Lovely, Extra Lasting, Trwała, matowa pomadka do ust

• piątek, 22 sierpnia 2014 53 Komentarzy


Te matowe pomadki kupiłam już dawno, ale jakoś nigdy nie mogłam się zebrać by je Wam zaprezentować. Dzisiaj jest ich dzień! Zapraszam!


Lovely, Extra Lasting, Trwała, matowa pomadka do ust


Lovely, Extra Lasting, Trwała, matowa pomadka do ust

Pomadki tak mi się spodobały, ze kupiłam wszystkie trzy! 


Co mówi producent? 

Trwała matowa pomadka do ust z aplikatorem Lovely Extra Lasting. 
Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne są trzy odcienie: lekkiego różu, przyciągającej czerwieni i pastelowego brązu. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację szminki/błyszczyka, a nowoczesna formuła Long Lasting zapewnia makijaż na wiele godzin.



Pędzelki prezentują się następująco:



Odcień nr 1 - beż





Pomadka nr 1 to kolor bezowy wpadający lekko w róż. Nadaje bardzo naturalny kolor ust. Jest bardzo uniwersalny i pasuje do wielu makijaży. 


Na tym zdjęciu widać, jak niestety pomadka wysusza usta.( wszystkie trzy) Jest matowa i po jakimś czasie, zaczyna mocno schnąć na ustach.  Razem z przyjaciółką, która ten beżowy odcień bardzo sobie ukochała, odkryłyśmy, że gdy przed nałożeniem pomadki pomalujemy usta pomadką ochronną (my stosujemy Nivea truskawkową), to ta pomadka nie wysusza już ust a matowy efekt jest nadal utrzymany. 



Odcień nr 2 - żywy róż


Uwielbiam ten róż! Mam wrażenie, że ten kolor najmniej wysusza ze wszystkich.
Pomadki ogólnie są bardzo trwałe. Nie schodzą z ust nawet podczas jedzenia czy picia, ale gdy chcemy je zmyć np. płynem micelarnym, nie stanowi to żadnego problemu. 


Odcień nr 3 - krwista czerwień


Piękna, niepowtarzalna czerwień!
 Nie spotkałam mocniejszej w żadnej innej pomadce czy błyszczyku. 


Cena tych pomadek wynosi 8-9zł, na promocji kupi się je parę zł taniej.
 Są bardzo wydajne.  Ja swoje kupiłam w Rossmanie. 


Pomadki bardzo szybko zasychają i dają idealny mat na ustach przez cały dzień bez potrzeby ciągłego poprawiania.  Pomadki nie brudzą ubrań, czy policzka, gdy dajemy komuś całusa :)



Znacie te pomadki? Lubicie? 
Wolicie matowe czy błyszczące wykończenie ?




Zobacz także:

Komentarze:

  1. One są w stałej ofercie?Boskie kolorki , bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są w stałej ofercie :) tylko są szybko wykupowane.

      Usuń
  2. Ja nie lubie matowych, ale opakowania maja fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beżu prawie nie widać, ale śliczne są :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma jeden z nich i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełny mat! Nie używam codziennie matowych pomadek, ale tylko od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jak będę w Rossmannie muszę się skusić na tą 1 uwielbiam matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają na ustach-szczególnie dwa pierwsze. No i Twoje zdjęcia jak zwykle świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudziak mi się podoba :)
    Ja mat na ustach u siebie toleruję tylko zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę je mieć !
    Uwielbiam matowe pomadki
    ale jak dla mnie dwie pierwsze ....bo w czerwieni mi nie do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś tak wcześniej mnie nie kusiły, ale teraz jakoś tak kusząco wygląda ten żywy róż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale moje ulubione maty to Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również dwie z tej kolekcji i planuje powiększyć grono :)

      Usuń
  13. Podoba się :) spróbuje ja ucapic jak tylko wykoncze zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nr 1 i 2, ale ten beż mi się wydaje jakiś taki... byt ceglasty, a róż jest zbyt ciepły i nie czuję się w nim dobrze, więc błyszczyki leżą sobie... Nie umiem znaleźć na nie sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nr 1 i 2, ale ten beż mi się wydaje jakiś taki... byt ceglasty, a róż jest zbyt ciepły i nie czuję się w nim dobrze, więc błyszczyki leżą sobie... Nie umiem znaleźć na nie sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolorki, polska marka. Osobiście chyba wolałabym mat, ale w sumie niekiedy też lubię trochę błysku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą w numerze 2, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą w numerze 2, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się w nie zaopatrzyć, tylko który kolor wybrać? :P A uwyżałaś może błyszczyków z Maybellkine SUPER STAY 10H TINT GLOSS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba nie. A polecasz?

      Usuń
    2. Wczoraj zaopatrzyłam się w jeden z kolorów i jestem go ciekawa :) Ale słyszałam przychylne opinię i promocja aktualnie w Rossmanie na nie :P

      Usuń
  20. Też mam wszystkie trzy, tylko niestety tego beżu w ogóle mi na ustach nie widać, bo po nałożeniu okazało się, że kolor jest praktycznie identyczny do mojego naturalnego. W tym różu o numerze 2 też jestem zakochana:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na nr 1 z chęcią się skuszę, ostatnio bardzo polubiłam matowe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się ten ostatni kolorek, pierwszy najmniej. Ogólnie lubię matowe pomadki, ale czemu one zawsze tak wysuszają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. to ich zawsze największa wada..

      Usuń
  23. Ostatni kolorek zdecydowanie najbardziej mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wolę matowe wykończenia;) Zdecydowanie drugi kolorek jest moim faworytem;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam na ustach żadnego koloru w macie, zawsze musiał być błysk, więc chyba pora i na mnie żeby je wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam ich istnieniu :) Podoba mi się choć ten efekt wysuszenia bywa w każdej takiej pomadce matowej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się to matowe wykończenie :)Ostatni kolor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz o nich słyszę ale muszę przyznać ze bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta pierwsza mi sie podoba,ale szkoda,że wysusza usta ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysuszanie ust mnie skutecznie odstrasza od wypróbowania bo i bez tego mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  31. jak się załapię, to kupię na jakiejś cudownej promocji w Rossmanie, tak rzadko używam mazideł do ust, że szkoda by się marnowały i leżały w pudełku :/

    OdpowiedzUsuń
  32. mam róż :)
    ale mam co do niego mieszane uczucia, czasem spisuje się bardzo dobrze a czasami się warzy :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Odcień nr 2 i 3 najbardziej mi się podobają. Jednak Tobie jest najładniej w dwójeczce!

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer dwa i numer trzy mój faworyt ♥ Wyglądasz przepięknie !! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS