Golden Rose Velvet Matte lipstick nr 21

wtorek, 14 października 2014 45


 Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moja drugą matową pomadkę z serii Golden Rose Velvet Matte w kolorku typowo jesiennym.



Golden Rose Velvet Matte lipstick nr 21


Co mówi producent?
Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminie E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude. Produkt nie zawiera parabenów i jest testowany dermatologicznie.
Cena: max. 10.90zł 



Mam jeszcze jedną z tej serii, nr 07. TUTAJ O NIEJ.  Tamta ma odcień delikatnego różu. Chciałam jakaś mocniejszą pomadkę, by trochę pasowała mi do mojej rudości. Wybrałam oczywiście z serii GR matową o odcieniu 21.  Prawdę mówiąc, myślałam, ze będzie jaśniejsza. 
Kupiłam ją w mojej osiedlowej drogerii za 9.90zł .




Pomadka ma dużą pigmentację, bardzo dobrze pokrywa usta, nie potrzeba wielu warstw. Nie prześwituje.  Nie jest ona jednak w 100% matowa, ma delikatną lśniącą powłokę. 
Pomadka jest bardzo kremowa i z łatwością wypełnia usta kolorem. 


Matowa pomadka z Golden Rose to prawdziwy fenomen matowego wykończenia na ustach. 
Mat ma to do siebie, że wysusza, w tej pomadce nie ma o tym mowy. Mam wrażenie, że usta są nawet nawilżone.  
Pomadka jest również bardzo trwała. Pomalowane usta rano, po wielu godzinach wyglądają  bez dużego uszczerbku, bo jak już pomadka się zmazuje to schodzi po całości, nie robi plam. 



Czy mi pasuje? Sama nie wiem. Mam naprawdę do niej mieszane uczucia i rzadko  jej używam,
A Wy co o niej myślicie? 



Przyznajcie się ile matowych pomadek macie w sowich zapasach?
Czy jednak wolicie błyszczące wykończenia?



Komentarze:
  1. Pasuje Ci taki kolor :) Sama chętnie się skuszę na te pomadki jak będę miała okazję do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ci pasuje :). Jeśli będę miała okazję do zakupu to sobie upoluję jakąś pomadkę Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasuje ten kolor pomadki :) Ja też chciałabym w końcu jakąś matową pomadkę z GR. Mam jedną matową pomadkę, tylko taką w płynie od Lovely- świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwazam ze bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nie uwierzysz, ale mam tylko trzy pomadki w swoich zasobach, a korzystam tylko z jednej. Długo nie mogłam się przekonać do pomadek, bo uważałam że każda mnie postarza. Teraz kiedy się to zmieniło, ciężko mi znaleźć taki odcień, z którego byłabym w pełni zadowolona :) Za to Ty wybierasz piękne odcienie. Pomadka bardzo ładnie komponuje się z twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja mam też chyba 4 pomadki z czego jedną z GR męcze najczęściej! :D
      Bardzo dziękuje!

      Usuń
  6. Ostatnio mam szał na matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek faktycznie idealny na jesień, w połączeniu z odcieniem twoich włosów robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie kolor bardzo się podoba. Gdybym tak słabo nie zużywała kolorówki miałabym kilka szminek GR u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię maty :) Ten kolor jest dla mnie za ciepły, ale myślę cały czas o tym, żeby kupić coś z GR.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tylko 3 pomadki a i tak używam je bardzo rzadko. Do Twojej urody pasują takie mocniejsze kolory. Czekam jeszcze na zdjęcia tej pomadki z nr 07:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana notka z tą pomadką już były! :)
      http://agatasamulak.blogspot.com/2014/07/golden-rose-velvet-matte-lipstick.html

      Usuń
  11. Ten kolorek idealnie do Ciebie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam krwistą czerwień z tej serii i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się bardzo podobają Twoje okulary, jejku ale Ci w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo dziękuje, ja długo nie mogłam się do nich przekonać :)

      Usuń
  14. Zdecydowanie wole takie wykończenie ^^ Twoj odcień jest piękny i ładnie się prezentuje do Twojego typu urody :) Ja swoje pomadki w kolorze 14 i 18 też dorwałam za ok 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te pomadki, mam 3 odcienie i chętnie nabyłabym kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie w tym kolorku ładnie ale do mnie nie pasuje;D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolor i świetnie się prezentuje, ale lubię tylko takie odcienie u kogoś. U siebie już niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z czerwienią na ustach, u kogoś mi się podoba, u siebie bym go nie widziała..

      Usuń
  18. pomadka ładnie współgra z twoim kolorem włosów

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te pomadki! Pięknie Ci w tym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny kolorek, świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie pasuje do Ciebie ten kolor :) Ja mam z tej serii odcień o nr 03 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te pomadki ♡ Mam 4 odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudny kolorek! Idealnie pasuje do Twoich włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek śliczny ja posiadam także pomadkę o numerze 7 i 15 na pewno skuszę się na inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety u mnie okazało się, że jednak wysuszają one usta nawet jak zastosuję jakąś pomadkę/balsam nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor bardzo ci pasuje :) jednak mnie wyglądałby źle

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie taki kolor pasuje :) Nie mam pomadek z tej serii, jedyną matową jaką mam to z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dwie matowe GR, nie wiem czy nawet jedna z nich to nie jest ten numerek, który Ty posiadasz, nie chce mi się ruszać po nie i nie sprawdzę :P
    Ale przyznam, że je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie Ty masz fantastycznie rude włosy. Marzę o takim kolorze.

    http://ladyinblack69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie przyjrzę się jej bliżej przy najbliższej okazji :) jeśli okaże się za mocna, zawsze można wklepać opuszkiem tak- by pozostała tylko mgiełka koloru ;)
    Piękna pomidorowa czerwień :)
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń