Troszkę wrześniowych nowości.

• sobota, 20 września 2014 64 Komentarzy


Praktyki pochłaniają mnie bez reszty. Nie mam kompletnie siły. Nie wiem nawet kiedy zleciał ten tydzień a właśnie uświadomiłam sobie, że ostatnia notka była w poniedziałek! Ostatnio nazbierało się trochę nowości, dzisiaj Wam je pokażę i lecę nadrabiać tygodniowe zaległości na Waszych blogach!



Wrześniowe nowości kosmetyczne




Te nowości, nabywałam w głównej mierze przypadkiem, albo dostałam, są równiez planowane zakupy,
Pierwszy produkt to serum na rozstępy, które wygrałam w rozdaniu. W Komplecie był jeszcze pędzel do pudru i bronzer mineralny. Pozostałymi dwiema rzeczami podzieliłam się z moimi przyjaciółkami. 
Kupiłam na promocji za 3.99zł krem po depilacji, bo mój mi się już skończył.
Serum z Eveline, kupił mi Jacek, jak byliśmy w  Tesco, za 10zł! A normalna cena to ponad 20zł, więc sprawdzamy, grzeje mocno, więc na jesień/zimę będzie rozgrzewał! 
 Suchy szampon z Isany, w małym zastępstwie za Batiste. Przyzwyczaiłam się już, ze zawsze go mam a jak się skończył to było coś nie tak i musiałam kupić jakikolwiek. 
Maskę do włosów kupiłam na promocji w Naturze za 10.99zł, bo Kallosowa się skończyła.
Farba wita u mnie po raz drugi, pokochałam ją za naturalny kolor! 




Miałam kupić tylko białą kredkę, ale że nie było mojej z Pierre Rene, Jacek znalazł mi podwójną z Sensique, aktualnie używam tylko białej, czarna nie używana. 
Puder dorwałam w Biedronce, bo ten, którego używałam do tej pory, mnie masakrycznie uczulił i musiałam kupić coś innego!
Visaxinum kupiłam z czystej ciekawości, czy pomoże mi z trądzikiem, który ostatnio znowu mi dokucza.
Lakier z Lovely o pięknym kolorze, kupiłam w Rossmanie w cenie na do widzenia, za 3zł!
Maseczka i peeling do stóp Evree oraz maseczka z Ziaji to zakup ciekawski. Będziemy testować. 



Ostatnia nowość to lokówka z Biedronki! Kupił mi ja Jacek, jeszcze nie miałam okazji jej używac, bo kupiliśmy ją wczoraj! Ale nie powiem, wygląda ciekawie. Pojawi się na pewni recenzja!


Zbliża się już niestety jesień, a co za tym idzie nowości w szafie! 
Postaram się dodać post o tych nowościach, ale to pewnie w końcówce września, jeśli nie na początku października. 
A jak Wasze nowości? Wpadło coś nowego? 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Na trądzik jest dobra herbatka z bratka. Trochę paskudna w smaku, ale pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko suchy szampon z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości:)
    Ja na razie trzymam się tego by nie kupować:) i w tym miesiącu nawet dobrze mi to idzie-- kupiłam tylko 1 lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie postanowienie miałam w sierpniu i udało się!

      Usuń

  4. Ten peeling z Evree jest super przetestowałam na moich stopach a SA problematyczne i sprawdził mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baltic Sand uwielbiam :)

    P.S. A co tak 'praktykujesz' ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej miałam praktyki w Urzędzie Pracy jako doradca zawodowy a teraz mam w szkole jako pedagog ;)

      Usuń
  6. Żałuję, że nie kupiłam tej lokówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z Isany szampon bardzo lubię :) właśnie mi się skończył :/

    OdpowiedzUsuń
  9. łykałam visaxinum, ale poprawy nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym miesiącu kupiłam dwie rzeczy: antyperspirant i płyn micelarny, coś pewnie jeszcze wpadnie, ale na razie się ograniczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antyperspirant też będę musiała kupić, bo mam końcówkę.. jaki kupiłaś?

      Usuń
  11. Bawiłam się tą lokówką i muszę przyznać, że szału nie ma ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A długo zajęło Ci opanowanie jej? Bo wygląda na trochę skomplikowana..

      Usuń
  12. Mam ochotę wypróbować tą maskę Fructisa. :) Daj znać jak spisze się lokówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz się w loczkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele dobrego słyszałam o tej masce Garniera ;) Czekam na opinię o lakierze Baltic sand i lokówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wczoraj zaszalałam trochę w inglocie :d a lokówka wygląda baaaardzo fascynująco :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio kupiłam tyle rzeczy, że aż nie umiem ich zebrać razem do zdjęcia i pokazania, po prostu gubię się w tym :p.Ciekawa jestem czy suchy szampon z Isany się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serum by mi się przydało :). Lakier Lovely mam, jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz efekt rozgrzewający to polecam :)

      Usuń
  18. Czekam na efekty po lokówce i koniecznie podziel się obserwacjami po kuracji Visaxinum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe jak się sprawdzi ta lokówka, bo wygląda ciekawie :) a chyba cena nie jest zbyt wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30zł jak na Biedronke i taki asortyment to nie dużo :)

      Usuń
  20. Mam podobną lokówkę :) A maskę Garniera lubiłam. Ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne zakupy, też muszę kupić sobie jakieś serum z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon z Isany lubie a tej farby szukam ale w moich rossmanach jej nie ma a efekt mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ma w Rossmanie.. swoje kupiłam w osiedlowej drogerii Turkus.

      Usuń
  23. Piasek z Lovely za 3złtez bym przygarnęła i to serum rozgrzewające bo mi jesienią i zimą zawsze zimno jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na Twoje loczki :) i mam tą sama maseczkę i peeling od evree :) będziemy testować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam kiedyś Visaxinum, ale żadnej różnicy po tym nie widziałam... Najpierw mnie wysypało koszmarnie, ale to normalne, więc się nie zraziłam.. Ale później nie było żadnej poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja jestem teraz na etapie strasznego wysypu i ciekawe czy coś się poprawi..

      Usuń
  26. Serum z Eveline mnie zainteresowało, obecnie mam inne tej firmy i jest wporządku :) Czekam jednak najbardziej na recenzję lokówki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio dość bardzo polubiłam się z farbą palette :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! mimo, ze trochę się bałam, ze opinie większości na jej temat się sprawdzą, na szczęście u mnie nic złego nie zrobiła.

      Usuń
  28. Jestem mega ciekawa tej lokówki. W sumie nawet jak jest dobra to pewnie już bym jej w Biedrze nie znalazła :D Miałam tę podwójną kredkę z Sensique - jak dla mnie spoko :) U mnie za to suchy szampon z Isany się totalnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też jestem ciekawa tej lokówki :) Czekam na zdjęcia jakie robi loczki :)

    Nowości a nowości u Ciebie :) kilka kosmetyków widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam ten balsam z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy, czekam na recenzję lokówki, bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo nowości;) Ciekawi mnie serum na rozstępy;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem jak się sprawdzą te tabletki Visaxinum, koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne nowości :) Czekam na recenzję maski Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na recenzje lokówki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Agatko powiem Ci, że poszalałaś !:D

    OdpowiedzUsuń
  37. sporo kosmetyków się zebrało! same perełki;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam chrapkę na kosmetyki goodbye demage:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne nowości, jestem ciekawa jaki efekt będzie dawała ta lokówka

    OdpowiedzUsuń
  40. trochę?? To za mało powiedziane ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten produkt na rozstępy wiem że kosmetyk cudów zdziała w tym temacie nie może, ale słyszałam że ten jest dobry :)
    A kolor lakieru super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sporo tego;) Ja w tym miesiącu mam bana na zakupy , mam niestety inne wydatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe jak się będzie sprawować ta maska Garniera. Miałam serum z tej serii, ale w ogóle nie działało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS