ShinyBox, Think Pink, Październik 2014

czwartek, 23 października 2014 35

Dopiero wróciłam do domu i odebrałam pudełeczko ShinyBox!  Pierwszy raz mam okazję mieć je w sowich rękach, wiec moja ekscytacja jest podwójna! Dzisiaj mała prezentacja zawartości :)



Tak prezentuje się zawartość pudełeczka.


Piękne kobiece ciało nie musi być szczupłe i nie musi mieć idealnych wymiarów. Najważniejsze jest, byś zaakceptowała swoje piękno i odpowiednio o nie zadbała. Dzięki zawartości pudełka ShinyBox THINK PINK odkryjesz na nowo swoją kobiecość i pokochasz swoje ciało. Kosmetyki październikowego pudełka ShinyBox pokreślą Twoje atuty i sprawią, że poczujesz się jeszcze bardziej atrakcyjna. 
Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego też w tym szczególnym czasie zwrócimy Waszą uwagę na wiedzę związaną z czynnikami ryzyka i profilaktyką raka piersi. 


Pudełko zawierało 5 produktów, w tym aż 3 pełno wymiarowe!
 A mianowicie są to: 

- Biały Jeleń, hipoalergiczny płyn micelarny. Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, wokół oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje szczypania ani łzawienia oczu. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów, barwików i alkoholu. ( 11.90zł/200ml)
- Paese, odżywka do paznokci. Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia. (18.00zł/9ml)
- Yasumi, Clean&Fresh Silky Powder, Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny dla każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. (49.00zł/50ml)



W pudełku znajdowały się jeszcze dwa produkty:
- Norel, Żel ujędrniajacy biust. Preparat o konsystencji lekkiego krem-żelu, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Produkt działa jak naturalny lifting, sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry.  ( 50zł/250ml)
- Isadora Pomadka Perfect Moisture Lipstick. Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust, a zawarty w niej pantenol chroni usta przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.  (55zł/4.5G)




Dodatkowo również w pudełku znalazły się dwie próbki olejków pod prysznic z Barwy Harmonii, oraz chusteczki zmywające lakier do paznokci marki JELID. 



Jestem strasznie zadowolona z zawartości pudełka i nie mogę się doczekać aż je przetestuje!
a Wy skusiłyście się na październikowe pudełeczko? 



Komentarze:
  1. Fajne jest to pudełeczko i zazdroszczę ci ze zostałaś ambasadorka : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostałam Ambasadorką, ale jak na razie jestem Testerką, może później się uda :)

      Usuń
  2. Skusiłam się i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się skusiłam na beglossy box ;) jestem ciekawa kiedy do mnie dojdzie ;)
    Twoja zawartość pudełeczka super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie będe czekać na notkę o Twoim pudełeczku :)

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa chusteczek do paznokci, pierwszy raz o takich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje chusteczki do paznokci Jelid kupiłam w aptece - zajmują mało miejsca, można zawsze je z sobą zabrać, mieszczą się w torebce czego więcej do szczęścia potrzeba ;). Według mnie trzeba mieć 2 szt lub więcej z sobą aby były skuteczne.

      Usuń
  5. Ja nie zamawiam takich pudełeczek, ale kosmetyki fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesteś zadowolona :) Ja nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna jest ta zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczymy jak się produkty spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ta odzywka z Paese. A produkty białego jelenia lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka ma świetny kolor, gdyby mi się taki kolor trafił to byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem pudru,pierwszy raz słyszę o takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor szminki, średnia zawartość, ani nie zła ani nie super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten puder to mnie mega zainteresował! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś te boxy średnio interesują, ale chętnie bym wypróbowała coś z Jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Białego Jelenia mam szampon i odżywkę, choć tylko z tej 2-iej na razie korzystam, sprawuje się ok. :) Zastanawia mnie kwestia boxów, ale chyba to nie jest dobre rozwiązanie dla mnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  16. pudełeczko bardzo fajne ;) ciekawa jestem tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie kupiłam shinybox, ale kurcze kiedyś muszę się skusić, bo jest przepięknie zapakowane i uwielbiam niespodzianki! :)
    Moim zdaniem super sprawa!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Puder mnie ciekawi i chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pudełeczko skusiłam się i ja, zapraszam do siebie na pierwsze wrażenie na www.martynatestuje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawartość ciekawa fajnie że tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemny box :) Ja jestem totalnie anty pudełkowa, więc nie zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten puder do oczyszczania twarzy mnie zainteresował. Ja pudełek na razie nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedyne pudełeczka, na które skuszę się raz na jakiś czas, jest PinkJoy ;) Inne jakoś mnie do siebie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny Ci się odcień pomadki trafił ! :)
    Ja się nie skusiłam na to pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń