Bebeauty, peeling do stóp do skóry twardej i zrogowaciałej

• sobota, 12 lipca 2014 40 Komentarzy


Mamy lato a więc pora na letnie buty! Klapki, sandałki itp. Ale by móc śmiało ubrać takie buty, musimy zadbać o nasze stopy. Ja od razu przyznaję się, ze mam płaskostopie od dziecka i niby to nie przeszkadza, ale w tej wadzie, bynajmniej u mnie, wytwarza się tzw. druga piętka, gdzie skóra jest bardzo twarda i zrogowaciała, tak więc ten peeling powinien być idealny dla mnie. Czy był?


Bebeauty, peeling do stóp do skóry twardej i zrogowaciałej 



Co mówi producent? 


Moja opinia:
Jak wspomniałam na wstępie, po opisie przez producenta tego peelingu, postanowiłam wziąć i spróbować. 
Produkt odnalazłam w niezawodnej ostatnimi czasy Biedronce za zawrotną cenę 2.99zł.
Peeling mieście się w małej 75ml tubce wykonanej z miękkiego tworzywa z zamknięciem typu 'klik'. Jest bardzo poręczna i nie ma problemu z wydobyciem  peelingu ze środka. 
Zapach jest dla mnie nie wyczuwalny, nie podrażnia, ani nie uczula. 
Jeśli chodzi o konsystencję, jest to peeling-krem z drobnymi gdzie nie gdzie drobinkami. Nie ma ich za dużo, na zdjęciu akurat udało mi się ująć jedną z większych drobinek jakie są w tym peelingu, ale  nic poza tym.  Peeling jak dla mnie był mało wydajny, bo używałam go dużo, bo moje zrogowacenia są naprawdę duże i myślałam, ze peeling temu podoła. No niestety.. Zawiodłam się.  Jednak producent obiecuje, ze produkt będzie spełniał aż 4 funkcje, przyjrzyjmy się im trochę bliżej.
Po pierwsze  ma wygładzać - i jak najbardziej. To jest spełnione w 100%. Faktycznie skóra jest gładsza.
Po drugie ma zmniejszać szorstkość - tylko chwilowo
Po trzecie ma usuwać zrogowacenia i zgrubienia - i tu nie działo się nic. Może moje zrogowacenia są zbyt duże, no ale peeling przecież jest dla takich stóp.. 
No i po czwarte ma zmiękczać naskórek - owszem, zmiękczał, tylko trochę i tylko na chwilę.
Dla mnie był to krem z delikatnym masażem pięt, który lekko wygładzał do momentu wytarcia stóp ręcznikiem. Później stopy wracają do pierwowzoru i znowu są twarde a ostre skórki za każdym razem zaciągają mi satynową pościel. Już naprawdę nie wiem jak się tego pozbyć. 


Zalety:
- niska cena
- dostępność
- opakowanie 
- lekki wygładzenie
- nie podrażnia



 Wady:
- nie usuwa zrogowaceń i zgrubień 
- zmiękczanie naskórka jest krótkotrwałe 



 Ocena:
3/5 


Znacie ten peeling? Jaki specyfik jest Waszym ulubionym do pielęgnacji stóp? 
Może Wy możecie polecić coś na duże zrogowacenia? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Aj nie sięgnęłabym po niego, skoro nie ściera naskórka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. to jak jakby peeling wcale nie był peelingiem..

      Usuń
  2. nie wiedziałam, że mają taki kosmetyk w ofercie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje stopy akurat pod tym kątem są mało wymagające, więc pewnie byłabym zadowolona, ale chyba jednak po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie sprawdził się. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam peelingu z biedronki zimą, kiedy moje stopy są mniej wymagające i jest wystarczający. Latem moja trójca to pumeks+peeling+serum złuszczająco-regenerujące:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotka ''Syrena'', do tego peeling cukrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na swoją cenę, to można mu to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, wg mnie cena tu nie ma znaczenia. Jeśli producent coś obiecuje to powinno być to spełnione i nieważne czy koszulka 3zł czy 30zł.

      Usuń
  9. Z Bebeauty miałam tylko płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się spodziewać po takich produktach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam takie tarki do stóp, które używa się na sucho - naprawdę działają. Niestety jest też tak, że niektóre osoby mają problem ze zrogowaceniami np przez geny czy stojącą pracę. Sama mam porównanie - kiedy pracowałam w TBS moimi zmęczonymi stopami mogłam -hahah krocić chleb - takie były twarde - teraz już ten problem znaacznie zmalał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie używałam peelingu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zwykle używam do stóp tego samego peelingu, co do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że masz takie samo zdanie o nim jak i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak biedronka ostatnio jest niezawodna to trzeba jej przyznać! ;D A ja tego peelingu jeszcze nie miałam ale planuje kupić w najbliższym czasie i w sumie te kilka wad przy cenie 3 zł jakoś mnie nie rusza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się zakochałam w peelingach evree;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie byłby za słaby niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne odczucie do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm właśnie ostatnio będąc w biedronce się zastanawiałam, ale dobrze, że go nie kupiłam, ja polecam z serii profesjonalne peeling do stóp z Zjaja jak dla mnie jest naprawdę bardzo bardzo dobry :) dodatkowo krem do stóp Garnier "czerwony" i tworzy się duet idealny ....

    OdpowiedzUsuń
  21. To u mnie tez by nie dał rady z moimi stopami niestety

    OdpowiedzUsuń
  22. Spojrzałam i stwierdziłam : hm, ciekawe... Póki nie dotarłam do momentu ,, Wady:
    - nie usuwa zrogowaceń i zgrubień '' Haha ;D czyli nie spełnia podstawowego zadania, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, produkt posiadający wady, które są obietnicą producenta to tak słabo z nim :D

      Usuń
  23. Hmm dla samego wygładzenia,to raczej mi nie jest potrzebny.Blee :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jak spisałby się u mnie, ale szkoda, że taki słaby jak na peeling..

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam go i lubię :D. W połączeniu z balsamem jest dobry do codziennej pielęgnacji. Ale na gorsze stopy nie pomoże :(.
    Ten żel dorwałam właśnie w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie najlepiej sprawdza się regularne używanie pumeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego, dobrze zdzierającego peelingu do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę słabiutki, ale za taką cenę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poprzednia wersja tego peelingu (w pomarańczowym opakowaniu) była re we la cyj na ... Oczywiście ją wycofali a na jej miejsce dali takie byle co :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać... Dobrze, że nie wzięłam tej nowej wersji ;)

      Usuń
  30. Ja tam używam peelingu tego samego co do ciałą i jest ok ;) A tego nie miałam i jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że przeciętniak z niego :( Niestety nic nie polecę, bo nie mam większych problemów ze stopami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kilka kosmetyków bebeauty, ale akurat o tym nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS