Zestaw bambusowych pędzli od RoseWholeSale

niedziela, 3 sierpnia 2014 32

W mojej kosmetycznej kolekcji brakowało pędzli. Marzył mi się zestaw Hakuro, ale cena mnie skutecznie odstraszyła i myśl, ze na początek najlepiej coś tańszego, nauczyć się jaki do czego i sprawdzić czy wg będę je używać. Jakiś czas temu wygrałam rozdanie, w którym nagrodą był własnie produkt od RoseWholeSale, wybrałam pędzle i dzisiaj przyszła pora, by troszkę o nich opowiedzieć. 




Zestaw obejmuje 11 pędzli, które są zapakowane w lniany woreczek. 
Dodatkowo, gdy otrzymałam pędzle każdy z nich był osobno zapakowany w folię. Były bardzo dobrze zabezpieczone. Przebyły długą podróż, ale dotarły całe i zdrowe ;)




Rączki pędzli są bambusowe, są one stabilne i dobrze wykonane. Końcówki są zaokrąglone. Pędzle nie wyślizgują się z dłoni.
Jeśli chodzi o włosie pędzli, jest ono bardzo przyjemne w dotyku. Są to tzw 'skunksy', czyli czarne włosie zakończone białym, milszym, by nie podrażniał skóry twarzy.


Zestaw zawiera 11 pędzli, których możemy potrzebować do codziennego makijażu. Ja tak naprawdę zaprzyjaźniłam się z 4 pędzlami, których używam codziennie. Jest to pędzel do pokładu, do pudru, języczkowy, który używam do maseczek i kulkę, którą rozcieram kreskę w kąciku.
Z czasem mam nadzieję, nabiorę precyzji, by używać większej ilości pędzli. 


Mini Kabuki to świetne rozwiązanie do mojej kosmetyczki, by w ciągu dnia subtelnie przypudrować nosek, zajmuje mało miejsca a nakładanie pudru nie sprawia większej trudności. 


Włosie pędzli jest naprawdę solidne. Nie zmienia koloru, nie wypada. Nie podrażnia również skóry twarzy, delikatnie rozciera/nakłada kosmetyk i sprawia, że codzienny makijaż jest prawdziwą przyjemnością. 



Jeśli chodzi o mycie pędzli, tego, przyznaję, bałam się najbardziej. Jak zaczęłam nakładać podkład pędzlem, nie przemyślałam jak będą się zachowywać podczas mycia, czy się nie rozkleją, nie rozpadną, czy włosie nie wypadnie i stanie się szorstkie.
Jednak po pierwszym myciu odetchnęłam z ulgą, bo pędzel był po myciu tak sam jak i przed. Włosie zostało nie naruszone. Włosie szybko wysycha i jest gotowe do następnej aplikacji. 



Pędzle dostępne są TUTAJ w cenie 14.31$, czyli około 43zł. 
Na przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni.
Uważam, ze jak na taką jakość pędzli dodatkowo ze świetnym designem, są warte tej ceny, która bagatela nie jest jakaś wygórowana.  







Szczerze polecam te pędzle wszystkim, którzy zaczynają swoją przygodę z pędzlami ale nawet dla tych bardziej zaawansowanych.
Jakich pędzli Wy używacie? 

Komentarze:
  1. o super :) już kiedyś widziałam te pędzle u nich na stronie i zastanawiałam się czy warto je kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są, sama bym się chętnie na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają całkiem nieźle, może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają porządnie, włosie wydaje się być mięciutkie :) Moja kolekcja pędzli to jeden wielki misz-masz uzbierany przez lata, ale sprawdza się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są strasznie milutkie! A czasem taka kolekcja misz-masz to bardzo dobre rozwiązanie, bo nie kupuje się całego zestawu, tylko wybiera kilka swoich ulubionych i tworzy zestaw idealny :)

      Usuń
  5. Ale fajnie, gratuluję wygranej, wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzelki są super, też je mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jednak zostane wierna hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że kiedyś i w moje ręce wpadną te słynne pędzle ;)

      Usuń
  8. Wyglądają bardzo przyjemnie i cena w sumie też nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mała kolekcja pędzli składa się z kilku firm ale chyba najwięcej mam Hakuro, chyba 5 jeśli dobrze pamiętam :) Ale taki wielki zestaw też bym chciała choć nie wiem po co mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają bardzo fajnie :)
    taki zestaw jest bardzo fajny, zwłaszcza dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na bardzo solidne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba w końcu zaopatrzę się w porządne pędzle;) Kusza mnie Hakuro;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cały zestaw tych pędzli wygląda solidnie i bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny zestaw, zazdroszczę ;) Ja mam zestaw siedmiu Lancrone, a reszta jest kupiona osobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten zestaw. Pędzle są mięciutkie, idealne :) Pędzle do twarzy sprawują się perfekcyjnie, natomiast te do powiek trochę za mocno rozpraszają kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nie używam tych pędzli, więc tego nie wiedziałam.

      Usuń
  16. Fajne te pędzelki :) wyglądają na naprawdę dobre jakościowo! Ja wczoraj dorwałam w biedronie pędzle za 10 zł - nie spodziewam się po nich nie wiadomo czego, ale mam nadzieję, że do mojego amatorskiego użytku trochę posłużą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na start jak znalazł. Można się nauczyć co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądają, podoba mi się takie włosie jak i bambusowe rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mi się marzyły Hakuro - ale te też z tego co czytam są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam ecotools, mam też jakieś z tuscan hill, różne rózniste, ale planuję zakup czegoś lepszego w niedalekiej przyszłości :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeeeej uwielbiam takie pedzelki !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kolekcja pędzli ;) wyglądają bardzo porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. niezła kolekcja;-) ja na pędzlach się nie znam, ponieważ się nie maluje;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna kolekcja, moja niestety jest raczej przypadkowa, większość dostałam od kogoś w prezenzencie i tylko z części korzystam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę świetna okazja Ci się trafiła, bo pędzle wyglądają cąłkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak na takie tanioszki świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń