Saga nowości: Część I - kosmetyki + WYNIKI ROZDANIA

środa, 11 czerwca 2014 44

W ostatnim czasie pojawiło mi się trochę nowości. Właściwie, to trochę dużo. Tak odwlekałam dodanie ich tutaj, aż nazbierała się ich ogromna ilość. Dlatego też postanowiłam to podzielić na trzy części, by nie zanudzić Was jednym postem. Dzisiaj część I - kosmetyki!




Na pierwszy rzut idą pędzle wygrane w rozdaniu od RoseWholesale. Nie będę się o nich dużo rozpisywać, bo będzie o nich osobna recenzja. Powiem tylko, że jest to świetny zestaw!





Troszkę rzeczy do ciała:
- żel pod prysznic Luksja - fenomenalny zapach!
- balsam pod prysznic Eveline - miałam już wersję niebieską, byłam ciekawa tej 
- Kolastyna balsam brązujacy - nie przepadam za takimi balsamami, ale o nim trochę dobrego czytałam i postanowiłam spróbować
- Palmolive żel pod prysznic - zakup mojej mamy, ale podkradnę jej go. 


- Kojący balsam po depilacji - kupiłam go jako nowość w Rossmanie
- Pianka do golenia Isana - moja ulubiona


- Odżywka do paznokci Eveline 8in1 - na jakiś czas postanowiłam rozstać się z żelami, więc moje paznokcie  wymagają porządnego zregenerowania .
- Lovely, neonowy lakier strukturalny - w końcu dorwałam idealny odcień neonowego
- Zmywacz Cien - kupiony w Lidlu, w niskiej cenie. 
- Dwa lakiery + kawior - to część wygranej w rozdaniu na FB.
- Lakier Rimmel Rita Ora - upragniona mięta! 


- Garnier w kulce - dawno nie miałam antyperspirantu w takiej formie i postanowiłam sprawdzić
- Peeling do stóp Bebeauty - zupełna nowość u mnie, już niedługo recenzja


- Pomadki Baby Lips - fioletową dostałam od przyjaciółki, bo jej nie przypasowała, a różową kupiłam na promocji. 
- Tusz Lovely - w końcu udało mi się go kupić, czekał na mnie ostatni!
- Czarna kredka - to również jedna z części wygranej rozdania na FB.

Czekam jeszcze na zamówienie z Avonu, zamówiłam mgiełki i krem do rąk.
I to tyle jednej części sagi. Już niedługo kolejna część! ;)

A jak u Was zakupy? Wpadło coś nowego? 


A teraz czas na wyniki rozdania z RoseWholesale!
A jest nią...
Martyna9476!


Ogromne gratulacje! 
Czekam na wiadomość z adresem do wysyłki oraz numerem telefonu. ( adzii.asia@gmail.com)
Masz na to tylko 3 dni, potem losuję kolejnego zwycięzcę ;)


Komentarze:
  1. też lubię tę piankę do golenia z Isany, no i ten tusz z Lovely to mój ulubieniec!

    gratulacje dla Martyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super te nowości ! :D ciekawa jestem tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości :)
    czekam na recenzje "babylipsów" :)

    i oczywiście już ślę maila z danymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, szczególnie pędzle, wyglądają rewelacyjnie!
    Gratuluję się Martynie, będzie sobie mogła takie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sporo tych nowości.
    Gratulacje dla Martyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego całego zestawu mam jedynie inny odcień Rimmelowego lakieru, tusz do rzęs i ten sam kolor Ibizy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie też, ten tusz jest najlepszy? Bo ja dopiero planuje go spróbowac :D

      Usuń
  7. super nowości, pomadki Maybelline uwielbiam :) też mam ten antyperspirant Garnier, ale go nie lubię bo strasznie długo się wchłaniania i pozostawia uczucie wilgoci pod pachami :/

    OdpowiedzUsuń
  8. te pędzle wyglądają świetnie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow :D uzbierało się :) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)
    Też kupuję ostatnio ale zaraz otwieram, część zuzywam zanim pomyślę o zrobię jakiegoś zdjęcia:)
    Z całej SAGI mam odzywkę do paznokci tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się strasznie powstrzymywałam, żeby ich nie pootwierać :D chociaż kila z nich już używałam.

      Usuń
  12. piękne pędzelki, włosie wygląda na bardzo mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła kolekcja a pędzle wyglądają na bardzo fajne więc czekam na obiecaną recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tych pędzelków, bo wyglądają ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelki faktycznie ładnie się prezentują, będę czekać na ich recenzje :) balsam eveline ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ło ! sporo tego :)


    ps. a u mnie ? KOLOROWO NA LATO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam odżywkę 8w1 ale ta cena ze zdjęcia przeraża ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. moje ulubione pomadki i odzywka z eveline jest rewelacyjna moje paznokcie po niej wkoncu zaczely rosnac i nie lamac sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze moim paznokciom również pomoże!

      Usuń
  19. Ta odżywka z Eveline jest świetna, pomogła moim paznokciom. Nic nie dawało na nie rady, a ona dzielnie sobie poradziła. Fajne zakupy, u mnie zakupy ubraniowe ostatnio z powoli zaczynających się już wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiła Ci krzywdy ta odżywka? Mam nadzieję, ze u mnie też się sprawdzi. A nowości ciuchowych też mam mnóstwo!

      Usuń
  20. Ah ile nowości, a zwyciężczyni konkursu gratuluje :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kupiłam ten peeling do stóp w Biedronce i jestem wstępnie zadowolona. Czekam na kolejną zakupową część.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości :) Ja też lubię tą piankę z Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Malutko! Kosmetyki to rzeczy, których nigdy za wiele :-D

      Usuń
  24. Żel z Lukcji mam i zapach jest świetny a odżywka z Eveline pomogła moim paznokciom, oby Tobie też pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zapachu tego żelu to się zakochałam! jest niesamowity!
      Tez mam nadzieję, że mi ona pomoże a nie zaszkodzi, bo tyle się naczytałam o jej skutkach ubocznych..

      Usuń
  25. Pędzle zapowiadają się szałowo ! Dzięki Tobie nabrałam ochotę na mgiełki z Avonu - najlepsze na lato, bardzo fajna alternatywa od zwykłych perfum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W lato jestem zwolenniczką mgiełek zamiast ciężkich perfum ;)

      Usuń
  26. wow ile nowości, oby dobrze służyły :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zaszalałaś ! :D Wypatrywałam tej pięknie pachnącej żelowej nowinki i już wiem co to - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię tą odżywkę z Eveline bo potrafi zdziałać cuda na paznokciach, ale od jakiegoś czasu używam ją tylko i wyłącznie jako bazę pod lakier, bo w innym przypadku, robi niezłe kuku.

    OdpowiedzUsuń
  29. ten kolor od Rity Ory ma świetny kolor, mam i sprawdziłam:p

    OdpowiedzUsuń
  30. ojj sporo tych nowości ;)
    lakiery cudowne :)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. przyjemnie się ogląda takie rewelacyjne nowości. Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zwyciężczyni! :)

    Ile kosmetyków! Jestem pod wrażenie :) I ciekawi mnie jak spisze się balsam pod prysznic marki Eveline Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń