Balea professional, Color-Schutz shampoo - szampon do włosów farbowanych

czwartek, 11 września 2014 33

Jutro już kończą mi się jedne praktyki, a od poniedziałku zaczynam następne. Czas leci jak zwariowany, ale to dobrze. Mam nie małe plany i chciałabym, aby ten rok zleciał bardzo szybko!
Będąc na wakacjach na Słowacji, mój mężczyzna zabrał mnie na zakupy do DM, do koszyka wpadł miedzy innymi szampon do włosów farbowanych, czy się spisał?


Balea professional, Color-Schutz shampoo - szampon do włosów farbowanych


Co mówi producent? 
Niemiecki szampon zalecany przez profesjonalistów. Przeznaczony do włosów farbowanych, rozjaśnianych lub przyciemnianych. Odżywia włosy a formuła Nutri complex nadaje włosom połysku. Zawiera filtry UV zapobiegające blaknięciu włosa. Dogłębnie odżywia i nadaje elastyczności. Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów w tym czarnych i czerwonych.
Zalecany do stosowania z odżywką Color Schutz Prosty w użyciu: nanieść na mokre włosy, delikatnie wmasować, pozostawić na krótką chwilę, dokładnie spłukać.





Skład:
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · GLYCERIN · LAURETH-2 · PEG-4 DISTEARYL ETHER · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · PANTHENOL · DISTEARYL ETHER · PARFUM · POLYQUATERNIUM-10 · GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · DICAPRYLYL ETHER · POLYQUATERNIUM-39 · TOCOPHERYL ACETATE · ALLANTOIN · ISOAMYL P-METHOXYCINNAMATE · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · SODIUM CHLORIDE · ACETUM · INULIN · PROPYLENE GLYCOL · CITRIC ACID · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · LECITHIN · HYDROLYZED CORN PROTEIN · HYDROLYZED SOY PROTEIN · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL





Moja opinia: 
Tak jak wspomniałam, szampon kupiłam w słowackim DM i niestety stacjonarnie tylko w tych drogeriach je znajdziemy prócz Internetu. W Polsce tych produktów nie spotkamy. Może kiedyś? 
Szampon otrzymujemy w miękkiej tubce, z otwarciem na klik, która "stoi na głowie", dzięki czemu, szampon zawsze łatwo wychodzi z opakowania.  Niestety gdy jest końcówka szamponu, to z wydobyciem jest mały problem. 
Opakowanie jest dobrze wykonane, zawiera wszystkie potrzebne informacje (biała naklejka, z opisem producenta po słowacku), nic się nie zdziera, szata graficzna na plus. 
Jeżeli chodzi o konsystencję, jest ona przeciętnie rzadka o perłowym kolorze. Szampon jest bardzo wydajny, bardzo dobrze się pieni i nie trzeba go duży, by umyć całe włosy. 
Szampon ma piękny zapach, kojarzy mi się z relaksem u fryzjera, na który nie zawsze mamy czas. 
Bardzo dużym plusem tego szamponu jest to, ze nie plącze on włosów w trakcie mycia. Włosy są ciągle proste i gładkie. Teoretycznie odżywka czy maska nie były by konieczne, bo nie ma problemów z rozczesaniem. 
Moje włosy są koloru rudego. Farbuje je raz na kilka miesięcy na jasną miedź, w celu odświeżenia koloru. Po myciu włosów tym szamponem, zauważyłam, że moje pasemka (które są naturalne) stały się bardziej wyraziste, lśniące. Włosy na długości są miękkie, dobrze się układają, nie elektryzują się.
W dodatku zapach na włosach utrzymuje się długo, jeśli nie zabijemy go zapachem odżywki bądź maski.
Jeśli chodzi o cenę, to w DM kosztował coś ponad 2euro, czyli +/- 10zł  
W Polsce, na stronach internetowych spotkałam różne ceny, od 8zł do 12zł. 
Wg mnie cena nie jest wygórowana a efekt naprawdę zadowalający :)



Zalety:
- cena
- szata graficzna opakowania
- konsystencja
- wydajność
- zapach
- dobrze się pieni
- nie plącze włosów
- nie wymaga maski bądź odżywki 
- nie utrudnia rozczesywania włosów
- nadaje włosom miękkość, gładkość i blask
- sprawia, że kolor jest bardziej wyrazistym odżywiony 


Wady:
- brak dostępności stacjonarnej 
- problem z wydobyciem szamponu przy końcówce 



 Ocena:
4/5




Znacie ten szampon? Jaki jest Wasz ulubiony?
Czy może lubicie zmieniać szampony? 


Komentarze:
  1. Miałam tylko 2 szampony Balea do tej pory, ale pamiętam, że bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam dostępu do produktów tej marki. W planach mam zamiar kupić produkty wella sp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Balea w Polsce :( Ja lubię zmieniać szampony, staram się nie przywiązywać, bo szybko się nimi nudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon akurat mam stały z Garniera rożne wersje. Natomiast chciałabym żeby w Polsce otworzyli nam takia fajna drogerie jak DM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu Balea, ale fajnie, że faktycznie kolor jest bardziej wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ochotę na odżywkę z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas zmieniam szampony, ale obecnie mam całkiem niezły od Tresemme:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam aktualnie do oczyszczania szamponu More Blond z Balei i fajnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mnie własnie straszne zaciekawił, ale jak byłam w Dm to go nie widziałam..

      Usuń
  9. Nie miałam go. Nie mam ulubionego, zmieniam często szampony. obecnie mam ziołowy z firmy fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu u nas nie ma tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że tak dobrze się u ciebie sprawdził. Szkoda że Balea jest u nas tak słabo dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas zmienić aby i u nas pojawiły się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! gdyby to tylko od nas zależało, to juz dawno by tu były!

      Usuń
  13. lubię te szampony, ale inne typy, nie mam włosów farbowanych, ale dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za każdym razem sięgam po inny szampon, więc na pewno i na Baleę przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dla mnie, nie farbuje włosów;) No i SLS w składzie- moje włosy by go nie polubiły;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym go kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tej chwili używam babydream, a czasem do oczyszczania joannę lub alterrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam aktualnie garnier i bardzo fajnie się u mnie sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki, ale mam w zapasach odżywkę, więc niedługo się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiesz że kusiła mnie ? Kurcze mi właśnie te opakowania pasują bo wszystko z nich wydostaję :d chyba mam więcej siły :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak nie plącze włosów to musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu gdzieś znaleźć produkty tej firmy :)
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kuszą mnie szampony z dm, ale niekoniecznie ta wersja bo nie farbuję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie farbuję, ale wiem komu polecić. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam włosy blond, rozjaśniane, więc akurat ta wersja nie jest z przeznaczeniem dla mnie, ale Balei do włosów nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon jest przeznaczony nie tylko do włosów farbowanych, ale również to rozjaśnianych i przyciemnianych ;)

      Usuń
  26. Z chęcią użyłabym jakiegokolwiek szamponu marki Balea. A jestem zmuszona stosować wyłącznie produkty dla dzieci na przemian z Nizoralem ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. Życze Ci żeby wszystkie plany się spełniły :)
    A szampon bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń