Projekt Denko - maj 2014

czwartek, 5 czerwca 2014 34

Oj dawno nie byłam tak zalatana. Wychodzę z domu rano, wracam późnym wieczorem i nie mam na nic siły.  Jestem w trakcie robienia kursu kolonijnego.Ale dziś musiałam wygospodarować trochę czasu na dodanie denka i zostawiam Was z nim przez 3 kolejne dni! Wrócę jak ukończę kurs! ;)



Tak się oto prezentuje majowe denko. Skromne, ale w kwietniu było tego dwa razy więcej, może w czerwcu tez tak będzie. 



WŁOSY


Maska do włosów - całkiem przyjemna, za małą cenę. Moje włosy się z nią polubiły.
RECENZJA.  TAK!
Suchy szampon Syoss - najgorszy z najgorszych, śmierdzący, pozostawiający biały osad na włosach. 
RECENZJA NIE!
Lakier do włosów Timoeti - rzadko używam takich specyfików, aloe gdy włosy mam nie do okiełznania a chce zrobić koka, ten lakier był super. Delikatny, nie skleja włosów i pięknie pachnie.  TAK!
Olejek arganowy Marion - jeden z lepszych olejków do włosów, które bardzo mi pomogły. 
Bania Agafii odżywczy balsam do włosów - no rozkochał mnie w sobie baardzo! Kocham ja za tą miękkość i idealnie układające się włosy. RECENZJA  TAK!
Biovax maska do włosów farbowanych - mimo, że miałam tylko jedną małą próbkę to nie sprawdziła się, po jej zastosowaniu nie byłam w stanie rozczesać włosów, katastrofa. NIE!

TWARZ


Płatki Cleanic - nie cierpię ich! najgorsze jakie miałam. Rozdwajają się, rozwalają a przy zmywaniu makijażu zwijają się rulon i trzeba wziąć następny płatek. NIE!
Podkład Rimmel Stay Matte - mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Świetnie matuje, długo utrzymuje się na twarzy i radzi sobie z zakryciem niedoskonałości, w dodatku w końcu znalazłam idealny jasny odcień dla siebie. 
RECENZJA TAK! 

CIAŁO


Balsam pod prysznic Eveline -  mój drugi ulubieniec! dzięki testom dla Eveline poznałam cudowny kosmetyk. Nie wyobrażam już sobie prysznica bez Niego.
RECENZJA   TAK!
Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart - dość dobry żel, nie uczulał, jednak nic specjalnego.. NIE WIEM
Peeling do ciała Bielenda - pachnący, miły zdzierak, szkoda tylko, ze tak mało wydajny.. 
RECENZJA TAK!
Peeling Perfecta -  kolejny cudownie pachnący, tym razem mocniej zdzierający. Bardzo go polubiłam. RECENZJA TAK!
Perfecta krem po depilacji - kiedys go wygrałam w rozdaniu i nigdy nie mogłam go zużyć, w końcu postanowiłam zabrać się za próbki. Bardzo fajny pomysł na taki balsam, nie opóźnia on porostu włosów, ale skóra jest całkiem inna w dotyku. ta próbka pchnęła mnie do kupienia pełnowymiarowego produktu, aleee nie z Perfecty. NIE WIEM


No i to tyle! Jestem zadowolona z przewagi zielonego. Z resztą jak zawsze powtarzam rzadko mi się zdarzają te 'buble', ale wiadomo czasem sa ;)
Jak Wasze denka? 
Jesteście zadowolone z miniongo miesiąca? 


Komentarze:
  1. Najlepsze płatki są w biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które to są? jaka firma bo nie kojarzę kurcze...

      Usuń
    2. a ja za to wolę z Lidla :) są lepiej zszyte niż w Biedronce i się nie rozwarstwiają :))

      Usuń
  2. Balsamik Eveline mój też ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne denko. Ja mam w planach zakup podkładu Rimmel :D. Ale to dopiero jak wykończę mój obecny i zapasowy egzemplarz Astora ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. stęskniłam się za postami i z niecierpliwością ich wyczekiwałam, aż wreszcie pojawiło się super denko :D
    Długo mialaś ten podkład stay matt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci na ile mi starczyło jedno opakowanie? jak się nie mylę kupiłam je w okolicach Walentynek. Więc prawie 5 miesięcy :-)

      Usuń
  5. Wcale nie jest tak źle :) Jak wiesz ja też ostatnio bardzo polubiłam ten podkład Rimmela, choć w najbliższym czasie, latem chyba aż takie krycie nie będzie mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też i zastanawiam się na co go wymienić na porę letnią..

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez używam płatków z Biedry. Nazywają sie Carea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa! I to są właśnie moje ulubione!

      Usuń
  8. Powodzenia w kończeniu kursu :* Koniecznie muszę nabyć sobie ten olejek Marion, chyba każdy go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje! :*
      Koniecznie spróbuj!

      Usuń
    2. Jak będę w Polsce już niedługo, 14 to ruszam na poszukiwania :)

      Usuń
  9. Hmmmm ja byłam zadowolona z suchego szamponu z Syos :P Co prawda zapach nie zbyt... ale dało się przeżyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pokochałam ten balsam pod prysznic eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kupić ten balsam pod prysznic koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zaczyna się zdania od "ale". Radzę popracować nad ortografią i interpunkcją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pytań...
      Oprócz płatków i cukrowego peelingu nic nie znam:D

      Usuń
    2. Rozpoczynanie zdania od ale to ani ortografia ani interpunjcja. Radzę popracować nad wypowiedzią.

      Usuń
  13. zgadzam się te płatki kosmetyczne są straszne, najlepiej sprawdzają się u mnie te z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze Stay matte nie trafiłam z kolorem dla siebie, mam za ciemny :(, płatki Cleanic są fatalne, a peeling Bielendy mógłby być wydajniejszy ;) Aż szkoda go zużywać.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na kursie! A ja ostatnio też używam tego podkładu z Rimmela i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio brakuje mi czasu ;(
    Spore denko, żel z Apartu też uwielbiam, ale w Biedronce są płyny do kąpieli prawie identyczne jak z Apartu ;;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten balsam pod prysznic Eveline w zapasach.Chyba dziś po niego skoczę przed kąpielą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie lubiłam tego suchego szamponu z Syoss, a olejek z Marion dopiero zaczynam testować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wreszcie zobaczyć tester tego podkładu Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z checia bym wyprobowala te peeling ostatnio zastanawialam sie nad ich kupnem w Rossmanie i nie kupilam ale mam ochote na nie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Syoss to chyba raczej mnie nie zaskoczył tym brakiem szału,a peeling z perfecty na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnego z tych produktów jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Denko podobnych rozmiarów jak u mnie. Też mi wyszło skromnie w maju. Z tych produktów znam i uwielbiam fluid z Rimmela:) Właśnie jestem w trakcie używania go i działa dokładnie jak opisujesz :) :). Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń