Dermacol, Aroma Virtual, żel pod prysznic Karaibski Sen + WYNIKI ROZDANIA!

• wtorek, 23 września 2014 42 Komentarzy


Będąc na wakacjach na Słowacji, odwiedziłam DM i oprócz kosmetyków Balea, do koszyka wypadł mi jeden żel pod prysznic firmy Dermacol o zapachu kokosa i ananasa. Uwielbiam te owoce. Czy żel się sprawdził? Zapraszam!


Dermacol, Aroma Virtual, żel pod prysznic Karaibski Sen




Co mówi producent? 




Moja opinia: 
Tak jak wspomniałam, żel kupiłam w DM, w Polsce tych żeli stacjonarnie nigdzie nie spotkałam. Zapewne w Internecie gdzieś na niego trafimy. Jednak ta dostępność jest dość słaba. 
Żel otrzymujemy w miękkiej tubce, która stoi na głowie, z otwarciem typu "klik". Bardzo proste i łatwe otwarcie. Nie ma z nim problemu pod prysznicem z mokrymi łapkami. 
Tuba jest miękka i wszelkie napisy czy grafika są umieszczone na niej i nie zdzierają się. Tuba jest solidnie wykonana.
Jeżeli chodzi o konsystencję, to jest to typowy żel. Przeźroczysty, gęsty żel, który wytwarza masę białej piany! 
Żel świetnie sobie radzi z myciem. Nie wysusza skóry, a nawet ją lekko nawilża. 
Jeżeli chodzi o zapach, to tu jest kwestia dość dziwna. Na tubce znajduje się kokos i ananas. I oczekiwałam takiego właśnie zapachu. Niestety ten rzeczywisty nie ma nic z nim wspólnego..
Dla mnie ten żel pachnie alkoholem, ale nie takim jak to w kosmetykach, ale czerwonym winem! Mocnym czerwonym winem. Nie podpasował mi ten zapach. Na szczęście nie utrzymywał się długo.
Jeśli chodzi o cenę, to było coś około 3euro. Czyli całkiem sporo jak na taki żel. 

Zalety:
- opakowanie
- konsystencja
- dobrze się pieni
- nawilża



Wady:
- dostępność
- zapach
- cena
- krótkotrwały zapach 



Ocena:
2.5/5

Znacie ten albo inny żel z Dermacolu ?

I na koniec, wyniki rozdania z Dermacolem!
Zgłoszeń było sporo, niestety dopiero dokładnie za 14 razem trafiłam na osobę, która faktycznie zaobserwowała bloga! Czy to takie trudne? 
No ale cóż, trudno! Maszyna wylosowała nr 4...


A pod 4 kryje się... Katarzyna Poloczek!


Gratuluję i czekam na wiadomość z danymi do wysyłki :)




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Mam ten żel w zapasach, jeszcze nie używałam, ale przyznam, że też oczekiwałam innego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś w internecie widziałam te żele ale nie skusiłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny ten zapach Dermacolu. Na początku myślałam, że faktycznie napiszesz, że ładnie pachnie kokosem i ananasem jak to ma być z głównego założenia, ale że czerwone wino z tego wyszło to jestem zaskoczona bardzo. A zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... daleki zapach od założenia producenta..

      Usuń
  4. a myslalam że zapach bedzie obłedny.. ;/
    gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze wzgledu na zapach nie susilabym sie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczylam na inne nuty zapachowe a tu taka niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście z Dermacolu polecam podkład filmstudio barrandov!
    +obserwuję

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety ani firmy ani żelu nie znam;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego żelu nie znam, ale wygranej gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach czerwonego wina o.O? chyba bym nie dała rady ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że oni produkują tylko podkłady :D. Gratuluję!. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że zapach będzie super
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby nie ten zapach. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam inne wersje żeli z Dermacolu, mam nadzieje że będą fajnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze arbuzowy jest dość fajny. :)

      Usuń
  15. Ja żeli pod prysznic w ogóle nie używam, więc omija mnie testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych żeli, w ogóle nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale na pierwszy rzut oka na opakowanie sądziłam, że z zapachu będziesz zadowolona - a tu taka klapa. Ostatnio też weryfikowałam zgłoszenia chętnych do rozdania i byłam załamana jak dziewczyny próbują "oszukiwać" wpisując, że obserwują lub dodały baner, a w rzeczywistości ani obserwacji ani banera:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przerażona.. Rozumiem, ze mogło się zdarzyć np. raz, ale aż 14? Po prostu szok..

      Usuń
  18. Gratuluję Katarzynie:)
    Żelu nie znam, firmy też nie i jak widać niewiele tracę. Wygląda na to,że całkiem przeciętny żel o niestety nie przeciętnym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej. Mam żel z tej firmy ale jeszcze czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyni :) A żelu nie znam ale wydaję mi się, że chyba o peelingu gdzieś czytałam z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję zwyciężczyni, kosmetyki Dermacol są dostępne w wielu drogeriach internetowych ale jeszcze żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko wygrałam ?????
    Ale niespodzianka :-)
    Kochana pisałam ci na maila ale masz tam coś nie tak z adresem , ponieważ nie mogę tej wiadomości wysłać :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adzii.asia@gmail.com
      taki jest prawidłowy :)

      Usuń
  23. szkoda, że zapach okazał się minusem.
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj szkoda, że się nie sprawdził, bo jak zobaczyłam opakowanie to aż mi się oczy zaświeciły :P

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że nie okazał się zbyt fajny, zwłaszcza że nie należy do najtańszych :(
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowanie ma ładne i to chyba tyle dobrego o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię kokosu ,ale w polaczeniu z ananasem moze fajnie pachnac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że rzeczywisty zapach nie przypomina ani jednego ani drugiego owocu.

      Usuń
  28. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwna faza z zapachem. W sumie też tubka nie za duża jak na żel pod prysznic, raczej myślałam, że to np krem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS