Saga nowości: część III - Vinted, F&F,Takko, Allegro i inne

• wtorek, 8 lipca 2014 51 Komentarzy


No nareszcie przyszedł czas na ostatnią część nowości! Tutaj co chwilę dochodziło mi coś nowego i co chwilę robiłam nowe zdjęcia, ale już wystarczy, bo nigdy ta część nie powstanie!




Asymetrczyna sukienka a panterkę - prezent od Lubego, kupiona w Tesco na pasażu. Jestem w niej zakochana i mam już do niej ułożoną stylizację! 



Brzoskwiniowa maxi na szerokiej gumie - mam już czarną maxi a chciałam jakąś w letnim kolorku i znalazłam taką na bazarku. Miałam problem z tymi spódnicami, bo potrzebowałam takiej, która będzie miała mało materiału, by nie poszerzała. 



Jeansowa kurtka/ramoneska - znaleziona na Vinted, kurtka jeansowa, z grubszego materiału, troszkę marmurkowa. Rękawy nosze podwinięte, bo są zbyt długie i szerokie. 


Etui na telefon - błyszczące, kobiece ubranko na mój telefon! Mam taki model, ze ciężko na niego cokolwiek znaleźć, ale jakoś się udało!


Legginsy z zamkami kupione na bazarku, bardzo dobre gatunkowo.
Jasne tregginsy znalezione na Vinted - moje ulubione!


Czarna tunika lekko asymetryczna


Najnowsze nowości 




Strój kąpielowy - znalazłam swój ukochany strój! Tak ciężko znaleźć ładny kostium na duży biust, jednak udało się! Stanik w neonowym pomarańczowo-różowym kolorze, i granatowe figi. 



Walizka - nie miałam walizki, jak gdzieś jechałam pakowałam się w kilka małych, ale ze w tym roku jedziemy na wakacje z przyjaciółmi, nie mogę swoimi bagażami zapychać całego bagażnika i w końcu kupiłam walizkę! Znalazłam ją w Tesco, wzięłam największą jaka była.


Legginsy dwukolorowe - takie fikuśne spodnie, z tyłu czarne z przodu siwe, jakby dresowe. Moje ulubione długie spodnie, to właśnie z takiego materiału, kupione na bazarku. 


Spódniczka siwa mini - kupiona w Takko, miałam już prawie wszystkie kolory spódniczek, a że ostatnio kocham się w dresowych kolorach, ta również musiała być moja. 


Oversizowa koszulka - znaleziona na Vinted, idealna na lato do szortów i trampek!



Japonki  - potrzebowałam klapek na basen na wyjazd wakacyjny ale ciężko znaleźć mój rozmiar a te trafiły mi się w SH.


Kapelusz - prezent do Lubego za zdany egzamin, marzył mi się słomkowy kapelusz, na wakacje będzie idealny! 


Okulary przeciwsłoneczne aviatorki lustrzanki - kupione na allegro za cenę 4.95zł za sztukę! Mimo iż nie noszę takich okularów, bo zbyt długo nie mogę chodzić bez moich korekcyjnych, zamówiłam 4 sztuki dla mnie i mojego Lubego by mieć własnie na wakacje.  Znajdziecie je TUTAJ.


Morska bluzka z sercem - moje ukochane bluzki. Jeszcze ciepła, przywieziona jako prezent znad morza. 


Składana suszarka do włosów - kolejny zakup pod wakacje, z racji tego, że suszarkę warto mieć, a nie chciałam zabierać mamie, to Luby zamówił na Allegro, jest świetna! 


Czarna bejsbolówka - szukałam takiej bluzy i znalazłam na Vinted! Jest świetna, czarna, pikowana bluza ze złotym zamkiem i tygrysem na plecach. 





No i to tyle moich nowości. Zakończyła się już ich saga. Matko ile tego było!
W ostatniej części, bardzo dużo rzeczy było kupowanych na wakacyjny wyjazd na Słowację. 
I tak się własnie zastanawiam czy chcielibyście taki post, co ze sobą zabieram? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. świetne zakupy, widzę dużo świetnych ciuszków, które sama bym u siebie znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :) Kilka rzeczy i mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zakochalam sie w twoich legginsach dwukolorowych! Przeswietne sa !

