Urlop w górach!

• niedziela, 20 lipca 2014 44 Komentarzy


Cześć dziewczęta! :) Dzisiaj tylko post chwilowy, bez żadnej recenzji, testu itp.
Dzisiaj oświadczam, ze nie będzie mnie przez tydzień, bo wyjeżdżam dzisiaj na urlop! :)


 Razem z chłopakiem i przyjaciółmi wyjeżdżamy na Słowację. 


Do tych kosmetyków dochodzą również rzeczy do opalania, ale jeszcze ich nie miałam, by je wcisnąć do kosmetyczki. 
Wyjeżdżamy dzisiaj o 1 w nocy i wracamy chyba w niedzielę.
Czeka nas ok. 10h jazdy, ale w najlepszym towarzystwie, wiec damy radę! 


Gdy wrócę, na pewno pochwalę się zdjęciami!
Pozdrawiam!



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Miłego wypoczynku kochana :* a wiesz na Słowacji są DM, a co jest w DM sama dobrze wiesz, hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu po co Ty mi to powiedziałaś! :D Zbankrutuje! :D

      Usuń
    2. To tylko sugestia aby zabrać więcej $ ;D

      Usuń
    3. Cenna informacja, na wagę złota wręcz :D
      Udanych wakacji! Widzę, że Twoja śliczna torebka również jedzie :D

      Usuń
    4. Ona również zasługuje na wczasy. :D niech ludzie ja widzą! :D

      Usuń
  2. miłej podróży :) ja mam na Słowację tylko pół godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kapelusz :-)
    Miłego i udanego urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego wypadu do Słowacji :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z: Life by Blake – ostrzegam…całość z każdym jednym kliknięciem wciąga coraz bardziej i bardziej
    http://lifebyblake.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skończyłam! Udało mi się! Spakowana! A już myślałam że pojedziecie beze mnie! Mam nadzieję, że niczego nie zapomniałam, bo będę Ci niezmiernie marudzic. Czekam na Was. Love You <3

    OdpowiedzUsuń
  8. od dłuższego czasu chodzi za mną wyjazd w góry. Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj i zbieraj siły na dalsze blogowanie :D Czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wypadu i pięknej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baw się dobrze, odpoczywaj i cykaj dla nas fotki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściara bawi sie dobrze i szybko fo nas zdrowa i wypoczęta wracaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wypoczynku:) Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to niedaleko mnie!:D pomacham Ci jak pojedziesz;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego i bezpiecznego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę słońca na wakacjach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tamtym tygodniu wróciłam z nad morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wypoczynku Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja ! ja dopiero wrocilam z gor a i tak CI zazdroszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego i szalonego pobytu w górach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. udanego wypoczynku! :) wracaj cała i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci zazdroszczę i życze udanego wypadu ;) Czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super !
    Nigdy jeszcze nie byłam w gorach, udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci dobrze, ale pewnie już wróciłaś ? To czekam teraz na kilka zdjęć bo nigdy tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS