Perfecta slim fit - serum wyszczuplające z efektem chłodzącym

sobota, 28 czerwca 2014 30


Mimo iż nie wierzę w cudowne obietnice producentów na temat balsamów odchudzających/wyszczuplających/antycellulitowych/odmładzających, to jestem wierną fanka, ich kupowania i sprawdzania. Podobnie było z balsamem, który dzisiaj chce Wam przedstawić, do drogerii szłam z zamiarem kupienia balsamu z Eveline, ale niestety go nie było i byłam zmuszona wziąć inny, wtedy właśnie Jacek powiedział "weź ten, będziesz miała nowość na bloga" no i mam! 


Dax Cosmetics, Perfecta Slim Fit, Serum wyszczuplające z efektem chłodzenia



 Co mówi producent? 
Skoncentrowany preparat modelująco-ujędrniający do szybkiego wyszczuplania, technologicznie ukierunkowanych na problematyczne strefy ciała: brzuch, biodra, pośladki i uda.
Walczy z nadmiernymi krągłościami ciała, wspomaga usuwanie nadmiaru tkanki tłuszczowej, drenuje, modeluje jak gorset, ujędrnia skórę i wyszczupla sylwetkę, zapobiega ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej.
Po 6 tygodniach stosowania obwód brzucha i ud zredukowany o 2 cm.*
* Test w grupie 26 osób, pod opieką dermatologa.
Stosowanie: Dwa razy dziennie wmasować preparat w problematyczne strefy ciała. Aby zapobiec nawrotom należy powtórzyć kurację kilka razy w roku. 
Uwaga! Delikatne chłodzenie lub mrowienie towarzyszące wchłanianiu się preparatu jest wynikiem błyskawicznego działa składników aktywnych. 




Moja opinia:
Chyba pierwszy raz przy recenzji brakuje mi słów bo opisać produkt. Co ja mam Wam powiedzieć? Ze Jest super, ze wymodelował mi sylwetkę, że zgubiłam cm w biodrach i i brzuchu? Ze chwile, kiedy go używałam były cudowne i nie chciałam, aby się skończył? Przecież to by było kłamstwo. No ale po kolei. 
Balsam kupiłam w Naturze za cenę bagatela 17zł za 200ml. Dużo, mało? Dużo, bardzo dużo. 
Pierwszy raz miałam do czynienia z takim serum od Perfecty, zawsze to zadania powierzałam Eveline. I wiedziałam co robię.. 
Opakowanie wygodne, trwałe, napisy nie zdzierające się. Produkt zamykany na klik. Proste wydobycie serum z opakowania. Konsystencja serum to typowy krem, tyle, ze trochę rozwodniony.. Przez tą konsystencję produkt mogę uznać za wydajny, miałam go długo, niestety. 
Największym (i jedynym?) plusem tego serum było dla mnie jego chłodzenie. Było rewelacyjne, uwielbiam mocne chłodzenie w balsamach, w tym to odnalazłam. Niestety zapach jest mało przyjemny, kojarzy mi się z Amolem..
A no i najważniejsze - balsam nie wyszczuplił a obwód brzucha się nie zmniejszył, nie no zmniejszył, ale to zawdzięczam ćwiczeniom. 
Bubel. 



Zalety:
- efekt chłodzenia
- opakowanie
-wydajny
- dostępność



Wady:
- zapach
- rozwodniona konsystencja
- nie wyszczupla
- cena
- nie zredukował obwodu brzucha ani ud 



Ocena:
3/5 


Znacie to serum? 
Jaki jest Wasz ulubiony balsam na problematyczne strefy Waszego ciała?
Komentarze:
  1. Przynajmniej chłodzi w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny plus! Ale nie jest wart swojej ceny tylko dla tego efektu..

      Usuń
  2. Oj, niestety takie kremy prawie nigdy nie działają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego serum, ale też nie wierzę w takie cudowne działanie kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozostają ćwiczenia, które są za darmo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem stosuję takie produkty, ale ten jakoś mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie ma bardzo ładne, szkoda że okazał się bublem :( Ja jestem za mało systematyczna by stosować takie produkty, zawsze na początku się przykładam a potem zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zawsze wkurzało uczucie chłodzenia, brrr... stosowałam krem z Eveline. W połączeniu z ćwiczeniami i dietą, więc coś tam dawało mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to fakt, jeśli odżywiamy się zdrowo i do tego dodamy aktywność fizyczną balsamy mogą pomóc, ale nie to zastąpić ;)

      Usuń
  8. Ja i tak nie wierzę w magiczne działanie takich kosmetyków chociaż byłam zadowolona z serum do biustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za uczuciem chłodzenia przez balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierze w tego typu kosmetyki i w ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi kosmetykami i w ogóle ich nie kupuję, bo nie działają ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie wierzę w magiczne działanie takich kosmetyków, ale i tak je stosuję ;)
    Najbardziej lubię balsamy antycellulitowe z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama nie wierzę w działanie takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda kasy na te wszystkie wyszczuplające kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z działaniem totalnie nie w moim stylu a do tego ja nie wierzę w takie kosmetyki.Szkoda,że się nie sprawdził mimo wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt chłodzenia na lato jak znalazł, szkoda że sam produkt taki przeciętny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samego efektu chłodzenia w lato znajdę jakiś tańszy ;)

      Usuń
  17. Ja używam od dłuższego czasu tego chłodzącego z Eveline i skóra jest dużo bardziej ujędrniona, nawet znajomi zwracają uwagę, że nogi mi jakoś lepiej wyglądają.
    No i ja uwielbiam efekt chłodzący:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za takimi produktami ;)
    Dziękuje za miłe słowa u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chłodzenie latem się przydaje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię takie produkty z Eveline :-) Choć teraz mam Tołpę i też daje radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam zachęcona 2cm, w składzie ma toksyczne konserwanty, które mogą uszkadzać wątrobę. Po wtarciu tego preparatu na drugi dzień miałam straszny ból brzucha, który przeszedł dopiero po kilku dniach. Nie skojarzyłam bólu z serum, sądziłam,że może zjadłam coś nie takiego, jednak kiedy znów zastosowałam serum ból pojawił się znowu, ból nie do zniesienia, utrzymujący się długo, do tego słabość, uczucia gorąca. Nie stosujcie tego, nie warto, za żadne 2cm, lepiej pobiegać.

    OdpowiedzUsuń