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, ile świetnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego :) Podoba mi się materiał spódnicy maxi :) Mnie na szczeście takie zakupowe szaleństwo czeka dopiero w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci już zazdroszczę, bo ja to bym jeszcze raz poszła na zakupy! :D

      Usuń
  6. Ta pierwsza sukienka świetna i super, że znalazłaś idealny kostium dla siebie ;) Lustrzanki mam identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy :D takie ciuszki to i ja bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości, aż ciężko wybrać, co mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się podoba! mamy podobny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się nazbierało:)
    Leginsy z zamkami też bardzo lubię, bluzka z serduchem jest świetna a okularki marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ,,haule'' i marzy mi się taka spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam częściej do mnie ;) co jakiś czas pojawiają się nowości w mojej szafie :)

      Usuń
  12. Ile nowości! Lubię takie posty! Mój faworyt to te legginsy i szara mini! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie tu u Ciebie
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję również
    Świetny strój znalazłaś i ile fajnych okularów

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te okulary:) A ja swoje gdzieś ostatnio zapodziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie sporo tego :) ja tam lubię posty typu "pakujemy walizkę " ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nieźle sie tego nazbierało, życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta spódnica z szerokim paskiem genialna! I kolor fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię panterkowe motywy, fajna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. koniecznie muszę sobie kupić taki kapelusik

    OdpowiedzUsuń
  20. bardo ładne ubrania, szczególnie ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka pantera świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Woooow ^^ Etui na telefon i strój najbardziej mi się podobają :)
    Mam pytanie...czy możesz kliknąć w link do ciucha z Sheinside tutaj w notce?
    http://daquerre.blogspot.com/2014/07/kombinezon-z-sheinside.html Jeśli tak to ogromnie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarna bejsbolówka jest cudowna. :D
    Obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. udanego wyjazdu kochana!
    a ze zdobyczy najbardziej podoba mi się ta kurtka dzinsowa, jest boska przez duże B! i lustrzanki w zawrotnej cenie, może podrzucisz mi do nich link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Link do okularków: http://allegro.pl/okulary-przeciwsloneczne-aviator-lustrzanki-jakosc-i4370332811.html

      Usuń
  25. Szczerze nie znoszę składanych suszarek ;-)
    Ale za to zakochałam się w Twoim kapeluszu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką pierwszy raz i kupiłam ja tylko i wyłącznie na wyjazdy, by zajmowała mało miejsca ;)

      Usuń
  26. Świetne rzeczy widać, że masz gust dziewczyno ! ;) obserwuje

    Zajrzyj, właśnie dodałam post jak przerabiam sweter na kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ rzeczy się nazbierało :) Ale podobają mi się u Ciebie obecne ostatnio dość często spodnie w stylu dresowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to rodzaj spodni, które zawładnęły moją szafą!

      Usuń
  28. Świetne rzeczy ;) Bardzo podoba mi się brzoskwiniowa maksi i dwukolorowe legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany, ale tego nakupowałaś! :D Widzę, że większość zabierasz na jakieś wakacje, więc baw się tam dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, przeważająca większość nowości to zakupy kupowane specjalnie pod wyjazd ;)
      dziękuję bardzo!

      Usuń
  30. Sporo tego :)
    Uwielbiam zakupy :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy! Kapelusz i obudowa są extra!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jest ta sukienka z panterkę *_*

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezłe zakupy, ja na razie mogę pomarzyć o takich ;) udanego wyjazdu ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Brzoskwiniowa maksi jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Większość bardzo w moim stylu, a ostatnia kurtka... wspaniała!!! Takiej właśnie szukam tylko, że ze skóry, ale w sumie jakbym znalazła podobną jak u Ciebie to też bym pewnie wzięła!! Mamy podobny gust :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie które bardzo fajne, walizka ma fajowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanie, gdzie znalazlas eti na telefon?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS