Projekt denko - czerwiec 2014

czwartek, 3 lipca 2014 30

Już kolejny miesiąc za nami! Ledwo się obejrzałam a tu już lipiec! Jeszcze nie całe trzy tygodnie i wyjeżdżamy na wakacje!
Dzisiaj denko! Słabiutkie te moje denka, mimo, ze do niektórych zużyć dołącza się moja mama..



WŁOSY 


1. Szampon z olejkiem arganowym Schauma - byłam z niego bardzo zadowolona! Piękny zapach, świetnie się pienił, a włosy były lśniące i gładkie.  TAK! 
2. Szampon keratynowy Kallos - rewelacyjny fryzjerski szampon o ogromnej litrowej pojemności! RECENZJA TAK!

CIAŁO 


3. Żel pod prysznic z aloesem Palmolive - w sumie to taki zwyklaczek, nie zrobił na mnie jakiegoś większego wrażenia.  NIE WIEM
4. Żel pod prysznic Balea - mój pierwszy niemiecki kosmetyk, w którym się zakochałam! Soczysty kolor i cudowny zapach, kąpiel z nim to CZYSTA przyjemność! 
RECENZJA TAK!
5. Garnier mineral - antyperspirant - pierwszy raz odstąpiłam od mojej Rexony, by spróbować nowości i nie żałuję, bo znalazłam zamiennik! Świetny zapach, nie pozostawia śladów i chroni cały dzień. 
RECENZJA TAK!
6. Perfecta slim fit - tutaj krótko, bo szkoda słów  bubel!
7. Bielenda, peeling z winogronem - nie zachwycił mnie szczególnie, i raczej go nie kupię, bo nie będę go specjalnie szukać. Mógłby mieć lepszy zapach.
8. Bania Agafii, peeling - masaż do ciała - rewelacyjny rosyjski kosmetyk! Bardzo mi przypasował, prócz zapachu...
RECENZJA TAK!

PIELĘGNACJA 


9. Dezodorant - dostałam od mamy, bo spodobał mi się zapach, niestety mało wydajny i krótkotrwały zapach, ale i tak go chce jeszcze!  TAK!
10. Perfumy La Rive Love Dance - moje ukochane wiosenno-letnie perfumy! TAK!
11. My Secret, puder transparentny -ulubieniec, nie wiem które to już pudełko, ale jak na razie nie znalazłam jego zamiennika.
RECENZJA TAK!
12. Odżywka do paznokci Avon - byłam z niej bardzo zadowolona, dobrze utwardzała paznokcie i nadawała im połysk, jednak po długim czasie nie używania, stała się niezdatna do użycia i wylądowała w denku. 
RECENZJA NIE WIEM




Tak się prezentuje moje denko! 
A jak Wasze? Jesteście zadowolone?

Komentarze:
  1. garniera i ja bardzo lubię :)
    podobnie jak i żele balea , choć miałam inne wersje to byłam z nich tak samo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w kolejce czeka jeszcze arbuzowy i jakiś kwiatowy :)

      Usuń
  2. Chętnie przetestowałabym żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci poszło :) Miałam ten antyperspirant Garniera, tyle że wersję w kulce i też byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie baaardzo podobne kosmetyki obecnie są w użytkowaniu ;) Szczególnie włosy i pielęgnacja ;)) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie tak mało tego:)
    Szampon keratynowy mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel do mycia ciała z Balea :-) i go pokochałam ;-) Jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja mam jeszcze z tej serii balsam do ciała i w połączeniu skóra pachnie fenomenalnie!

      Usuń
  7. Szampony z Schauma też się u nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. spore denko, mam Garniera wersję różową i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje denko dopiero będzie przygotowywane :)
    Twoje jest pokaźne :) a peeling Bielenda bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie prezentuje się Twoje denko :) sporo Ci tego wyszło. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich zużyć mam tylko peeling Bielendy, chociaż w wersji arbuzowej, ale przypuszczam, że aż tak bardzo nie różnią się właściwościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnią się tylko zapachem i kolorem ;)

      Usuń
  12. Spore denko:) U mnie w tym miesiącu zbyt małe więc połączę z lipcowym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szampon z Kallosa wyglada na prawdę bardzo kusząco :) Szkoda, że w mojej mieścinie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana są dostępne na allegro, nawet w komplecie z maską za 30zł bodajże :)

      Usuń
  14. o kurczę, nieźle pokaźne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie marne denko ? Spore właśnie ;) U mnie za to kiepsko było w tym miesiącu więc czekam jeszcze na lipcowe zużycia i połączę dwa miesiące. Ogromnie się cieszę że polubiłaś kosmetyki które wygrałaś w moim rozdaniu ;) Osobiście kuszą mnie szampony bo żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki to naprawdę jedne z lepszych jakie miałam możliwość testować! :*

      Usuń
  16. U mnie odżywka Avon się nie sprawdziła, shauma była totalnie neutralna - myła, ale żeby coś więćej robiła to nie powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dla mnie denko spore ;)
    jeśli chodzi o odżywki do paznokci z avonu to nie miałam jeszcze takiej, z której byłabym zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego uzbierałaś, gratuluję zużyć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to u siebie nawet nie robię denek, bo nie miałabym co pokazywać :P
    Też lubię ten puder z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci poszło w tym miesiącu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Również lubię ten szampon z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń