Pantene Pro-V Aqua Light bez silikonu, szampon do włosów

czwartek, 14 sierpnia 2014 39

Na wstępie chciałabym Wam przeprosić, bo mam małe problemy z Internetem/komputerem. Nie chce ze mną ostatnio współpracować, przez co rzadziej pojawiają się notki i nie jestem w stanie zaglądać do was, ale wszystko nadrobię, gdy tylko wszystko wróci do normy. Mam nadzieję, ze ta notka się doda!
Dzisiaj kilka słów o szamponie, który kupiłam na wyjazd, a poleciła mi go moja przyjaciółka Klaudia. 


Pantene Pro-V Aqua Light bez silikonu, szampon do włosów


Co mówi producent? 
Pomaga wzmocnić cienkie i delikatne włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, nie obciążając ich. Poziom zawartości witamin certyfikowany przez Szwajcarski Instytut Witamin. Przy stosowaniu szamponu i odzywki. Ochrona włosów przed uszkodzeniami podczas szczotkowania w porównaniu z szamponem bez właściwości odżywczych. 
Nanieś szampon na wilgotne włosy, masuj, a następnie spłucz obficie, 




Skład: 


Moja opinia:
Kocham kupować rzeczy z przypadku. Dochodzę do wniosku, ze takie kosmetyki zawsze mi się sprawdzają, po prostu zawsze. Podobnie było tym razem! Szampon poleciła mi Klaudia, która ma podobną strukturę włosa do mojego. Cienkie, słabe, oklapnięte, bez objętości. Nigdy wcześniej nie miałam szamponu z Pantene, wiec tym bardziej byłam ciekawa jego działania. Na pierwszy rzut spodobała mi się butelka. Duża, przezroczysta, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie szamponu. Otwarcie typu klik, z dodatkowym wyżłobieniem, bardzo ułatwiające otwieranie butelki. Również duży otwór wylotu produktu ze środka. Na szamponie znajdują się naklejki z opisem produktu, składem i zastosowaniem.  Napisy nie zdarły się pod wpływem wody. Butelka bardzo solidnie wykonana. 
Konsystencja szamponu jest gęsta, przeźroczysta. Szampon jest bardzo wydajny. Bardzo dobrze się pieni. Zapach jest delikatny, ale wyczuwalny podczas mycia. Utrzymuje się również na włosach. 
Niestety umycie włosów wyłącznie szamponem bez odzywki nie jest dobrym pomysłem. Włosy są splątane. Odżywka, bądź maska są niezbędne, a wtedy nie ma problemu z gładkością włosów. 
Po wysuszeniu, włosy są lekkie, gładkie i uniesione od nasady.
Cena szamponu to około 11-12zł, ja kupiłam na promocji za ok.9zł 
Jest to naprawdę jeden z lepszych szamponów jakie miałam!


Zalety:
- cena
- dostępność
- wydajny
- delikatny zapach
- opakowanie
- dobrze się pieni
- włosy się lekkie, uniesione i lśniące




Wady: 
- wymagana jest odżywka, bez niej włosy są splątane





Moje włosy prosto po umyciu i wysuszeniu, przy okazji możecie zobaczyć jak wyglądają moje włosy po miesiącu od farbowania.  






Ocena:
4.5/5

Znacie ten szampon?
Macie swojego ulubieńca, czy tak jak ja lubicie zmieniać? 
Komentarze:
  1. Kiedyś go miałam :) Całkiem fajny, ale lubię zmienić , może kiedyś do niego powrócę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra była nim zachwycona. Muszę go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie ładna ruda! :D
    "ruda tańczy jak szalona..."hahahaha :D nie lubię pantene...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka mnie prześladuje! :D

      Usuń
    2. Piosenka jest świetna:))) tak jak Ty lubię kupić szampon z przypadku i samej się przekonać co do niego:)

      Usuń
  4. Miałam kilka razy i byłam zadowolona, ale mi sie znudził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten efekt splątanych włosów po umyciu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście po to sa odżywki i maski, by uratowały sytuację ;)

      Usuń
  6. Kiedyś miała identyczny odcień włosów :) Jak na mój gust to szampon ma paskudny skład... Nie mam swojego ulubieńca, ciągle próbuję czegoś nowego, powracam tylko do różowego Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz śliczne te włosy! U mnie po miesiącu jest ogromny odrost i właśnie dziś kupiłam farbę :D Moje włosy rosną jak szalone ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. może wypróbuje, ale troszkę martwi mnie plątanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo lubiłam i często używałam kosmetyków Pantene :) Ten szampon też wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajj apmietam ze na moich wlosach okazal sie totalna klapa ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam odżywkę z tej serii i niestety raczej się nie spisała, strasznie delikatne działanie. Ale szampon wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten szampon, fajnie oczyszczał i nie obciążał, jednak masz racje bez jakiejkolwiek odzywki/maski plącze włosy ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam z tej serii odżywkę i była bardzo przeciętna, ale szampon zapowiada się fajnie, tym bardziej, że nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tego szamponu, ale kusił mnie nie raz :P Pewnie niedługo po niego sięgnę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z Pantene, ale jakiś o kremowej konsystencji. Teraz wolę te żelowe, bo wydają się bardziej naturalne, więc rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny kolor włosów :-) Myślę, że to szampon idealny dla przetłuszczających się rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! w końcu wróciłam do naturalnego koloru :)

      Usuń
  17. A u mnie zupełnie przeciwnie-zupełnie sie nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Na praktykach przekonałam się do szamponów Pantene - moja koleżanka kupiła, co prawda inny, ale gdy moje rzeczy już były popakowane przez powrotem skorzystałam i wyszło całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jednak wolę szampony z silikonami, lubię gdy moje włosy są dociążone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pokończę swoje szamponowe zapasy to muszę się na niego skusić, bo moje włosy są cienkie i bez objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, żeby moje włosy były tak ładnie odbite od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chyba nigdy nie miałam szamponu z pantene.. ale Ty masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! jednak ciągle walczę z suchością końcówek..

      Usuń
  23. Nie miałam tego szamponu, ale z chęcią wypróbuję. Osobiście lubię często zmieniać szampony, wierna pozostaję natomiast odżywkom czy maskom do włosów które się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. też byłam z niego zadowolona.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne masz włoski ;)
    Ja nie cierpię szamponów Pantene, strasznie robią mi łupież.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsze jest to że jest napisane na opakowaniu że nie zawiera sylikonu a w składzie od drugiego miejsca silikony :D haha. No ale mniejsza.

    W każdym razie fajnie, że się sprawdził, ja tez mam takie włosy że przyklap na maksa, uwielbiam jak coś potrafi odbić je od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szampony Pantene kiedyś bardzo lubiłam. Jednak stwierdzam, że ostatnimi czasy firma ta się troszkę popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kilka lat temu go używałam i sprawdzał się u mnie doskonale ;) Dawno nie miałam żadnego kosmetyku z Pantene.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam odżywkę z tej serii i jestem na nie. Nie jestem przekonana do kosmetyków tej firmy. Ale włosy to masz przepiękne- wiem wiem, powtarzam się :) Muszę przyznać, że jak na miesiąc od farbowania to kolor jest bardzo ładny, nie wypłukał się chyba tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem niezadowolona z tego szamponu. Na początku działał cuda, a potem przesuszył mi skórę głowy i włosy wypadają mi do dziś, mimo iż nie używałam go od maja...

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja nie w temacie włosów- też mam tak nadgarstek opalony :D

    OdpowiedzUsuń