Balea, 2 minutowa kuracja do włosów farbowanych o zapachu grejpfruta i moringa

środa, 12 listopada 2014 38
Witam Was w środowy poniedziałek! Tak to by tydzień mógł się zaczynać! 
Trochę wolnego dobrze mi zrobiło, jednak na powrót na uczelnie musiało mnie złapać jakieś choróbsko. Boli mnie głowa, zaczyna gardło i robi się nie fajnie.. 
Produkt, który chcę Wam dzisiaj przedstawić pochodzi z DM i kupiłam go pod wpływem pięknego zapachu. Czy się sprawdził? Zapraszam!


Balea, 2 minutowa kuracja do włosów farbowanych i zapachu grejpfruta 



Kilka słów producenta:
Odżywka zawierająca ekstrakt z czerwonej pomarańczy a także kompleks witamin B3 i B5 nadaje włosom gładkość, odbudowuje ich strukturę, pozostawiając je elastyczne, błyszczące, łatwo rozczesujące się. Pozostawia piękny zapach czerwonych pomarańczy. Odżywka wymaga spłukiwania. Produkt wegański, przebadany dermatologicznie, bez silikonów. Pojemność opakowania 300 ml



Skład: 
AQUA · CETEARYL ALCOHOL · DISTEAROYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · ISOPROPYL PALMITATE · DICAPRYLYL ETHER · PANTHENOL · CETRIMONIUM CHLORIDE · LIMONENE · CITRIC ACID · SODIUM BENZOATE · PARFUM · ISOPROPYL ALCOHOL · HEXYL CINNAMAL · NIACINAMIDE · ALCOHOL · LINALOOL · BENZOPHENONE-4 · ETHYLHEXYL SALICYLATE · MORINGA PTERYGOSPERMA SEED OIL · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · CITRUS SINENSIS FRUIT EXTRACT · BIS-ETHYLHEXYL HYDROXYDIMETHOXY BENZYLMALONATE



Piszę już entą notkę o produkcie Balea, który kupiłam podczas wakacji w DM i patrzę na teraz na szafkę, a tam jeszcze tak mnóstwo rzeczy czeka na swoją kolej! Nie wiem kiedy ja to Wam wszystko pokaże! Już niedługo będziecie mieli dość Balea i DM!
Ale! Dzisiaj produkt, który zawojował moimi włosami i ich pielęgnacja! Wzięłam tą odżywkę, bo po pierwsze spodobało mi się opakowanie, takie pomarańczowo-rude, jak moje włosy, no i zapach! Piękny, aromat owoców! Musiała być moja. 




Odżywka mieści się w 300ml miękkiej tubce stojącej na głowie z otwarciem typu "klik"
Tubka jest naprawdę miękka! Wystarczy lekko nacisnąć, by wydobyć odżywkę ze środka. Przychodzi to naprawdę z łatwością.  Jej konsystencja jest koloru białego średnio gęsta. Bardzo dobrze rozprowadza się po włosach, nie spływa, nie pozostawia też nieprzyjemnych grudek. 
Zapach jest przecudowny! Czuć go od razu po otworzeniu tubki. Do tego bardzo długo utrzymuje się na włosach, jest to delikatny, nie duszący zapach, jednak wyczuwalny


Kuracja teoretycznie jest 2 minutowa. Ja jednak od czasu do czasu lubiłam przetrzymać ją nawet do pół godziny. Nawet wtedy odżywka zostawała na swoim miejscu, nie spływała a zapach unosił się w powietrzu. 




Odżywka nadała włosom blask, miękkość i gładkość. Rozczesywanie ich nie było problemem, szło "jak po maśle". W dodatku włosy po wysuszeniu nadal pachniały tą odżywką! Jestem oczarowana tą odzywką! Co najlepsze, mój TŻ podczas delegacji w Niemczech zrobił mi małe zakupy w DM i wziął właśnie tą maskę zupełnie nieświadomie! Tak więc, mam jedno opakowanie jeszcze w zapasie!





A tak prezentują się moje włosy po użyciu tej odżywki na drugi dzień. Widzę, ze włosy ewidentnie proszą o podcięcie. Pora wygospodarować trochę więcej czasu dla siebie!






Znacie tą odżywkę do włosów? 
Jakiej odżywki Wy używacie?
 Macie swoją ulubioną czy lubicie eksperymentować? 




Komentarze:
  1. Nie znam jej uzywam Alterry z aloesem i granatem :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Umnie czasem Joanna czasem inne, teraz mam włosy pół na pół więc nie wiem do jakiego tyou stosować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dostępu do produktów tej marki ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mam dość dm;) musze wpisać na listę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie mam jeszcze dość :D

      Usuń
  5. Nigdy jej nie miałam :)
    Widzę, że u Ciebie też Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktów do włosów Balea jeszcze nie miałam. Zachwycają mnie zapachy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej odzywki nie miałam jeszcze. Balea mnie kusi przyznam ;-). Ja na co dzień uzywam odzwyki nivea diamond volume lub tej z alterry granat i aloes ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, tym zapachem to mi narobiłaś na nią niesamowitej ochoty! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie miałam, ale mam ochotę wypróbować Balea :)
    Ja obecnie używam z Gliss Kur regeneracyjną -Keratin Complex. Moje włosy również lubią, maski marki Kallos.
    P.s ładny masz kolor włosów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy tez lubią Kallosa!
      bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  10. Jeju przepraszam jak przegapiłam, ale farbowałaś włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Już drugi raz tą farbą Palette ;-) jednak na tych zdjęciach już mam lekki odrost, bo są już ponad miesiąc od farbowania.

      Usuń
  11. Masz przepiękne włosy i mają swietny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam teraz odżywki Balea z mango, ale jakiś szczególnych efektów nie widzę jest ona po prostu dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją w zapasach razem z szamponem ;-)

      Usuń
  14. nie miałam jej, ale chętnie wypróbowałabym na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Balea ma cudne zapachy. Fajnie ze odzywka się spisała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oboze musze ja mieć! Aż mojemu m napisze ze ja ma kupic xx!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcęęęę ją koniecznie, Już czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyznam się szczerze, że pierwszy raz się z nią spotykam... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio zaczęłam po raz pierwszy testować Balee do włosów i jestem zachwycona :) Mam maskę i odżywkę fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji jej używać, ale nie wiem czy bym się z nią polubiła, bo moje włosy jednak lubią silikony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, ale powiem Ci, ze ta odżywka wzbudziła u nich szczególna sympatię ;)

      Usuń
  21. Odżywki nie znam. Przymierzam się właśnie do internetowych zakupów Balei, bo stacjonarnie niestety nigdzie ich u mnie nie ma, więc chętnie dorzucę ją do koszyka. Lubię odżywki, które zostawiają na włosach ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Agacia uwielbiam Twoje włosy ♥ Odżywki nie znam :D ale chętnie poznam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuje! Szczerze mówiąc moje włosy maja chyba teraz najlepszy okres i kolor jaki mam jest najpiękniejszym jaki miałam!

      Usuń
  23. Mam odżywkę z tej firmy ale mango i aloes chyba ;) Jest nawet fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka to była farba? Tzn jaki numer bo to chyba palette?

    OdpowiedzUsuń