Wakacje 2014 - Słowacja!

środa, 30 lipca 2014 43


Tak więc, piękne wakacje już za nami! Tak wyczekiwaliśmy tego urlopu a już jest dawno po nim. Mamy za to mnóstwo zdjęć, filmów i wspomnień! Byliśmy tam tylko i aż tydzień. Każdy dzień był czymś innym, codziennie robiliśmy rzecz zupełnie odmienną od dnia poprzedniego. Pogoda jak to pogoda, zwłaszcza w górach, nie była zbytnio kolorowa, ale bardzo nam odpowiadała, bo była jakby na życzenie do każdej atrakcji. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać trochę zdjęć z naszego urlopu i krótki filmik, przygotowany przez moją przyjaciółkę, Klaudię. 








Dzień 1 - 2















Dzień 3








Dzień 4 spędziłyśmy na zakupach!


Dzień 5 









Dzień 6 



W drodze powrotnej do domu, zajechaliśmy do Krakowa w małe odwiedziny :)














I to całe nasze wakacje! :)
Jak wróciłam, w domu czekała na mnie paczka z upragnioną parą butów! Tak długo na nie polowałam aż w końcu są moje. Wiem, ze wielu mogą się nie podobają i powiedzą, ze wszyscy już je mają, ale mi się one bardzo podobaja i cieszę się, że w końcu je mam. 


W moje łapki wpadło też kilka nowości


Balsam i pomadka z GR kupiłam już przed wyjazdem, różowa pomadka w kredce to wygrana na blogu.
A niedawno kurier przyniósł mi peeling od EKOA, zaczynamy testowanie! :)


A to własnie efekt czwartku na zakupach na Słowacji. Dopadłyśmy z Klaudią DM i nie omieszkałam nie zrobić małych zapasów! jestem bardzo zadowolona z zakupów.
Dziewczyny dziękuje za cynk, że DM jest również na Słowacji! 



A to prezent od przyjaciółki przywieziony prosto z Sopotu! 
Mam nareszcie tą upragnioną gumkę do włosów!




Buziaaaaki! 

Komentarze:
  1. Widzę, że wakacje bardzo udane :) Ja się za tydzień wybieram w góry, możliwe, że w jeden dzień i na Słowację zaglądniemy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! Słowacja jest przepiękna!

      Usuń
  2. Powiem tylko tyle- ZAZDROSZCZĘ :)
    Cieszę się, że wypoczynek się udał :)
    I te zakupy z DM...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa Agata dostaniesz klapsa jak się spotkamy !!!
    Nie dość że taka fantastyczna fotorelacja to jeszcze takie nowości ??? :D
    Oj Ty :**
    A w stroju wyglądasz przepięknie ! :* Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wam dobrze :) Ja też za niedługo wybieram się na wakację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyjazd, ja już odliczam dni kiedy to wybywam na 4 dni do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Podoba mi się, że mimo większego rozmiaru nie wstydzisz się ciała i wyglądasz apetycznie-ja tam ciągle mam kompleksy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się akceptować siebie taką jaka jestem, bardzo pomaga mi w tym mój chłopak :)

      Usuń
  7. ale super zdjęcia :D zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna wycieczka :) Chyba też kiedyś byłam w tym aquaparku na Słowacji :)
    I jakie zapasy Balei! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jakie fajowe zakupy, ile fajności z Balea - zazdroszczę ;) Fotki śliczne, widać że spędziłaś ten czas wesoło i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju piękne zdjęcia i wspaniałe miejsce, tylko wam pozazdrościć takiego wypadu :) Ja mam nadzieję, że Air Force 1 dostanę od chłopaka na naszą rocznicę, bardzo mi się podobają i nie obchodzi mnie w ogóle ile osób je ma :) I tak są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to nie jestem sama! To obyś dostała i będziemy razem je mieć! :D

      Usuń
    2. Dostanę raczej na pewno :D !

      Usuń
  11. Czuje się matką chrzestną twoich zakupów w DM :D super, że wakacje się udały :*

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że wypoczynek bardzo udany :) świetne zdjęcia i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką gór, co możesz poznać po moim nowym wpisie, ale takiego wyjazdu zazdroszczę :D Napad na DM pewnie i ja bym urządziła, więc rozumiem małe niepohamowanie się :D Cudne zdjęcia, wyjazd na pewno był mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie byłam, zwłaszcza jak jako dziecko będąc w sanatorium zawsze lądowałam w izolatce i bałam się tego wyjazdu, ale na szczęście czułam się dobrze.

      Usuń
  14. Kocham góry <3 i jestem dumna że tam mieszkam :)
    Fajnie że odwiedziłaś Słowację :-) czasami też tam wpadam bo mam od domu 50 km :-)
    Pozdrawiam cieszę się że urlop się udał

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia wakacyje ale mialas fajnie!!! Ja niestety w tym roku nie dam rady chyba na zadne wakacje za granice ahh szkooda bo Slowacja jest przecudna i sama bym sie tam wybrala. buzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tam! Nie wiedziałam, że Słowacja jest tak urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie wiedziałam i zostałam bardzo mile zaskoczona!

      Usuń
  17. Widzę, ze wakacje się udały :) Zazdroszczę niesamowicie :)) Ja akurat nie mam czasu żeby gdzieś pojechać ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że bawiliście się super, na pewno odwiedzę ten park wodny. w górach będę jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco! jest mnóstwo krytych basenów, więc nawet jesienią można się świetnie bawić ;)

      Usuń
  19. Dnia numer 3 i 4 najbardziej zazdroszczę :D Piękne zdjęcia z super wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super, pozazdrościć takich wakacji :) Ile cudowności z DM`u :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać wakacje się udały :)
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam na Słowacji, a szkoda, bo to fajne miejsce na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko wszystkim ale DM'a to Ci najbardziej zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak patrzę na swoją półkę z kosmetykami to aż sama sobie zazdroszczę :D

      Usuń
  24. Ale macie świetne zdjęcia! Zazdroszczę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że wyjazd się udał, widać po uśmiechach na twarzy! Zdobyczy z DM Ci zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Balsam Nivelazione też mam, kupiłam wczoraj. Ciekawe jak efekty będą ;)

    Co do wakacji, widać że udane i wesołe. Zdjęcia super, a widoki piękne, sama bywam na Słowacji, ale raczej w Tatrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę ci tak świetnego wyjazdu :o I jakie obfite zakupy.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwy zakupowy szał w DM :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo jak Ci zazdroszczę tych wakacji, piękne widoki i wspaniałe zdjęcia!
    No i DM- też tam chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne widoki, piękne zdjęcia, a wyglądasz na bardzo zadowoloną i wypoczętą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej piękne zdjęcia!
    Ech..zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń