Kwietniowe denko

sobota, 3 maja 2014 47

Jak Wam mija majówka? U mnie mimo świecącego słoneczka zrobiło się troszkę chłodno :(
Ale! Psychicznie jestem w bardzo dobrym nastroju. Już dawno nie spędzałam tyle czasu z moim Ukochanym, a na dodatek strasznie cieszę się, że szczęścia mojej przyjaciółki!
Znalazłam dziś chwilkę, by dodać kwietniowe denko! Pierwszy raz wyszło mi to później niż zazwyczaj, ale mam nadzieję, że ktoś jeszcze to zobaczy ;)

Denko kwiecień 2014



CIAŁO


1. Luksja, kremowy żel pod prysznic - naprawdę świetny żel. jest on połączony jakby z balsamem przez co skóra jest miękka i nawilżona. TAK!
2.Peeling Joanna - fajny żel o świetnym zapachu. Myślę, że spróbuje pozostałych zapachów. RECENZJA.
TAK!
3. Perfumowany żel pod prysznic - dostałam go w prezencie w zestawie z balsamem do ciała. ładnie pachniał, ale na krótko. NIE!
4. Żel peelingujący Tutti Frutti - uwielbiam! zapach jest cudowny! TAK!

WŁOSY 


5. Szampon Elseve (wypełniający) - świetny szampon, dla mnie bez wad. RECENZJA.
TAK!
6. Szampon Elseve (rekonstruujący) - troszkę obciążał mi włosy. NIE WIEM.
7. Schauma - pojawia się w każdym denku, uwielbiam ją. TAK!
8. Błyskawiczna odżywka w sprayu - fajna odzywka, która nie zrobiła mi krzywdy.  RECENZJA
 TAK!

TWARZ


9.  Lekki krem pod makijaż Soraya - mój ulubieniec, niestety nigdzie nie mogę go już dostać. RECENZJA TAK!
10. Płyn Micelarny Bebeauty - stały bywalec w mojej łazience.  RECENZJA TAK!
11. Puder My Secret - również mój ulubieniec, jak na razie nie zastąpiony. RECENZJA  TAK!
12. Pędzelek do cieni Deni Carte - rewelacyjny pędzelek dla początkujących. Postaram się dodać post o nim i o cieniach. 
13. Serum do rzęs Eveline - sprawdziło się u mnie, teraz mam jego nowy zamiennik z olejkiem arganowym. RECENZJA TAK! 
14. Puder Synergen - używałam go sporadycznie pod oczy, dobrze matowi, niestety trochę wysusza. NIE WIEM

POZOSTAŁE


14. Antyperspirant Rexona - dla mnie niezastąpiona RECENZJA TAK!
15. Balsam do ciała - pięknie pachnie, niestety z czasem strasznie się rozwodnił. NIE WIEM
16. Żel do higieny intymnej - tani biedronkowy żel. TAK!
17. Perfumy - kupiłam je przypadkiem w Biedronce, ale zapach mnie powalił. Piękne są! Niestety nietrwałe.  NIE WIEM
18. Zmywacz do paznokci - gdy nie miałam możliwości kupienia mojego zmywacza z Isany, mama kupuje mi ten zwykły i radzi sobie naprawdę dobrze z moimi żelami. TAK!
19. Lovely Matte - nie napisze tu nic, bo będzie o nim specjalna notka, powiem jedno, zawiodłam się. NIE!


I to całe moje denko :) W tym miesiącu wyszło całkiem spore. I co miesiąc mam ogromną satysfakcję gdy wyrzucam torbę pełną pustych opakowań do kosza.  W tym miesiącu farbowałam również włosy, ale zapomniałam o pudełkach i je wyrzuciłam. RECENZJA FARBY. 
A jak Wasze denka?  ;)
Ja uciekam korzystać jeszcze z weekendu. Buziaki!

Komentarze:
  1. Duże denko ;)
    Z Twoich produktów znam tylko mgiełkę do włosów z Marion i płyn micelarny z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Kochana wielkie denko !!: ) SUUPER ! Chyba wypróbuję tą twoją Rexone niezastąpioną! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo produktów, ale co do Rexony do polecam :))
    Obserwuję i będę częstym gościem.
    http://dogonic-marzenia-wiktori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba trzeba by zaopatrzyć się w ten żel peelingujący Tutti Frutti :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz intensywny zapach karmelu i cynamonu to polecam!

      Usuń
  5. Wow dużo produktów zazdroszczę ja potrafię tylko zbierać i zbierać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki blogowi nauczyłam się odkładać zużyte opakowania, potem widzę ile kosmetyków potrzebuje i ile zużywam na miesiąc. Fajna sprawa. Przy okazji można zaoszczędzić bo widać co się np nie sprawdza :)

      Usuń
  6. sporo tego :)
    czekam na ten post o lakierze matującym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje denko to porażka:D 2 antyperspiranty;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko, u mnie szampon Schauma się nie sprawdził. Lubię za to peeling Joanny oraz płyn micelarny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej przyjaciółki też nie, miała niestety po nim łupież..

      Usuń
  9. Takie denko to ja rozumiem, świetnie Ci poszło :) Ja już swoje wstępnie przygotowałam i też nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rexone i ja lubię, tak samo i micelka z biedry, peeling Joanny jest fajny ale jak dla mnie lepsze są tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dla mnie też, bo te to chociaż można nazwać peelingiem ;)

      Usuń
  11. wow ile produktów;) same najlepsiejsze ;P:)

    OdpowiedzUsuń
  12. spore denko i jest w nim sporo produktów które sama bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo zużyłaś :-) U mnie w kwietniu słabo, więc denko wrzucę dopiero w maju :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że dużo produktów się sprawdziło.U mnie w tym miesiącu małe zużycia-dopiero od wczoraj zaczyna się denkowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko, ja kupuję jak głupia, a ty zużywasz :D Muszę wziąć się za siebie i uszczuplić swoje zapasy. :P
    Ten puder z mySecret kiedyś używałam i zakupiłam teraz w Naturze, mam nadzieje ze nadal bedzie sie swietnie sprawowal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety kupuje też :D
      ja z tego pudru jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że Tobie też posłuży ;)

      Usuń
  16. Ja także używam Rexony aloesowej i nie wyobrażam sobie życia bez niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Potężne denko :) Czekam na post o pędzelku do cieni Deni Carte :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem, że sama w miesiąc tego wszystkiego nie wykorzystałaś, bo strasznie dużo :) Ale lubię przeglądać Twoje denka ,bo jest konkretnie napisane czy warto czy nie kupić dany kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie tylko szampony i żel pod prysznic razem z mamą :) resztę sama, ale właściwie sporo produktów skończyło mi się zaraz po poprzednim denku ;)

      Usuń
    2. I dużo rzeczy używałam długo a skończyły się akurat w tym miesiącu ;)

      Usuń
  19. tą rexonę w końcu kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wielkie denko ! :-) Podziwiam zużycia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam w szoku jakie duże wyszło! :D

      Usuń
  21. Olbrzymie denko u Ciebie ;)
    Żel pod prysznic Luksja również miałam ale inny rodzaj i jest to najlepszy żel jaki miałam ;)
    Serum Eveline również u mnie się sprawdziło i powoli kończę drugi opakowanie a po to z olejkiem sięgnę jako trzecie :)
    Peeling karmelowy z Tutti Frutti u mnie się nie sprawdził choć zapach mnie zaczarował.

    OdpowiedzUsuń
  22. Micelek to także i mój stały bywalec ;) Peeling z Joanny prawię denkuję, ale ogólnie chyba wolę bardziej Tutti Frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej ile denek ;P widzę, że dużo z was zachwala rexonę i chyba następnym razem się na nią skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję denka, mnie nie służy płyn z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne ciekawe i duże denko! :) sama muszę popracować nad moim :) płyn micelarny z biedronki to również mój faworyt :) jestem bardzo ciekawa pędzelka Denti Carte :) a pogoda faktycznie brzydka ehhh. jutro człowiek wraca do pracy o pewnie pogoda się polepszy.. plus jest taki że można nadrobić zaległości na blogach :) Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego :)! Ja planuję kupić tej balsam pod prysznic z Luksji, strasznie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszalałaś z tym denkiem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam akurat ten peeling z natury zurawinowy. Pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. spore denko. Też uwielbiam płyn micelarny z Biedronki. Muszę wreszcie wypróbować ten żel pod prysznic Luksja, bo widzę, że jest wart testów ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Żel z Joanny miałam:) zapach bardzo gruszkowy:) gratuluję denka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spore denko! Mi się nie udaje nigdy tyle zużyć :P Micela z Biedronki też miło wspominam, do kremów Soraya często wracam, zastanawiam się nad jakąś odżywką do rzęs i może wypróbuję tej Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lekki krem pod makijaż firmy soraya to także i mój ulubieniec! Jest po prostu rewelacyjny super sie wchłania, nawilża ale jest bardzo bardzo lekki ! Idealny krem pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń