Ziaja, Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

• wtorek, 21 października 2014 41 Komentarzy


Ziaja, Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom 




Kto nie słyszał o nowej serii Ziaji z liściem manuka? Chyba wszyscy słyszeli!
Zdążyła już wejść nawet nowsza seria z liścia zielonej oliwki. 
Mimo, że seria zawiera kilka produktów, a Internet został oblężony zdjęciami i recenzjami tych produktów, długo zwlekałam i broniłam się przed ich zakupem.
Myślałam sobie, że po co mi jakaś tam pasta, krem czy tonik. Przecież i tak mi nic nie pomoże a nie mam ochoty wydawać kolejnych pieniędzy w błoto. 
Jednak, gdy przeczytałam ponad 15 pozytywnych recenzji na temat tej pasty, stwierdziłam, ze zaryzykuje. Ułatwił mi to jeszcze Rossman, dając promocję na te produkty i pastę nabyłam w cenie 5zł 



Jak na produkty Ziaji przystało, opakowanie skromne, bez zbędnych rysunków, grafik itp. 
Ostatnio najprostszy wygląd kosmetyku najszybciej trafia w moje serce. 
Pasta mieści się w w 75ml miękkiej tubce z otwarciem na klik. Bardzo proste - kolejne otwarcie, dzięki któremu nasze paznokcie są bezpieczne. 


Konsystencja pasty nie jest zbita, po złączeniu z  wodą, staje się jeszcze bardziej rzadka co zdecydowanie ułatwia rozprowadzenie jej na twarzy. Pasta jest biała i zawiera białe oraz niebieskie granulki. Moja twarz jest bardzo podrażniona, zaognił mi się trądzik przed puder Balea i jestem na etapie leczenia go. Bałam się użyć tej pasty jak zobaczyłam jej konsystencję, czy nie zaogni mi jeszcze bardziej podrażnionej cery. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Pasta oczyszcza skórę, po stosowaniu pasty ok. 3tyg rano i wieczorem zauważyłam zmniejszenie zaskórników zwłaszcza w okolicy nosa.


Twarz po umyciu jest lekko ściaginięta, nie wysusza ona skóry, jednak użycie kremu jest wskazane. 
Po nałożeniu kremu, skóra jest przygotowana do zrobienia makijażu. 
Twarz jest również bardziej rozświetlona i gładka. 
Jeśli chodzi o wydajność, to po ok. tych trzech tygodniach stosowania jeszcze mam jej 1/4 opakowana, więc jest okej! Zwłaszcza za cenę 8zł w cenie regularnej. 




Miałyście już tą pastę czy nadal zastanawiacie się nad jej zakupem?
Jaki produkt do oczyszczania twarzy na co dzień stosujecie? 




Dzisiaj dowiedziałam się również, że dostałam wybrana do przetestowania najnowszego pudełka ShinyBox!  Strasznie się cieszę i nie mogę się doczekać, kiedy je otworzę!




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Gratulacje :-) ja jeszcze nigdy nie miałam tego pudełka , ale co raz bardziej mnie kusi :-)
    Jeśli chodzi o pastę to ją uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z nią nie lubię :P Ani to to dobry peeling ani produkt do codziennego użytku. Zużyłam do ciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość tak wychwala tę pastę, że będę musiała ją jednak wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie sama wypróbować na swojej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki:) trzymam kciuki aby wszystko Ci w pudełku odpowiadało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskórniki są moim problemem , więc produkt dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polubiłam tą pastę, cena jest fajna więc pewnie na jednej tubce się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem bardzo zachwycona pasta, ale nie ukrywam ze jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry produkt w bardzo dobrej cenie ;) Lubię ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się sprawdziła pasta. Może i ja się kiedyś na nią skuszę ?. Bo i cena przystępna bardzo i działanie też mnie ciekawi, jak się zachowa na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno ją zakupie tylko najpierw wykończę peeling który aktualnie używam. Mam z tej serii 4 kosmetyki i z wszystkich jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki tej serii przekonałam się totalnie do ziaji <3 pasta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się w końcu po nią wybrać bo właśnie kończę obecny peeling.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam i ją lubię :) do codziennego użytku jest jak najbardziej okej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jej i pewnie nie będę bo nie jest dla mnie, ale recenzji widziałam już wiele i to chyba niezły produkt w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też kupiłam w Rossmannie kilka dni temu,ale promocji nie było :p
    Ogólnie zaczęłam ją stosować i czekam co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja ją mam i jest cudowna :)). Zresztą mam całą serię ;p.
    Tak dla Ciebie, żebyś wiedziała - po użyciu jakiegokolwiek środka myjącego trzeba z tonizować twarz tonikiem, żeby pH wynosiło 5,5 ;p. A potem dopiero krem i makijaż ;p.

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać, ale dla cery z wypryskami nie wskazane są jakiekolwiek pasty peelingujące czy peelingi ziarniste tylko peelingi enzymatyczne ;P.

      Usuń
    2. Moja skóra nie lubi toników ani peelingów enzymatycznych. Natomiast bardzo odpowiadają jej ostre zdzieraki! ;)

      Usuń
  19. Mam ją i muszę powiedzieć że spisuje się najlepiej z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ją i stosuję dwa razy w tyg jako peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta pasta , dogłębnie oczyszcza :) obserwuje od dziś !:) i gratuluje testowania pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pudełeczka ! :*
    A co do pasty - to powiem szczerze że chyba się w niej zakochałam ;D Też jej używam ale jeszcze muszę jeszcze trochę poużywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam, używam od tygodnia i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jej jeszcze nie kupiłam. Może jak skończę peeling z Biedry to ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że się sprawdziła pasta. Może i ja się kiedyś na nią skuszę^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam. Nie lubię się z Ziaja. Pasta ma nie fajny skład . biorąc pod uwagę skład nie nadaje się do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś będę musiała w koncu kupic !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie ta pasta to hit nad hitami. Dla mnie wydaje się idealna, a efekty widziałam już po pierwszym użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ją i nie wiem, do czego zużyć. W sklepie nie doczytałam, że ma jakiekolwiek drobinki ździerające, a ja takich rzeczy nie mogę używać :( Może jako maseczka mi się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  30. mi też ta pasta bardzo fajnie służy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję testów pudełka :)
    Pasta u mnie sprawdziła się naprawdę dobrze, chociaż nie mam takich problemów z trądzikiem jak u Ciebie. Kiedyś z pewnością jeszcze do niej wrócę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS