Lirene, Cera Wrażliwa i Alergiczna intensywnie nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc SPF-5

poniedziałek, 11 sierpnia 2014 34


Moja skóra jest skórą wrażliwą i niestety alergiczną. Kiedy wykonuje makijaż, nie wyobrażam sobie nie nałożyć odpowiedniej bazy w postacie kremu. Długo używałam krem z Sorayi z Profesjonalnej Szkoły Makijażu, niestety nigdzie go nie mogłam znaleźć i musiałam kupić inny, Moją uwagę przyciągnął krem z Lirene przeznaczony dla skóry wrażliwej i alergicznej, no czyli idealny dla mnie. Czyżby?


Lirene Cera Wrażliwa i Alergiczna intensywnie nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc SPF-5 



Co mówi producent? 
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli Twoja skóra jest sucha, wrażliwa lub skłonna do alergii i często dokucza Ci nieprzyjemne uczucie pieczenia i dyskomfortu. 

Twoja skóra potrzebuje skutecznego kremu, który zapewni jej intensywne i długotrwałe nawilżenie, przywracając ją do stanu równowagi. 

Krem dostarcza skórze optymalną dawkę wilgoci, dzięki czemu jest ona aksamitnie gładka i miękka w dotyku.
Dzięki zawartości składników łagodzących, kosmetyk skutecznie koi podrażnienia i wzmacnia mechanizmy obronne skóry przed agresywnymi czynnikami zewnętrznymi.

Dla jakiego wieku?
zalecane dla: od 20-60 lat 

Jak działa?
witamina C - wzmacnia i chroni naskórek, zapobiega szkodliwemu działaniu wolnych rodników
kompleks HydroCornTM - silnie wiąże i trwale utrzymuje optymalny poziom wody w naskórku
witamina E - intensywnie nawilża i chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego

Twoja skóra jest aksamitnie gładka i odczuwa komfort długotrwałego nawilżenia. 


Jak stosować?
Krem stosuj codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Nałóż krem, delikatnie rozprowadź i wmasuj.
Idealnie nadaje się jako podkład pod makijaż.




Skład:
Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Cyclomethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Octocrylene, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Propylene Glycol, Potassium Cetyl Phosphate, Titanium Dioxide, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Polyacrylate, C13-14 Isoparaffin, Alumina, Laureth-7, BHA, Simethicone, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Protein, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Polyaminopropyl Biguanide. 



Moja opinia: 
Krem dorwałam na pasażu Tesco, za niecałe 20zł. Krem mieści się w plastikowym słoiczku 50ml. A z kolei słoiczek jest w kartoniku, na którym są wszystkie informacje na temat kremu, jego zastosowania, działania i skuteczności. 
Przechodząc do samego kremu. Konsystencja jest pół żelowa, koloru białego. Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze, szybko się wchłania, Nie trzeba go dużo, by wsmarować w całą twarz. Jednak gdy weźmiemy go dużo, wchłonięcie trochę zajmie. Krem idealnie nadaje się pod makijaż. Dzięki niemu, makijaż lepiej się trzyma, podkład się nie waży i nie zostawia smug. Krem jest bardzo wydajny. Taki słoiczek starczył mi na około 3 miesiące przy prawie codziennym stosowaniu. 
Krem ma niski filtr, bo tylko 5SPF. Nawilżenie również jest słabe, Skóra sucha, może nie być usatysfakcjonowana.  Krem jest bezzapachowy. Moja alergiczna skóra nie dawała mi żadnych sygnałów, że coś jest nie tak. Krem nie podrażniał, nie zauważyłam, by po jego działaniu nastąpił wysyp niedoskonałości.



Zalety:
-  cena
- dostępność
- wydajność
- pół żelowa konsystencja
- szybkie wchłanianie
- nie uczula
- delikatny dla cery
- nadaje się pod makijaż
- bezzapachowy


Wady:
- słabe nawilżenie
- niski filtr 




Ocena:
3.5/5




Znacie ten krem?
Jakiego Wy kremu używacie na co dzień? 



Komentarze:
  1. Mam swoje ulubiony kremy od Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mòj ulubieniec to nivea soft i nadaje się również pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, znam ;) używałam go, jednak po czasie trochę mi przetłuszczał skórę.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie do końca się sprawdził, zwłaszcza z tym nawilżaniem :/
    Ja bardzo się polubiłam z Alterrowym Bio Winogronem , a super nawilżał dziecinny krem Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Lirene sięgam niezwykle rzadko, jakoś rzadko mi służą.

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurde, nienawilżający krem nawilżający to lekka porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słabe nawilżenie to nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma Lirene ma dobre produkty, krem wydaje się być fajny, nawilżenie może i dobrze, że jest niewielkie, myślę, że gdyby było większe by mógł się nie nadawać wtedy pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko szkoda , ze w nazwie podane jest, że nawilża i do tego intensywnie ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tego kremu. Ja stosuję zazwyczaj La Roche Posay (gdy mam problemy z trądzikiem) lub kremy Garniera, którym ufam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie za słaby filtr oraz nawilżanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Lirene miałam tylko jeden krem i nawet go lubiłam, nawilżał i nadawał się pod makijaż. Nie pamiętam nazwy dokładnej ale taki w pomarańczowym kartoniku o zapachu mango :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nieskie nawilżenie, to już dla mnie odpada
    Mimo mieszanej cery muszę mieć krem porządnie naiwlżający skórę

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię tej firmy. Szkoda, że słabo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię żelowej konsystencji, tylko takie treściwe :). A jak nie nawilża, to już całkiem odpada :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Słabe nawilżenie w tym kremie jednak mnie nie przekonuje do niego, a szkoda bo kremy Lirene lubię używać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej się nie skuszę na niego...

    OdpowiedzUsuń
  17. duża rozbieżność wieku, ja mam suchą skórę więc potrzebuję mocnego nawilżania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj szkoda, że słabe nawilżenie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam, ale moja skóra dostaje duże nawilżenie na noc więc nadzień niskie nie przeszkadzałoby jej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam go, ale myślę że przy mojej mieszanej skórze mógłby się sprawdzić, choć szkoda że lepiej nie nawilża :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc mi niepotrzebne jest wielkie nawilżenie i krem byłby jak najbardziej idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że krem fajnie by się u mnie sprawdził. Filtr 5 to akurat plus, bo nie stosuję filtrów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. może skuszę się na niego jak wpadnie w moje ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  24. gdyby nawilzal lepiej na pewno bym go poelcila mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jednak potrzebuje większego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie potrzebuję zbyt dużego nawilżenia, a to, że nadaje się pod makijaż jest dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo tylu plusów niestety wypada słabo - filtr filtrem, ale szkoda, że nie nawilża odpowiednio..

    OdpowiedzUsuń