mi nie było nawet szkoda,że jest mało wydajny :)
    A ja też sobie w Biedrze kupiłam masełko z Bielendy arbuzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować i tej opcji z Tutti Frutti, bo kompozycje zapachowe mają genialne! Biedronkowe rzeczy widziałam, fajne zapachy, tylko opakowanka malutkie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. wolałabym wypróbować wersję owocową.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam teraz peeling z Isany. Zapachem nie powala, ale mi odpowiada sposób, w jaki peelinguje skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie widziałam, ze Isana ma peelingi.

      Usuń
  16. tak mnie strasznie kuszą te kosmetyki! ale opieram się :P

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten peeling w zbiorach i mam nadzieję, że nie przypadnie mi używanie go w lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłe zakupy... a z peelingów zdecydowanie bardziej cenię cukrowe zdzieraki;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój opis zachęca, jednak skoro ten zapach jest taki intensywny, to jaki alergik mogłabym z nim nie wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natknęłam się właśnie dziś na niego w drogerii. Wydaje się być ciekawy, jednak ten zapach na dłuższą metę może być nie do zniesienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapach zdecydowanie na chłodniejsze pory roku - teraz sięgam po orzeźwiające i cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię intensywnych zapachów, niestety szybko boli mnie po nich głowa :(

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam z tej serii masło do ciała - obłęd! świetnie rozgrzewa, pieknie nawilża, zapach pozostaje na długo - idealne na sezon jesienno-zimowy! z peelingów tej firmy mam owoce leśne - zapach cudny ! taki jak lubię - fajnie się sprawzda na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń