Lokówka ceramiczna ze spiralną osłoną modelującą - prezentacja

• niedziela, 28 września 2014 33 Komentarzy


Wreszcie moje praktyki dobiegły końca i mogę po nadrabiać wszystkie zaległości na blogu! W czwartek zaczyna się już uczelnia. Zaczynam trzeci rok studiów, jestem bardzo ciekawa jak to wszystko się potoczy.
Ostatnio będąc w Biedronce, trafiłam na dość ciekawą lokówkę do włosów, bardzo mi się spodobała a oszałamiająca cena 29.99zł tylko mnie upewniła w tym, ze ja chce! Oczywiście kupił mi ją Jacek mówiąc, ze będę miała co zrecenzować na blogu. No i mam! dzisiaj recenzja i prezentacja właśnie tej lokówki! Jednak jak już widzicie, w dzisiejszej notce gości moja przyjaciółka Klaudia! Mamy nadzieję, ze fotorelacja Wam się spodoba ;)


Lokówka ceramiczna ze spiralną osłoną modelującą


Jak prezentuje się lokówka?
Jest ona rozmiarów typowych dla tego typu urządzeń. Zawiera osłonę, która ułatwia robienie loków samemu. Kabel jest obrotowy, co w lokówkach jest dużym plusem. 


Co mówi producent?




No to zaczynamy! 

Nawijamy rozczesane pasmo włosów od końcówki, pod zacisk na lokówce po czym go puszczamy a pasmo samoistnie się nakręca w odpowiednie miejsce. Po krótkiej chwili, wyskakuje taka o sprężynka. 


Lokówka daje piękne sprężynki. 
W zależności jak długo trzymamy, tym loki wyglądają inaczej. 



Ciężko było złapać końcówki , bo uciekały spod lokówki, dlatego są one proste. 


Później, przy włosach z tyłu, była mi już potrzebna Klaudia, bo sama sobie nie mogłam poradzić. 








Taki efekt jest u mnie, Na moich rudych, średniej długości włosach.
Teraz pora na Klaudię i jej włosy z efektem ombre!





W tym momencie u Klaudii efekt robił coraz większe wrażenie! 




U Klaudii końcówki również uciekały i dlatego są proste, ale nie przeszkadzało nam to zupełnie, Byłyśmy bardzo zadowolone z efektu. 


Klaudia ma włosy troszkę dłuższe od moich i dzięki efektowi ombre, loki wyglądają jeszcze lepiej i fajnie podkreślają efekt. 


Podsumowanie: 
Biedronkowa lokówka za 29.99zł z osłoną modelującą spisała się bardzo dobrze! Myślałam, ze będzie to jakiś bubel, ale jestem naprawdę mile zaskoczona!  Obie z Klaudią nie robimy jakoś wybitnie często loków, dlatego inwestycja w drogą lokówkę w naszym przypadku jest mało opłacalna.  Wystarczy 30zł, by odrobinę zmienić swój look na parę godzin. Jestem również zadowolona z trwałości. Nie psikałam loków lakierem, bo tego nie cierpię, a one mimo to się trzymały od godz. 18 do 24, a nawet przeżyły noc! Nad ranem loki nadal miałam mimo, ze już trochę mniejsze. W dodatku, osłona na lokówce, ochrania nas przed poparzeniami skóry głowy i ze zbyt nadmiernym paleniem włosów. Loki są miękkie, gładkie i lśniące.
Obie z Klaudią mówimy jej zdecydowane tak! 





Ocena:
5/5

Skusiłyście się na tą lokówkę?
 Czy może jednak wolicie proste włosy?



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Hej bejbe, wiesz, że ja rano wstałam z ładnymi falami?
    Love you ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Gdyby moje włosy były bardziej podatne na kręcenie z pewnością skusiłabym się na nią. Ale u mnie loki wytrzymują góra godzinę. Przyzwyczaiłam się już do moich drutów :)
    Też zaczynam trzeci rok...
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, dobra grubosc i latwa w uzyciu :D jesli moge cos podpowiedziec, to przy twarzy super efekt daje krecenie wlosow na zewnatrz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak faktycznie, zapomniałyśmy o tym ;)

      Usuń
  4. Żałuję, że przegapiłam ją w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze są! Na pewno uda Ci się dorwać ;)

      Usuń
  5. Żałuję, że jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. o dobrze wiedzieć ze za taką cenę mozna uzyskac taki efekt chyba się na nią skuszę :)

    ______________
    zapraszam na rozdanie:)
    http://mariamagdalena23.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże, ale pięknie Wam to wyszło dziewczyny :) Teraz żałuję, że jej nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! To kochana szybko leć do Biedronki, pewnie jeszcze na jakąś trafisz!

      Usuń
  8. Super wam wyszło dziewczyny :). Szkoda, że moje włosy jeszcze są za słabe na loki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo fajnie! Za taką cenę grzechem byłoby jej nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już jej recenzje na innym blogu i widziałam, że nie nadaje się ona do długich włosów bo jest po prostu za krótka. Żeby zawinąć całe pasmo włosów trzeba je zakręcić na dwa razy, raz dół, raz górę, czyli dla długich włosów lokówka się niestety nie sprawdzi.. :) Loki wyszły bardzo ładne, ale zdecydowanie bardziej by mi się podobały gdyby końcówki też były podkręcone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, do długich włosów się nie nadaje.

      Usuń
  11. Efekt jest bardzo fajny :) ja akurat nie widziałam tej lokówki, ale i tak mam kręcone włosy, więc by mi się raczej nie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt uzyskałyście na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem, że efekt jest zadowalający. Byłam w biedronce i stałam nad tą "lokówką" chyba z 20 minut i jej nie wzięłam, ale chyba jutro po nią pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na taką cenę lokówki to wybaczyłabym te proste końcówki ;) Efekt całkiem ciekawy, loki prezentują się pięknie i u Ciebie i u Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam naturalnie proste włosy i chętnie odmieniam ich wygląd poprzez używanie lokówki. Gdybym nie miała aktualnie używanego Remingtona, to chętnie bym kupiła tą z Biedronki. Efekt podobny, a jest dziesięć razy tańsza! ;) Różni się w sumie tym, że nakręca całe pasma, z końcami włącznie, ale ja mam też znacznie krótsze włosy od Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde, fajna ta lokówka :) Ostatnio planuję zakup nowej, bo moja obecna to taki staroć, ledwo kręci :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie kupię, bo już mam swoją lokówkę, ale powiem Ci, że moja też była jakaś po tanioszce i w sumie jestem z niej zadowolona. I tak staram się ograniczać i używam tej lokówki tylko na jakies okazji lub jak mnie szczególnie najdzie. Ale wam dziewczyny super w loczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ją kupić... żałuje bo daje świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się efekt :) Ja jednak nie używam takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem takiej grubej lokówki co mi zrobi takie grube loki. Aż pobiegnę do Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w 3 biedronkach i nie znalazłam jej... ale jestem zła!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeejku jaki śliczny masz kolor włosów :)) .
    Ja również chciałam ją sobie kupić ale jakoś się nie przekonałam, a teraz żałuje. Może uda mi się jeszcze ją dostać:)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. A jak zrobić te loki w przeciwnym kierunku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS