Nie tak miało być. Farba do włosów Palette K8 jasna miedź.

środa, 16 lipca 2014 74

Wczoraj dzień na zakupach z moimi przyjaciółkami. Pierwszy raz dorwałam parę rzeczy na wyprzedaży w sieciówkach! Jestem bardzo zadowolona z tego, co udało mi się kupić. Oczywiście musiałam odwiedzić również drogerię i kupić kosmetyki niezbędne na wyjazd, który już w niedzielę! Planowałam oczywiście pofarbować włosy, odżywić trochę kolor, bo już kilka miesięcy minęło od poprzedniego farbowania. Jak zawsze szłam z zamiarem kupienia farby, której użyłam dwa razy, ale bardzo mi się podobała. byla to Revia o której pisałam TUTAJ. Kolor po tej farbie był intensywny i wypłukiwał się po całości no i była tania, same plusy! Jednak wczoraj w dwóch sklepikach, gdzie ją zawsze dostawałam dowiedziałam się, ze farba jest wycofywana, bo nie ma na nią klientek. To była dla mnie masakra, nie było mojej farby a włosy wymagały już odżywienia! W Rossmanie jest mały wybór rudych farb, jednak moje dziewczyny znalazły mi farbę, która typowo ruda nie jest, ale ma bardzo ładny odcień. Postanowiłam zaryzykować i spróbować. 
Tak jak przy Revii, przygotowałyśmy (tym razem nie tylko z Asia, ale również i Klaudią) fotorelację z farbowania.




1 Opakowanie zawiera: 
- tubka z kremem koloryzującym 50ml
- buteleczka z emulsją rozwijającą
- rękawiczki
- instrukcja użycia


Jest to odcień K8 - jasna miedź 




Zabieramy się do roboty! 




 Zaczynając od początku. Farbę kupiłam na promocji za 8.99zł za opakowanie. Dostępność jest bardzo duża, bo dostaniemy ja we wszystkich drogeriach jak i nawet sklepach spożywczo-przemysłowych. Małym minusem jest brak jakiejś odżywki w opakowaniu, mam swoją maskę, ale jednak lubię gdy farba zawiera jakiś balsam odżywczy. 
Jak widać, moje włosy już domagały się farby, koloru już nie miały praktycznie w ogóle. 




Po umyciu włosów, wysuszeniu otrzymałam miodowo-złoty kolor włosów! Aż nie mogę się do tej pory nadziwić jakim cudem wyszedł taki piękny, równy kolor! Jak moje dość ciemne włosy złapała farba jaśniejsza i to tak dobrze! Klaudia i Asia również były zachwycone kolorem i mówiły, że o wiele lepiej mi pasuje jaśniejszy odcień. 




Z tego co mówiła Asia podczas farbowania:
- jak na dwa opakowania, farby jest dużo i starczyło spokojnie na moja długość włosów
- farba jest rzadko i był mały problem z jej nakładaniem
- gdy włosy były już pofarbowane i oczekiwałam na zmycie, czułam jak farba trochę ścieka po szyi
- na początku czułam swędzenie, potem dość przyjemne uczucie chłodzenia 
- bardzo łatwo się ją zmywało ze skóry
- również podczas spłukiwania jej, nie musiałam bardzo długo płukać, by woda była czysta
- farba widocznie wygładziła włosy i lepiej się układały
- wyczuwalny troszkę zapach amoniaku, ale tylko na początku




 Jestem naprawdę oczarowana tym kolorem! Jestem tylko ciekawa jak będzie z wypłukiwaniem się kolorku. 
Jak na razie bardzo mi się podoba.
Kobiety lubią zmiany. :)


A oto właśnie moje nowości z wyprzedaży! 
Sukienka, koszulka, spodenki skórzane i siwy T-Shirt są z H&M.
A Siwe spodenki i niebieska sukienka jest z SH.
A reszta to oczywiście Rossman + Natura. 



Jak Wam się podoba? 
Komentarze:
  1. Siwe spodenki i sukienka są piękne
    Kolor wyszedł świetnie, ostatnio się nad tą farbą właśnie zastaniawiałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jaśniejszy kolor jest bardzo ładny, świetnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, sama do niedawna taki miałam :) Farbowałam Palettem Deluxe i kolor trzymał się dość długo. Ogólnie jestem zadowolona z tych farb, uważam, że są o niebo lepsze niż Garniery, Syossy i inne- pomimo negatywnych opinii krążących o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja byłam negatywnie nastawiona do Palette, ale zostałam bardzo, ale to bardzo pozytywnie zaskoczona!

      Usuń
  4. kolor wyszedł ładny, ale do Palette nie mam przekonania. I raczej unikam farb z amoniakiem. Jak na razie jestem wierna farbom Garniera i L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę farb Palette ;-) Sama włosy robię u fryzjerki, a od roku nie farbuję ogóle - mam swój naturalny rudoblond. Ale moja mama farbuje i NIGDY nie pozwalam jej zakupić Palette.
    Aczkolwiek Twój kolor mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie samo podejście i bardzo się bałam jej użyć, ale jak na razie jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie się spisywać potem :)

      Usuń
  6. nie farbuje włosów, ale kolorek wyszedł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten kolor! Właśnie takiego szukam od dawna! :D Jest tylko jedno 'ale' boję się farb palette od czasu kiedy jedna z nich mnie uczuliła.... :( I teraz mam dylemat- zaryzykować czy szukać dalej?... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje ten nie wie :) ja też kiedyś się przejechałam na tych farbach, ale ryzyko się opłaciło.

      Usuń
  8. Kolorek wyszedł super. Ostatnie dwie farby, którymi malowałam włosy też były z Palette- Kasztanowa czerwień, która praktycznie nie zafarbowała włosów i Miedź, która cudownie zafarbowała włosy, kolor wyszedł idealny, taki o jakim marzyłam szkoda tylko, że zmył się po 3-4 myciach.. A zakupy świetne! :)
    Pozdrawiam, Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to ciekawe jak będzie u mnie z wypłukiwaniem.. a jaki masz swój naturalny kolor?

      Usuń
  9. Kolor wyszedł bardzo ładny :) Malowałam włosy tą farbą tyle, że w odcieniu blond i utrzymywał mi sie w miare przyzwoicie :)
    + obserwuję
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny, ale nie polecam Ci używania tej farby (chodzi o firmę), bo stosowana na dłuższą metę bardzo niszczy włosy. Wiem to od fryzjerki, która zdecydowanie odradziła mi Palette. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak farbuję włosy bardzo bardzo rzadko, ale dziękuję za radę! Będe miała to na uwadze :)

      Usuń
  11. Super kolor, aż zachciało mi sie farbować! Ale już wytrzymałam kilka długich miesięcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolorek Ci wyszedł ;) a zakupy widzę super okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci pojaśniło włosy, aż niewiarygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor wyszedł, ale mnie bardziej interesuję Twoje zakupy:) Czekam na posta z nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj obawiam się, ze dopiero na zdjęciach z wakacji pokaże ciuszki, bo teraz już nie będę miała kiedy ich pokazać..

      Usuń
  15. Kolor wyszedł piękny mam na niego ochotę sama farbuję Płomienną Iskrą z Joanny, ale mojej mamie Palete popaliło potwornie włosy dlatego się wzbraniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku farbowałam ta samą farba z Joanny i to ona mi strasznie spaliła i wysuszyła włosy, nigdy więcej do niej nie wrócę..

      Usuń
  16. Mnie bardzo podoba się kolor jaki uzyskałaś:) Sama przez kilka lat nosiłam taki na głowie. Ostatnio przemalowałam się na brąz, a teraz myślę już o ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor faktycznie wyszedł piękny, bardzo mi się podoba :) Jakoś nigdy nie byłam przekonana do farb Palette, ale zobaczymy jak się będzie wypłukiwał kolor :) Zakupy super, też muszę się wybrać na jakieś wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio nie mogę trafić na dobrą farbę. Palette też próbowałam i mocno wysuszyła mi włosy. Ale Twój kolorek bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy odcień-śmiały, ale do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja po długiej walce z moimi włosami wróciłam do naturalnego koloru i na razie ich nie drażnię żadną farbą, ale twój kolor bardzo ładny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor;) Ostatnio zastanawiałam się nad zmianą koloru na rudy właśnie ale na pewno nie Palette- czarny odcień tej firmy zniszczył mi włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnir palette kompletnie nie zdaje egzaminu :/ totalna porażka - pali wlosy i do tego ciezko ja sprac. Teraz najbardziej lubie farby Revlonu lub Garniera olie, dodatkowo aby chronic wlosy, farbuje je na olej. Różnica w jakosci wlosow między zwyklym farbowaniem a farbowaniem na olej jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja slyszałam dużo dobrego o Olii, ale nie ma ciekawego odcienia dla mnie...

      Usuń
  23. Nie będę oryginalna, ale napiszę to: piękny kolor!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor wyszedł śliczny ale ja nie przepadam za farbami Palette.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja mama lubi farby Palette :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wyszło ale również nie przepadam za ta marką farb.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście bardzo ładnie ;) Czasem farba do włosów potrafi zaskoczyć efektem, akurat w tym przypadku to bardzo pozytywne zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego podziwu do dzisiaj nie mogę dojść :D

      Usuń
  28. Ładny kolorek, pięknie wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszedł naprawdę równy i piękny, bardzo Ci pasuje ten odcień rudości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! i nawet lepiej się w nim czuje ;)

      Usuń
  30. uważam, że ten kolor jest super i pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorek fajnie wyszedł,opłacalne ryzyko ;) Ale co do Palette to ja Ci jej na dłuższą metę nie polece.Moja fryzjerka mówi,że nic tak bardzo nie niszczy włosów jak farby z Palette i Joanny,które włosy stopniowo wyżerają i baaardzo trudno jest potem ściągnąć kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Joannie wiem, bo używałam i była masakra. Ale ja i tak nie zamierzam farbować ma inny kolor niż rudy więc problem ściągania kolor akurat mnie nie dotyczy. Sama jestem bardzo ciekawa jak moje włosy będą się zachowywać po tej farbie. Może się polubią.

      Usuń
  32. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor faktycznie wyszedl Ci wspanialy !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi zdecydowanie bardziej podobałaś się w tym mocniejszym rudym :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety Paletty nie mogę używać, bo ostatnio spaliła mi skórę na głowie.
    Bardzo ładny kolor wyszedł, ale jak dla mnie trochę za ciepły dla Ciebie ten kolor, albo tak wyszło na zdjęciu po prostu. Wydajesz się przy nim bardzo blada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mam bardzo jasna kasację dlatego wydawało mi się ze poprzedni kolor był zbyt ciemny i lepiej się czuje teraz.

      Usuń
  36. Piękny kolor :) Chciałabym być ruda!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor moich marzeń:) ostatnio też farbowałam włosy, ale nie osiągnęłam docelowego koloru jakiego oczekiwałam!!!! kolor świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  38. też go mam, po farbowaniu intensywniejszy, po 2 myciach trochę przybladł , ale i tak jest super, pasuje do mojego typu urody, jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam ale ten kolor nie ma w sbie dużo rudego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten kolor był idealny, nie typowo rudy, ale taki jaki mi się podobał.

      Usuń
    2. A to już nie używasz tej farby z palette? pytam dlatego, że sama się zastanawiam czy nie kupić tej farby

      Usuń
    3. Niestety już nie. Zauważyłam po niej nadmierne osłabienie i wypadanie włosów.. Musiałam zrezygnować.

      Usuń
    4. Ja właśnie za Twoją radą kupiłam sobie farbę Garnier Olia i u mnie niestety nie wyszedł tak ładny kolor jak u Ciebie :( i na dodatek ta z Garniera farba szybko m się wypłukuje i dlatego pomyślałam, że skusze się na farbę z Palette. Ja już parę razy od znajomych słyszałam, że po tej farbie K8 włosy wypadają, więc i ja też się na nią nie skusze, szkoda włosów. Myślę nad Lorealem Mango 74 :)

      Usuń
    5. Wszystko właśnie zależy od struktury włosa, jaki farba zostawi na nich efekt.. Szkoda, ze nie otrzymałaś takiego koloru jaki oczekiwałaś.. Kolor z Palette jest naprawdę piękny, ale niestety nie jest on wart tego, by tracić włosy i to dosłownie.
      Miałam kiedyś raz tą farbę z Loreal, ale dwa tygodnie po farbowaniu i było po kolorze. Wypłukał się całkowicie jakbym kompletnie nic nie robiła z tymi włosami.. Mam w zapasie farbę z Olii, ale ten ciemniejszy odcień, niedługo będę farbować, sama jestem ciekawa jak wyjdzie :)

      Usuń
    6. O widzisz, ja myślałam, że ta z Loreala będzie trwalsza :( to koniecznie daj znać, jak Ci wyszedł kolor po tym Garnierze :) bardzo lubię czytać Twoje posty :) :) to dzięki Tobie i notce o Oli 8. 43 przefarbowałam się z blondu na rudy i nie żałuję :) :) tylko szkoda, że ten Garnier tak szybko się wypłukuje... :(

      Usuń
    7. No u mnie się nie sprawdziła, chociaż robiłam nią już bardzo dawno. Może u Ciebie się spiszę, nie mówię, ze nie :)
      A z Olii na pewno będzie fotoleracja jak zawsze, więc obserwuj a na pewno nie przegapisz ;)
      Bardzo dziękuję i cieszę się z takich komenatrzy od Anonimów! Wtedy widzę, że dużo wiecej osób mnie czyta, niż tylko Ci, którzy mnie obserwują ;) Uwielbiam udzielać odpowiedzi na Wasze pytania i nawiązywać rozmowy,
      A co do Garniera to niestety prawda, chociaż wszystkie rudości maja to do siebie, ze pigment bardzo szybko się wypłukuje.. Ale na szczęście jako jedyna z lepszych farb, nie posiada amoniaku i farbowanie nią, nawet w krótkich odstępach czasu nie jest takie groźne jak w przypadku innych farb.

      Usuń
    8. Na pewno będę sprawdzała Twój blog w poszukiwaniu cennej notki na temat farbowania i nie tylko :) :) :) Na pewno więcej dziewczyn i kobiet czyt Twojego bloga :) Tego możesz być pewna. :) Fajnie piszesz, aż chce się czytać Twoje posty :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    9. Bardzo miło mi to czytać ;)
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  40. Moim zdaniem nie pasuje ci ten kolor. Dlaczego? Ponieważ z urody nie jesteś jesienią, tylko chłodnym latem. Więc powinnaś zostać przy swoim naturalnym zgaszonym blondzie. Jak dla mnie bardzo blado wygląda twoja buzia przy tym ognistym kolorze. Na zdjęciu wyżej wygląda na to że masz lekko zaczerwienioną buzię, więc jeśli się czerwienisz, to niestety kolor rudy podkreśli tylko twoje niedoskonałości cery. Kolor K16 z palette ufarbowałam sobie włosy ostatnio, bo kocham rudości, ale strasznie szybko się wypłukuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest dla mnie odpowiedni, zobacz farbę z Revii, ta to była ciemna.. teraz mam jaśniejszy odcień i jest ok ;)

      Usuń
  41. Bardzo ładny kolor Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaiś by nie miała kolor warto byłoby wziąć się za solidną dietę i ćwiczenia.bo tu póki co żaden kolor nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma jedno do drugiego przepraszam?

      Usuń
    2. ja uzywałam farby palette i zawsze bylam zadowolona a dotego mam kolezanke ,która jest włascicielka zakładu fryzjerskiego i takze uzywa i poleca to zalene jest od struktury włosa mnie nie niszczyła ani mojej kolezance włosów.... Kolorek jest piękny sama dziś bede robiła K8 ....pozdrawiam

      Usuń