Balea, Limited Edition, Melon tango - żel pod prysznic

czwartek, 28 sierpnia 2014 29

Dzisiaj kolejne letnie pachnidło pod prysznic! Oj Balea zawładnęła moją toaletką! 



Balea, Limited Edition,  Melon tango - żel pod prysznic 



Co mówi producent? 
Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakt z melona oraz specjalną formułę Poly - Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny owocowy zapach, idealny na lato.


Skład: 


Moja opinia:
 Zapachy owoców to jest to, co uwielbiam w kosmetykach do pielęgnacji ciała. 
Żele Balea, to jedna z propozycji, która mnie bardzo uwiodła! To już mój trzeci żel z edycji limitowanej. Było już mango i karambola. 
 Tak jak poprzednie wersje, żel znajduje jest w plastikowej kolorowej butelce. Napisy na odwrocie butelki solidnie wykonane, nie zdzierają się, 
Otwarcie typu klik, z dodatkowym wyżłobieniem, które ułatwia otwieranie nawet mokrymi rękoma i możemy być spokojne o paznokcie, nie złamią się. 
Żel jest koloru różowo-czerwonego, konsystencja jest lejąca, bardzo dobrze się pieni i nie trzeba dużo, by sie umyć, dzięki temu żel jest bardzo wydajny. 
Ten żel towarzyszył mi i Klaudii przez cały sierpień na siłowni. To był prawdziwy raj wziąć prysznic z tym żelem! 
Żel nie podrażnia, nie uczula. 
No i znowu ta największa wada - dostępność. Chyba nie dostaniemy ich stacjonarnie w Polsce, ale w Internecie ich powszechność jest już coraz większa. 
W DM za butelkę tego żelu zapłacimy 0.99Euro. 
W Internecie to od 6 do 8zł  


Zalety:
- opakowanie
- zapach
- kolor żelu
- dobrze się pieni
- spełnia funkcję myjąca
- nie podrażnia
- wydajny 
- cena


Wady:
- dostępność


Ocena:
4,5/5

Znacie ten żel?
Macie swojego ulubieńca od Balea? 



Komentarze:
  1. Marzy mi się kiedyś mieć żel Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na żel Balea ale chyba wybrałabym inną wersję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nim lekko zawiedziona ale chyba postawiłam mu za wysoko poprzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że jest ciężko dostępny;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie widziałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj szkoda, że te żele nie są dostępne nigdzie stacjonarnie, bo cena jest naprawdę mała, a zapachy muszą być boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że kiedyś w Polsce, np. w Rossmanie pojawią się te kosmetyki!

      Usuń
    2. Też nad tym ubolewam własnie. Ja jeszcze nigdy nic z tej firmy nie miałam

      Usuń
  7. Ah, dałabym się pokroić za powąchanie, a co dopiero za kąpiel z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ostatnio też Balea rządzi;) ten żelik miałam w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach mango, ten żel na pewno by mi się spodobał ;) Balea zachwyca mnie kompozycjami zapachowymi właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam na niego ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy zdążę wypróbować jakiś zapach z tej limitowanej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i zapach piękny rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojaaa zapach musi byc urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo go ciekawa, szkoda, że nie są dostępne w Polsce nigdzie indziej niż w necie

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham melony i arbuzy pod każdą postacią ;) już jest mój !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi super pachnieć... ajjj . Znam ich żele i kiedys miałam dużo... niestety te czasy sie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile ja bym dała znaleźć się w drogerii DM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marka ta niesamowicie kusi swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo lubię takie owocowe zapachy, więc z chęcią bym go wypróbowała, ale ta dostępność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi w oko wpadł jego cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja ukochana wersja zapachowa <3 Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą opcję i jest fenomenalna!!!!

    OdpowiedzUsuń