Perełki z Second Handu cz. III

niedziela, 12 października 2014 52

Większość ciuchów jakie posiadam w swojej szafie pochodzą z second handów i wcale się tego nie wstydzę. Bardzo lubię tam chodzić i ciesze się, gdy uda mi się trafić na coś super, w moim rozmiarze.
W sieciówkach mam na tyle problem z rozmiarem, że często są zaniżone. No i praktycznie połowa miasta już w tym chodzi. 
A to właśnie jest fenomen SH, że trafiamy rzeczy niepowtarzalne, często oryginalne, z metkami.
Ostatnio miałam mało czasu na buszowanie po lumpeksach, ale jednak kilka rzeczy wpadło. 
Pokazywałam już część moich rzeczy TU i TU.
Chyba utworzę osobny dział na ten temat. 






Kremowy sweter



Marzył mi się długi sweter, trochę luźniejszy. Na jesień idealny. Niestety w sieciówkach ceny były kosmiczne! Widziałam podobny w H&M za 149zł. Moja perełka kosztowała nie całe 20zł. 

Czarny sweterek z koronka 



Czarne rzeczy to mój must have chyba każdej pory roku. Szukałam jakiejś jednolitej bluzki/bluzy. No i znalazłam. Dopiero w przymierzalni zobaczyłam, ze sweterek ma koronkę przez cała długość ramion! Wygląda to na prawdę fajnie! A kosztował nie całe 15zł 

Koszula w kratę 



To must have tej jesieni! Krata krata i jeszcze raz krata! W sieciówkach wszystkie koszule są mi ciasne w biuście i koszula się nie ładnie rozchodzi. No i w końcu odpuściłam szukanie, aż tu podczas jednej z wizyt w moim ulubionym SH, znalazłam tą koszulę. Musiała być moja!
Jej cena nie przekroczyła 5zł .

Czarna narzutko-marynarka


Z racji tego, że jestem już na trzecim roku studiów, egzaminów pełno, trzeba wyglądać jak na studenta przystało. Miałam w planie kupić sobie marynarkę czarną, na szczęście nie zdążyłam wydać więcej niż bym chciała, bo z pomocą przyszedł mi SH, gdzie znalazłam taką narzutko-marynarkę, 
Kosztowała coś koło 20zł 

Bluzka w paski 


Szukacie zwykłych bawełnianych koszulek czy topów, a w sklepach nie ma Waszego rozmiaru? To szukajcie w SH! Najlepsze koszulki jakie mogą być, tylko tam. Świetny materiał, który się nie mechaci i nie spiera. Jej koszt to nie całe 10zł.

Sweter w zebrę


Ciepły, gruby sweter. Obowiązkowa pozycja na jesiennej wishliście. Ten sweterek znalazłam jeszcze z metką, gdzie widniała cena 15Funtów. Ja kupiłam go za mniej niż 10zł. 

Mgiełka oliwkowa


Bardzo spodobał mi się jej kolor, typowa oliwka, niestety zdjęcie trochę przekłamało kolor. Mimo, ze na metce jest rozmiar mniejszy niż nosze, mgiełka jest jeszcze luźna. Jest super długa, bo jest asymetryczna! Jej cena również nie przekroczyła 10zł 

Bordowa maxi 


To juz moja trzecia maxi w kolekcji, Ta ma typowo jesienny kolor, jest mega mega długa i ciepła! Musiałam tylko wciągnąć gumkę i spódnica jak nowa! A zapłaciłam za nią aż 1.50zł. 

Śliwkowa sukienka




Szukałam sukienki na jesień, ciepłej, do czarnych rajstop, do botków. Znalazłam tą i się zakochałam. Mimo, ze jest na ramiączkach jest bardzo ciepła, bo jest z grubego materiału. Z tyłu ma złoty zamek, który dodaje jej uroku. W połączeniu z tym kremowym swetrem wygląda super. A jej powalająca cena to 11zł 


A Wy chodzicie do Second Handów?
Co jest Waszą największa perełką? 

Podobają Wam się posty tego typu? Chcecie ich więcej? 


Komentarze:
  1. Ale perełki, no no :D Koszula w kratę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. W czarnej sukience wyglądasz rewelacyjnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest piękna! Świetnie w niej wyglądasz, gratuluję łupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łowy ! kupiłam podobny kremowy sweterek ostatnio za 1zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :) Ja też lubię second handu i chętnie zobaczyłabym tutaj częściej takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz szczęście do tych łupów z SH, mi nigdy nie udaje się nic znaleźć, dlatego wolę iść do sieciówki :) Podoba mi się ten sweterek w zebry, sukienka w której się pokazałaś, też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w kratę i bluzeczka w paski są genialne. Ja również kocham second hand ale przez ostatnie lata tego typu sklepy tutaj w UK zrobiły się tak drogie że bardziej czasami się opłaca kupic coś normalnie w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne łupy masz naprawdę szczęście :) też lubię buszować po sh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka cudowna! :)
    a bluzkę w paski, czarną marynarkę i czarny sweter bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka jest śliczna. I ogólnie łupy świetne. Ja też lubię SH , u nas często są dni w których wszystko jest po...1 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio kupiłam chłopakowi kilka koszulek, gdzie był dzień, że każda rzecz po 2zł!

      Usuń
  11. Super łupy,ja poszukuję właśnie takiego zwykłego pasiaka pod swetry

    OdpowiedzUsuń
  12. Super łupy ;) extra to sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę ile nowości, sporo ciekawych ubrań znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio kupiłam identyczną koszulę w kratę tylko na krótki rękaw za 1 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja muszę chyba odbyć u Ciebie szkolenie jak wyszukiwać takie perełki :) Zawsze wychodzę z niczym ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama na początku nie umiałam szukać.. Wprawę nabyłam z czasem.
      W końcu coś znajdziesz! :*

      Usuń
  16. ja to największe perełki znajduję dla moich córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja jakbym miała dzieciaczki też bym znalazła już tyle cudnych rzeczy!

      Usuń
  17. Ja jestem z tych co nie umieją tam polować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami można Coś naprawde ciekawego znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko świetne-nie spodziewałabym się, że takie rzeczy można w SH wynaleźć, aż chyba jutro się przejdę:)
    Czarna narzutka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można! jakiś czas temu jedna Pani znalazła suknie ślubną nową, za 50zł a niedługo potem wychodziła za mąż ;)

      Usuń
  20. Mi najbardziej podoba się mgiełka oliwkowa i oczywiście sukienka <3 Bosko :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna garderoba. Ja mam większość ciuchów z sh, albo po rodzinie jak się wymieniamy :) szkoda mi kasy na drogie ubrania, skoro można mieć okazyjnie równie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak ;) często rzezy z SH sa o wiele lepszej jakości niż te nowe.

      Usuń
  22. Świetne łupy Kochana :) Bardzo mi się podobają. Ja niestety nie mam takiego szczęścia i rzadko udaje mi się upolować coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne ubrania upolowalas :-). Co do Second Handow uwielbiam tam chodzic bo zawsze można znaleźć tam cos super i za niewielkie pieniądze :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy upolowałaś :) szczególnie podoba mi się ta koszula w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę, dawno nie byłam w sh... a tam takie perełki...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to nie mam szczęścia na takie perełki... Uuuu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty masz oko do tych rzeczy z SH ! Jak ja wchoidzę to nie wiem co ze sobą zrobić :d i zazwyczaj nie znajduję nic ciekawego ;[

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten czarny sweter z koronkowymi wstawkami cudny !

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko bardzo fajne, świetny gust

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle udało Ci się upolować ciekawe rzeczy i bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham sh :) marynarka/narzuta jest przecudowna !

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka i sweter w zebry są po prostu boskie.Mi ostatnio udało się upolować śliczną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne rzeczy, szczególnie sukienka i czarny sweter z koronką. Ja mam sporo perełek z SH, ale dawno w żadnym nie byłam. W szafach i tak pełno ciuchów w których nie mam gdzie chodzić, ajj to bezrobocie :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem fanką sh, ale ostatnio zaprzestałam tam chodzić, bo uświadomiłam sobie, że mam za dużo ciuchów!! :o

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka i sweter z zebrami najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też większość ubrań pochodzi z Lumpa ;)
    Tanim kosztem mam ładne, niepowtarzalne ubrania, które bardzo często wzbudzają zazdrość koleżanek (jak im mówię za ile i gdzie kupiłam) ;) One kupią jedną bluzkę płacąc za nią tyle, ile ja za cały wór ciuchów, które są niezniszczone, dobrej jakości i nietuzinkowe ;)
    Twój sweter w zebry skradł me serce! jest fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń