Luksja, Revive, Pomelo & Kiwi - energetyczny żel pod prysznic

poniedziałek, 14 lipca 2014 32

Jeżeli chodzi o żele czy płyny pod prysznic, wybieram zawsze owocowe - po prostu je uwielbiam. Zwłaszcza latem, moja skóra je lubi, jest miękka i pachnąca, w dodatku orzeźwiona.
Dzisiaj kilka słów o jednym z takich ulubieńców.

Luksja, Revive, Pomelo & Kiwi - energetyczny żel pod prysznic 



Co mówi producent? 
Odkryj w sobie niespożyte pokłady energii z Luksja Revive Pomelo & Kiwi! Soczyście energetyczny żel pod prysznic pielęgnuje, nawilża i wygładza skórę już w momencie mycia. Luksja Revive zawiera naturalne owocowe ekstrakty z pomelo i kiwi. Właściwości nawilżające produkty zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. 


Moja opinia:
Żel dorwałam przypadkiem, kiedyś w Rossmanie, stała samotna butelka  z zieloną ceną na do widzenia za 5.99zł. Jest to duża 500ml butelka wypełniona zielonym żelem pachnącym obłędnie! Pierwszy raz spotkałam się z kosmetykiem, który by miał w sobie pomelo. Uwielbiam ten owoc, jest nie tylko smaczny, ale i zdrowy.
Butelka jest plastikowa, napisy nie zdzierające się. Otwarcie opakowania typu 'klik'. bardzo proste i wygodne. Nawet pod prysznicem nie ma problemy z jego otworzeniem. Na początku konsystencja była jak na zdjęciu, leista, jednak po jakimś czasie, przyjęła konsystencję budyniu! Nie mam pojęcia co było tego przyczyną, ale nie przeszkadzało to w jego użytkowaniu. Żel się świetnie pienił i myl skórę.  Pozostawia delikatny zapach na długo po kąpieli. Z reszta nie tylko my nim pachniemy a cała łazienka! Kiedy konsystencja nagle się przemieniła, żel stał się bardziej wydajny, bo żel był gęstszy i nie trzeba było go dużo, by powstała masa piany, kiedy jednak była lejąca, wydajność była już mniejsza, bo strasznie dużo żelu uciekało miedzy palcami. 
Tak więc, jeśli lubicie owoce żele pod prysznic to zachęcam do kupna tego!

Zalety:
- dostępność
- niska cena na promocji
- duża pojemność
- długotrwały zapach
- dobrze się pieni
- pozostawia skórę gładką
- opakowanie



Wady:
- lejąca konsystencja 




Ocena:
4+/5



Komentarze:
  1. Uwielbiam pomelo, ten żel musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoi w kolejce do użycia. Bardzo spodobał mi się jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie miałam:) wyglada kusząco, szkoda, ze mam zapasy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomelo i zapach kiwi, więc z pewnością polubiłabym się z nim :) Nie widziałam go wcześniej w Rossmannie, musiał umknąć moim oczom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do tej pory nie zwracałam uwagi na żele Luksji. zaciekawiłaś mnie jego zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również! dopiero ten przykuł moją uwagę kolorkiem opakowania a potem zapachem ;) i wiem, ze to nie ostatni żel w mojej kolekcji :)

      Usuń
  6. aaaale smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko zużyję choć część swoich "żelowych" zapasów to z pewnością go kupię ! ;)
    Owocowe żele wprost uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ciekawy zapach, chętnie bym go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji zapachowej nigdy nie miałam, z Luksji uwielbiam smoczy owoc :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już samo opakowanie jest bardzo energetyzujące ;) Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żel i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Luksji miałam chyba tylko jeden żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam owocowe żele pod prysznic wszelkiej maści. Na lato są idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku właśnie sobie uświadomiłam że od lat nie miałam produktów Luksja:)
    Póki co testuję Le Petit ale muszę zapamiętać te żele bo uwielbiam jak pachną intensywnie i długo,a już zapachy owocowe kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie by już opakowanie przekonało:D wiesz, że ja miłośniczka neonów pierwsza klasa jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi pomelo nie smakuje za to moja rodzinka uwielbia ten owoc :P Ciekawi mnie ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie go wypróbuję, lubię takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę nieco gęstsze żele, ale za tą cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie żele z tej firmy. Często u mnie goszczą

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś zawsze mi umykają żele tej firmy, zawsze wybierałam Nivea lub Ziaja. Ale jak wyczerpię swoje zapasy to chyba spróbuję tego

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahhh! już czuję ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem tego zapachu, chyba zerknę czy nie ma go u mnie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fakt, że trochę się leje, ale w końcu cena nie jest kosmiczna, więc wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. już sam wygląd jest energetyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapach pewnie bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. revive jest świeży, owocowy i kojarzy mi się z wakacjami. idealny na zimową chandrę ;)

    OdpowiedzUsuń