Loreal Elseve Color Vive - szampon i odzywka ochronna do włosów farbowanych lub z pasemkami

piątek, 18 lipca 2014 37

Ostatnimi czasy bardzo eksperymentuje z szamponami i odżywkami do włosów, ciągle szukam ideału. Tym razem padło na zestaw z Loreal Elseve do włosów farbowanych. Kupił mi go Jacek w jakimś markecie, gdzie zestaw był w promocji za cenę 16.99zł.


Loreal Elseve Color Vive - szampon i odzywka ochronna


Co mówi producent?
SPECYFIKA WŁOSÓW FARBOWANYCH. Włosy farbowane są bardzo podatne na działanie czynników zewnętrznych; częste mycie, promienie UV, zanieczyszczenia. W miarę upływu czasu pozbawiony ochrony kolor szybko traci blask i intensywność, zmienia się jego ton. 
SEKRET SZLACHETNEGO KOLORU I 10 TYGODNI BLASKU. 
Laboratorium Loreal stworzyły intensywnie pielęgnujący produkt, który działa w 3 wymiarach. dzięki czemu kolor dłużej pozostaje szlachetny: GŁĘBOKI, TRWAŁY I LŚNIĄCY. 
1. UTRWALENIE KOLORU: nowa formuła z eliksirem utrwalającym kolor chroni włókno włosa i pomaga zatrzymać barwniki, aby zwiększyć trwałość koloru.
2. SKUTECZNA OCHRONA: formuła z filtrami UVA/UVB, działająca jak ekran ochronny przeciw promieniowaniu słonecznemu, chroni włosy przed utratą koloru i zmianą jego tonu.
3. PRZEDŁUŻONY BLASK: formuła pielęgnacyjna wzbogacona koncentratem odżywczym intensywnie odżywia nadając włosom jedwabistą gładkość, aby lepiej odbijały światło. 




Moja opinia:
Jak wspomniałam zestaw odżywki i szamponu został zakupiony w markecie, bodajże w Netto za cenę 16.99zł. Jest to mała cena w porównaniu na ilości produktu. Szampon to butelka 400ml a odżywka 200ml. Stosowałam zestaw razem, by sprawdzić czy obietnica producenta jest faktycznie spełniona. Włosy myję co 2-3 dni po dwa razy. Raz to dla mnie za mało, moje włosy się szybko przetłuszczają, a jeśli bym po jednym umyciu nałożyła odżywkę, włosy wyglądały by jakbym ich nie umyła. 
Opinia tak jak w przypadku duetu Kallos będzie łączna, bo ciężko rozróżnić działania szamponu i odzywki.  
Rozpoczynając od szamponu, butelka duża,  bardzo ładna kolorystycznie, butelka jest wygodna, posiada otwarcie na 'klik', które jest proste i nie ma problemu z nim pod prysznicem. Szampon pachnie cudnie, podobnie  zresztą jak odżywka, kojarzy mi się z bardzo drogimi zabiegami fryzjerskimi, które możemy same zafundować sobie w domu za niewielkie pieniądze. Konsystencja szampony jest na pół gęsta, o kolorze perłowym, bardzo dobrze się pieni i rozprowadza na włosach, Znakomicie je myje i ich nie przetłuszcza.
Szampon jest bardzo wydajny, podkradała mi go mama a i tak starczył na ponad miesiąc. 
Jeśli chodzi o odżywkę, jest to mniejsze opakowanie ale jakościowo zbliżone do szamponu, Tu mi tylko przeszkadza sposób wydobycia, bo gdy jest już końcówka, nie jesteśmy w stanie jej wydobyć, trzeba albo rozciąć pudelku albo odkręcić zawleczkę.  Konsystencja jest o wiele bardziej gęsta niż szampon, ma ona kolor biały, dość zbity, ale jest również wydajna i bardzo prosto rozprowadza się ją po włosach. 
Włosy po tym duecie:
- pięknie pachną, nawet przez 2 dni zapach ejst wyczuwalny
- łatwiej się rozczesują
- nabrały blasku
- lepiej się układały
- minimalnie utrwaliły kolor
- nie elektryzowały się


Szampon
Odżywka

Zalety:
-  przystępna cena
- dostępność (drogerie, markety, sklepy)
- duża pojemność
- wydajność
- włosy pięknie pachną, nawet przez 2 dni zapach jest wyczuwalny
- włosy łatwiej się rozczesują
- nabrały blasku
- lepiej się układały
- minimalnie utrwaliły kolor
- nie elektryzowały się




Wady:
- przy końcówce ciężko wydobyć odzywkę


Szampon

Odżywka


Ocena:
5/5



Znacie ten duecik? 
Jaki zestaw stosujecie do swoich włosów? 

Komentarze:
  1. tego nie miałam, ale lubię te szampony i wracam do nich raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta odżywka to dla mnie bubel-baaardzo obciążała mi włosy-zużyłam ją do golenia nóg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj.. To nie dobrze, ale fajnie, że znalazłaś jakąś alternatywę do niej :)

      Usuń
  3. U mnie ostatnio króluje Trio Yves Rocher: szampon i naprzemiennie dwie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się,że ten duet może tak dobrze wypaść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam ze mi obciąża włosy, ale jednak nie! :)

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki L'oreala, ale tego zestawu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem ich używam jak inne mi się pokończą ale to rzadko... jakoś nie jestem do nich przekonana

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazujesz składów produktów. Dla osób, które chcą zadbać o włosy skład szamponu czy odżywki odgrywa pierwsze skrzypce. Weź to pod uwagę. :)
    Ja jednak mimo wszystko jestem za bardziej naturalnymi i delikatniejszymi szamponami. Polecam Ci te kierowane do dzieci, zwłaszcza do codziennej pielęgnacji. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. składy można sobie samemu wygooglować, to chyba nie jest takie trudne?

      Usuń
    2. Nigdy nie dodawałam składów, bo się na tym kompletnie nie zna, a wklejanie bo wklejanie uważam za bezsensowne, a jeśli ktoś naprawdę jest zainteresowany składem, to własnie wystarczy poszukać ;)

      Usuń
    3. Dziewczyny, dziewczyny... Mój komentarz, tudzież prośba nie miała na celu bycia uszczypliwym. ;) Ot, zwykła rada, czy też prośba czytelniczki.
      Zgadzam się. Nie ma problemu z ''wygooglowaniem'' sobie samemu składu, ale jeśli już wchodzę na bloga to prócz opisu, własnej opinii na temat produktu, zbioru plusów i minusów danego specyfiku fajnie byłoby zobaczyć również skład. Ot, mieć zbiór przydatnych informacji w jednym miejscu. Nie mam tu na myśli bezsensownego przepisywania nieznanych sobie terminów, ale jeśli już Agato robisz zdjęcia butelce z każdej strony to cóż za problem zrobić zdjęcie również składu? :) Jeśli jest to problem, to ja jestem w stanie ten fakt zrozumieć i zaakceptować. Tylko o ten szczegół mi chodziło. Po co te niepotrzebne nerwy? Nikt nic złego nie miał na myśli, a już z pewnością nie moja osoba.
      Pozdrawiam (raz jeszcze).

      Usuń
    4. W sumie to Anonimie, masz rację. Zwracam honor i obiecuje poprawę :)

      Usuń
  8. taki duet chętnie bym wypróbowała :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego połączenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieki temu używałam tego szamponu i odzywki, nawet nie jestem w stanie powiedzieć jak się spisały :P Z chęcią do nich wrócę po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często je kupowałam :) Lubie ten duet. Teraz farbuje włosy na brąz i nie potrzebuję już takiej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest duet uwielbiany przez moją mamę, która regularnie farbuje się na blond i ma dosyć wymagające włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego duetu, ale raczej się na niego nie skuszę bo nie farbuje włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie kosmetyki używać nawet jak nie farbuję, włosy wtedy o wiele lepiej wygladają i bardziej się błyszczą :)

      Usuń
  14. Używałam już nie raz tego duetu i też bardzo go lubię, ogólnie szczególnie szampony Elseve zawsze służyły moim włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię odżywki Loreal'a za zapach, tak długo utrzymuje się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem nieźle wypadły, polecę je mojej mamie, bo ona farbuje włosy, ja nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam okazji poznać, fajnie że tak dobrze se u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię szampony Elseve, ale niestety "u kogoś". U siebie w domu mam wodę, która nie służy moim włosom i są po nich obciążone i bez blasku :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dziś właśnie zrobiłam mały przegląd i u mnie od zawsze rządzi garnier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie z Garnierem trochę gorzej.. chociaż zależy jaki.

      Usuń
  20. Miałam i u mnie ten szampon był ok sprawdził sie bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosów nie farbuję, więc seria nie jest dla mnie, ale dawno nie miałam żadnego produktu Elseve, więc może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się konsystencja odżywki, na razie mam jednak zbyt duże zapasy włosowe aby kupić coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety u mnie ten duet się nie sprawdza, za dużo silikonów w szamponie, które mocno obciążały moje włosy, poza tym nie farbuję włosów, więc nie potrzebna im taka intensywna kuracja, ale cieszę się, że Tobie służy ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie potrzebuję, ale polecę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam, ale jak szamponu takiego nie chce to odzywke moze kiedyś kupie : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak mi się kojarzy, że wszystkie szampony Elseve mają bardzo przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam. Używam go chyba od 10 lat. Z produktów marketowych chyba najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maska elseve color vive czerwona dla mnie rewelacja.Jedyna która ratuje moje rozjasnione wlosy.Uzywam w polaczeniu z szamponem z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  29. Odżywka to tragedia.Okropnie obciążył moje włosy.Szamponu nie znam.

    OdpowiedzUsuń