Avon Care, Regenerująco - odżywczy krem do rąk o zapachu kakao

wtorek, 26 sierpnia 2014 38

Dawno nie dodałam notki o tak później porze, jednak ten tydzień mam strasznie zaganiany, ciągle jestem w mieście, mnóstwo spraw do załatwienia, od poniedziałku zaczynam praktyki i ciągle coś.

Moje dłonie nie sa zbyt wymagające, jednak czasem potrzebują odpowiedniego odżywienia, z racji tego kupiłam skuszona promocją w katalogu Avon krem i zapachu kakao. 

Avon Care, Cocoa Butter Revitalising Moisture Hand Cream (Regenerująco - odżywczy krem do rąk)



Co mówi producent? 
Zapewnia 24 - godzinne nawilżenie. Zawiera masło kakaowe, witaminę E oraz naturalne olejki (makadamia, awokado, z oliwki, z pestek winogron).



Moja opinia:
Tak jak wspomniałam, krem zamówiłam poprzez konsultantkę Avon, za cenę 4.99zł. Kiedyś koleżanka ze studiów miała ten krem i bardzo spodobał mi się jego zapach i tak skuszona w końcu go zamówiłam.
Krem otrzymujemy w miękkiej tubce o zawartości 100ml. Na odwrocie znajduje się opis producenta w wielu językach, skład i inne. 
Tubka odkręcana. W kremach do rąk preferuje otwarcie na klik, bo zawsze boję się, ze zgubie nakrętkę. 
Konsystencja kremu jest na pół rzadka koloru białego. Krem bardzo dobrze się wchłania i efekt nawilżenia i odżywienia jest widoczny gołym okiem. Krem nie jest tłusty, ręce nie lepią się. Szybko się wchłania. Ręce są miękkie i miłe w dotyku. 
Zapach kremu - kakao. Świetny zapach. Bardzo wyczuwalny podczas aplikacji, z czasem jednak zapach słabnie. Mógłby utrzymywać się troszkę dłużej, jednak nie tak intensywnie jak na początku, bo tylko by rozbolała nas głowa.  Krem jest również bardzo wydajny.
Nie mam bardzo suchych rąk, właściwie wszystko zależy od pogody, jednak zawsze lubię mieć jakiś krem w torebce. Ten stał się ulubieńcem lata.


Zalety:
- cena
- dostępność?
- wydajny
- zapach
- nawilża dłonie
- nadaje im miękkość 
- szybko się wchłania 
- nie pozostawia tłustej, niemiłej powłoki 



Wady:
- dostępność ?




Ocena:
5/5 


Znacie kremy z Avonu?
Jakie kremy lubią Wasze dłonie? 




Komentarze:
  1. Być może kiedyś go wypróbuję, czytałam wiele dobrego o kremach do rąk Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony krem do rąk to Nivea , choć i ten jest ciekawy na lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem do rąk jest na prawdę super! Jakiś czas temu, zobaczyłam go u znajomej, zachwalała go i miała rację. Sama kupiłam i myślę że na jesienną pogodą będzie w sam raz :) A jego zapach powala... mmmm
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, mam słaby dostęp do konsultantek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dostępność wzięłam zarówno jako wadę i zaletę, bo niestety jest to nierównomierne..

      Usuń
  5. wyklucz dostepnos. jest w kazdym katalogu. raz na rok zdaza sie jego brak. jest to produky ktory fakktycznie jest i jest. jestem Liderem Avonu , wierz na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze, ale chodzi mi bardziej oto, ze nie każdy ma dostęp do konsultantek, tak jak w komenatrzu wyżej :)

      Usuń
  6. Uwielbiam zapach kakao, więc na pewno bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolę zamknięcia 'na klik'. A ten krem wąchała i użyłam parę razy od koleżanki i chyba za wiele się spodziewałam po jego zapachu bo mnie nie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, ale podejrzewam, że u mnie też by się sprawdził. Ta seria bosko pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kosmetyki o zapachu kakao dla mnie idealne ale bardziej na jesień :D Fajnie, ze się sprawdził choć nakrętka to dla mnie troszkę nieporozumienie, strasznie nie wygodna przy kremie do rąk :) Lepsza by była tak jak piszesz na klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jesieni napewno mi go staraczy, więc sprawdzimy jak się będzie spisywał!

      Usuń
  10. uwielbiam :) za zapach za konsystencje za idealne nawilżenie , jedyny minus i jest torzecz jaka mnie irytuje w wielu przypadkach kremów avonowych to korek- nakretek a nie korek pstrykacz... ;) wiem,że to moje nazewnictwo ale chyba wiadomo o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam swój ulubiony, ogóraskowy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach kakao to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach na pewno jest bardzo przyjemny ale raczej nie będzie mi dane go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak rzadko stosuję cokolwiek z Avonu, że nawet nie wiedziałam, że taki krem mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli będę miała go gdzie zamówić to to zrobię, lubię zapach masła kakaowego i samego kakao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie będziesz miała takiej możliwości, to daj znac, zamówię Ci i Ci wyślę! :)

      Usuń
  16. Zapach zdecydowanie mógłby mi przypasowac:) jednak dostępność jak dla mnie jest minusem, jednak jestem leniuszkiem i jak coś nie jest na półce sklepowej pod moim nosem to ciężko mi się zebrać do zakupu; p

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo nie wiedziałam, że ten krem jest taki dobry... muszę szybko znaleźć konsultantkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusił mnie właśnie ten zapach, ale ostatnio nie mam dostępu do konsultantki i chyba nawet nie bardzo żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go i ze względu na zapach bardzo polubiłam :) W sumie działanie w moim przypadku też jest w miarę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze go podbieram mojej koleżance, kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym go mieć, głównie ze względu na ten zapach kakao :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba mam spore zaległości do nadrobienia z Avonem, bo ten krem pierwszy raz na oczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam, już zdenkowałam jakiś czas temu. Całkiem przyjemny kremik, ale nie poradził sobie z większymi przesuszeniami na dłoniach. Ale w sumie i tak do niego wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach kakao, to że szybko się wchłania i nie tłuści- wszystko to przemawia za kremem;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze to dawno temu miałam coś z Avon,ale tym kremem bardzo mnie zinteresowałaś!

    OdpowiedzUsuń