Saga nowości: część II - Perełki z Second Hand'u

piątek, 20 czerwca 2014 59

Najmocniej Was przepraszam, za nieobecność na swoim jak i Waszych blogach, ale za miesiąc wyjeżdżamy na wakacje, ja mam jeszcze egzamin do zaliczenia i nie mam kompletnie czasu, bo wszystko trzeba załatwiać wcześniej.
Dzisiaj pora na drugą część moich gigantycznych nowości! Second Hand!



Nie ma tego aż tak dużo i nie kupiłam tego od razu w jednym SH. tylko to są łupy z kilku dni a nawet tygodni, często kupowane pojedynczo. Tam gdzie będę pamiętać, będę podawać ceny, ale będa to ceny "pi razy drzwi", bo niestety nie pamiętam dokładnie. 


Wiązana panterka 


Od panterki jestem chyba uzależniona w tym sezonie, choć w ciuchach nie mam jej za dużo. Ta mi się spodobała ze względu właśnie, że sama bluzka już jest ozdobą i wystarczy gładka jednolita spódniczka. 
Cena to ok. 5zł 

Strój kąpielowy 


Jestem z Niego bardzo zadowolona. Nie szukałam właściwie stroju jednoczęściowego, ale bardzo mi się spodobał kolor i fason.  Jest to typ stroju, który wyszczupla i modeluje sylwetkę dzięki miseczkom i tej hm narzutce naszytej na górze. Wszystko ładnie maskuje.
Cena - 8zł 

Szorty jeasnowe 


Planowałam kupić sobie krótkie spodenki na lato, ale taki, bym mogła w nich wyjść na miasto, ale ceny w  sieciówkach mnie przerażają, gdzie za krótkie spodenki musze zapłacić tyle co za długie albo i więcej. I całkiem przypadkiem znalazłam te. Z wyższym stanem i trochę poprzecierane, zastanawiam się czy nie podrasować ich bardziej.
Cena ok. 10zł 

Spodnie dresowe


Identyczne widziałam u siebie na bazarku za jakieś 35zł, te znalazłam w Sh za uwaga 4zł
Są bardzo wygodne, ściągacze na dole bardzo mi odpowiadają z racji tego, ze ostatnio najczęściej można mnie zobaczyć w trampkach. 
Cena 4zł 

Brzoskwiniowe sandałki 





W tym roku pierwszy raz odważyłam się kupić sandałki. Nigdy nie lubiłam takich butów, ale gdy zobaczyłam te, w pięknym brzoskwiniowym kolorze ze złotymi klamrami no i w moim rozmiarze (42) gdzie bardzo ciężko jest znaleźć dobre i ładne buty na mnie. Sandałki maja mały koturn, są bardzo stabilne i wygodne. Buty miały na podeszwach jeszcze naklejki, czyli były nowe.
Cena - 18zł 

Jeansowa kamizelka


Jeans również w tym sezonie stał się moim ogromnym przyjacielem. Kamizelka mi się spodobała, bo jest z grubego jeansu i w rzeczywistości jest jaśniejsza , troszkę marmurkowa. Musiałam ją wziąć!
Cena 6zł 

Asymetryczna narzutka


Brakowało mi jasnej narzutki. Czarnego mam pół szafy,więc trzeba było poszukać czegoś innego i tak wpadła mi w ręce asymetryczna narzutka w kolorze kawy z mlekiem. 
Cena ok.10zł

Koszula jeansowa


I w tym przypadku Sh mnie nie zawiódł. Każdy miał już taką koszulę, oczywiście z sieciówek, a ja czekałam, wierzyłam w moje ukochane lumpeksy, że w końcu znajdę taka na siebie. No i jest! Luźniejsza, dłuższa i cienka - dla mnie idealna. 
Cena 9zł 

Czarna midi 


Zwykłych spódniczek nigdy dość! Ta jest z H&M a spódniczki z tego sklepu bardzo lubię za materiał. Spódniczkę można nosić i w eleganckim zestawieniu jak i sportowym, wszystko idzie połączyć, trzba tylko wiedzieć jak. 
Cena 4zł

Tunika NO/YES


Moja ulubiona bluzka z Sh! Lekko asymetryczna i w moich ulubionych kolorach i do trampek i balerinek. 
Cena - 13zł 

Dzisiaj jeszcze udało mi się złapać japonki zwykłe gumowe na basen, bo potrzebowałam na wakacje i kosztowały również jakieś grosze. 



Koniec części II!
Jak Wam się podobają moje zdobycze?
A Wy lubicie kupować w SH, czy jednak sieciówki? 



Komentarze:
  1. świetne rzeczy CI się udało upolowac :) ja też uwielbiam ciucholandy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zatrworzyła niechlujność w podawaniu cen. Jako profesionalna szafiarka powinnaś poddawać dokładne ceny, bo teraz mam dylemat. Mam wolne 10 zł i nie wiem czy mam kupić spodnie dresowe czy czarną midi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się ogarnij człowieku i zajmij swoim jakże interesującym życiem.

      Usuń
    2. Po co te nerwy?

      Usuń
    3. Bo nie lubię popisywania się ludzi.

      Usuń
    4. Agatko zostałaś "profesjonalna szafiarką"??? :)

      Usuń
    5. O patrz. Przeoczyłam taki ważny epitet.

      Usuń
  3. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się kostium kąpielowy i bluzka w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobycze, szczególnie ta jasna narzutka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy, polowanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam łupy SH ale na buty i to nowe! nigdy nie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo często trafiam na nowe rzeczy :D przeważnie kiedy kupuje chłopakowi koszulki albo sweterki, zawsze z metkami :D

      Usuń
  7. sandałki i kamizelka jeansowa są super :) i to za jaką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same perełki :) A tych sandałków po prostu Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sandałki świetne ,koszula jeansowa również:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sandałek gratuluję naprawdę fajny łup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jestem pod wrażeniem :D MEGA łupy :D Sandałki- boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakupy w second hand-ach, ale boje się kupować tam buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko zawsze bardzo mocno czyszcze. Mając tak dużą mogę, znajdowanhje butów w sh to ratunek i dla mnie i mojego portfela.

      Usuń
  13. Super szorty i te sandałki. Podobają mi się koszula i bluzka z napisami. Świetne zakupy.
    Założyłam nowego bloga, fajnie byłoby gdybyś wpadła.
    A zapomniałam, muszę się wybrac do lupmka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zazdroszczę dresów i tej basicowej czarnej spódnicy. U mnie w mieście nie ma fajnych rzeczy w sh, a nawet jeśli są to po 20 zł za sztukę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest taki jeden i z tego co widzę tłumów tam nie ma... trochę to odbiega od idei second handow..

      Usuń
  15. świetne rzeczy, zwłaszcza narzutka i jeansowa kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne rzeczy udało Ci się upolować, a te sandałki super wyglądają na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ide do SH to nic nie ma a w godzinnej kolejce przed otwarciem nie mam siły stać, więc wybieram sieciówki. Na wyprzedażach -50% też można tanio kupić ;] Ale Twoje zdobycze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój kąpielowy i sandałki wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsze kostium, sandałki i bluzka "yes, no" :D zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super ciuszki, ale Ci się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie proszę na cytruska87@gmail.com
      mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Podaj w treści adres swojego bloga. Nie mogę Wysłać do Ciebie maila bo nie dochodzi.

      Usuń
  21. Fajne łupy. :) Ja nie umiem szukać. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem dlaczego ale niektóre zdjęcia mi się nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy, szczególnie sandałki :)
    sama stawiam na sh, nienawidzę kiedy ktoś ma np. taką samą koszulkę jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Stawiajmy na niepowtarzalność!

      Usuń
  24. Panterkowa bluzeczka bardzo mi się podoba :) Ja także zastanawiam się nad jeansową kamizelką, ale nie wiem jeszcze z czym mogłabym ją zestawić. Bluzka yes-no najlesza!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm kamizelke można zestawić i z trampkami, spodniami czy spódniczką czy nawet w wersji eleganckiej. ja ją widzę w połączeniu z maxi! ;) jeszcze jak ktoś lubi bandanę na włosy i ekstra stylizacja

      Usuń
  25. Całkiem fajne zakupy :) Najlepsze sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy udało się Tobie upolować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nigdy nie mogę natrafić na coś fajnego eh

    OdpowiedzUsuń
  28. Same świetne rzeczy!!!
    że też u mnie w sh nie ma takich.. albo ja nie umiem szukac
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie umiałam, wszystko wyszło z czasem :*
      Grunt to się nie poddawać i szukać dalej!

      Usuń
  29. Spodenki, sandałki, kamizelka i koszulka biało czarna to perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy znalazłaś ;]
    Zapraszam do siebie oraz obserwacji :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super łupy udało Ci się kupić :) ja nie umiem szukać i kupować w takich miejscach.

    Kilka z tych rzeczy sama chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne łupki! Jeansowe rzeczy i tunika NO/YES są mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Strój kąpielowy i sandałki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale zazdroszczę! u mnie są same drogie szmaty ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne łupy! Szorty i sandałki mnie urzekły :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja Ci zazdroszczę - sama nie umiem nigdy upolować tam nic fajnego, a u Ciebie same wspaniałe łupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty chyba żartujesz, że takie psie pieniądze kupiłaś tyle fajnych ciuchów! :D Ja pierniczę!
    Muszę zacząć chodzić po SH!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie poważnie! Kiedyś na blogu też dodałam post o perełkach z SH i tam było tego więcej :D\http://agatasamulak.blogspot.com/2014/02/troszke-o-walentynkach-i-pereko-z.html
      Sh to najlepsze sklepy z oryginalna odzieżą!

      Usuń
  39. Sandałki i bluzka w panterkę mi się spodobały :) U mnie w okolicy niestety nie da się znaleźć nic ładnego i nadającego się do noszenia w SH :(

    OdpowiedzUsuń
  40. W mojej szafie królują ciuchy ze szmateksu ;) zawsze coś ciekawego znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajne ciuszki udało Ci się upolować :D
    Bardzo często chodzę do SH i większość moich ciuchów pochodzi właśnie stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sandałki są cudowne ;)) Ja również często kupuję w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się kilka rzeczy prawdziwe perełki SH zapraszam do mnie ☻

    OdpowiedzUsuń