Golden Rose Velvet Matte lipstick - odcień 07

• sobota, 5 lipca 2014 42 Komentarzy


Szał na matowe pomadki od Golden Rose nie przeminął i dalej ogarnia blogosferę. Kiedy weszły one na rynek i usłyszałam 'matowe pomadki' wiedziałam, ze będą moje! Kupiłam jedną na próbę, odcień 07. 




Golden Rose Velvet Matte - odcień 07 



O pomadkach usłyszałam w blogosferze rzecz jasna. Jestem ogromną fanką matowego wykończenia i jak dowiedziałam się, że będą takie pomadki, tylko czatowałam, kiedy będę mogła je mieć! Ja swoją kupiłam w mojej osiedlowej drogerii (Laura) za cenę bodajże 9.90zł . Widziałam, ze cena zależy od drogerii, bo dziewczyny kupowały je nawet za 7zł 



Kupiłam odcień 07, bo chciałam jakiś delikatny odcień różu. Prawdę mówiąc myślałam, że będzie ciemniejszy, ale kolor tej pomadki to mój ideał! Jest bardzo mocno napigmentowana, świetnie pokrywa i nie pozostawia prześwitów. Nie jest to mocny mat, ma on leciutką satynową powłokę.  



Pomadka jest twarda, zbita, ale malowanie nią nie sprawia problemów, jest bardzo kremowa. 
Opakowanie jak na matową pomadkę przystało, również jest matowe w bordowym kolorze. 
Jest sporo kolorów do wyboru i po tym odcieniu, wiem, że jeszcze nie jedna wpadnie w moje ręce. 



Jeżeli chodzi o trwałość, to jest wysoka. Utrzymuje się na ustach praktycznie cały dzień, no wiadomo, jeśli zjemy, to lekką poprawkę trzeba zrobić, jednak nie ściera się ona w nieasymetryczny sposób. 
Matowe pomadki maja również to do siebie, że mogą trochę wysuszać, ja jednak niczego takiego u siebie nie zauważyłam, może też dlatego, że bardzo często w ciągu dnia używam ochronnej pomadki Nivea. 




Znacie te pomadki? Ile macie w swoich zapasach 
i jaki kolor jest waszym ulubionym?





Zobacz także:

Komentarze:

  1. Jak ją gdzieś spotkam to kupię koniecznie :) Śliczny odcień,taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie ma ich w mojej kosmetyczce, ale już wiem, że temu kolorkowi bardziej się przyjrzę jak na nie trafię, bo jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień! Chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana znajdziesz ją na rynku, w Laurze! :*

      Usuń
  4. Bardzo Ci pasuje:) Dla siebie nie jestem przekonana do odcieni jasnego różu (jak coś to idę raczej w nude), ale u Ciebie wygląda świetnie! Uwielbiam te szminki!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, bardzo Ci pasuje :)
    muszę kupić jakąś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się szykuje na ciemniejsze odcienie :) A ten wygląda bardzo naturalnie :) Plus za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor,a Ty jesteś taka kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną, ciemną za bardzo nie nadaję się na tę porę roku ale zimą będę po nią częściej sięgać

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 6 odcieni i chciałabym jeszcze kilka. Nie powiem, te nowe pomadki tez mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszłaś na tych zdjęciach i ten odcień idealnie do Ciebie pasuje :) Ja na próbę kupiłam odcień 03 i też ją bardzo lubię, zresztą na jutro przygotowałam o niej recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od kilku miesięcy mam 08, ale użyłam jej tylko raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że te pomadki tak ładnie wyglądają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego tak przyłożyłam się do zdjęć :)

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że 07 jest taka piękna! Muszę kupić, na co dzień idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam, ale chyba sobie kupię, bo u ciebie wygląda świetnie :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sie na nie czaje (tylko musze jakieś zuzyc, tylko dla mnie ciemniejsze kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemnych kolorków jest mnóstwo z tej serii, wiec na pewno coś dla siebie znajdziesz!v

      Usuń
  16. Wygląda ślicznie! Na pewno kiedyś kupię, jak tylko skończę jakąś ze swoich pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbuję tych matów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor, bardzo Ci pasuje :) Jeszcze nie mam pomadki z tej serii ale muszę jakąś kupić choć boję się wysuszania bo moje usta łatwo się przesuszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę ochronnej pomadki pod spód i nic się nie dzieje ;)

      Usuń
  19. wygląda świetnie. Ja mam podobny odcień pomadki Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka moim skromnym zdaniem świetnie się na tobie prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor, ale jeszcze lepsze zdjęcia :D Aż same zachęcają do zakupu pomadki nie ważne czy jest badziewiasta czy nie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnej pomadki z GR, ale ja ogólnie za pomadkami nie przepadam, chociaż ta ma odcień bardzo naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kompletnie ich nie znam, ale już żałuję. Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolorek i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nigdy nie miałam matowej pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, do twarzy Ci w tym jasnym różu, ja wolę raczej mocniejsze kolory. Zamierzam kupić sobie matowe szminki z GR

    OdpowiedzUsuń
  28. przewspanialy jest ten docien ;OO

    OdpowiedzUsuń
  29. To mój ulubiony :) Zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS