Nowości października i listopada.

sobota, 15 listopada 2014 76

Zdałam sobie sprawę, ze dawno już nie pokazywałam moich nowości. Poczekałam troszkę, aż się uzbiera godna pokazania grupa kosmetyków i dziś przychodzę z postem chwalipięty!



BALEA


Te kosmetyki przywiózł mi już jakiś czas temu Jacek z Niemiec. 
Zrobił mi tym ogromną niespodziankę i nawet wiedział co bym chciała! Wybrał szampon z odżywką x2,( jeden szampon w łazience), balsam pod prysznic - pachnie fenomenalnie! No i dwa żele pod prysznic z edycji limitowanej! 

WYGRANA W ROZDANIU


Właśnie wczoraj dotarła do mnie wygrana w rozdaniu u Agnes. 
Jest to naprawdę ogromna wygrana! Większość kosmetyków jest dla mnie zupełną nowością a kilka znam i bardzo lubię!


To druga część wygranej, ale rozdzieliłam ją, bo to trafia do Asi. Kilka rzeczy otrzymała już moja mama i otrzyma jeszcze Klaudia. Lubię się dzielić :)

HEBE


Suchy szampon Batiste, bardzo dobrze każdemu znany. Odkąd w nowej galerii jest Hebe, jestem tam częstym gościem i w końcu mogę się zaopatrzyć w kosmetyki, których nie ma w Rossmanie czy Naturze.  14.99zł 
Płyn micelarny z Nivea, nie był planowanym zakupem, ale przy kasie Pani zaproponowała, w ramach promocji, kosztował 4.99zł! Więc się skusiłam na wypróbowanie. 
Krem CC od Eveline, mój pierwszy krem CC i jestem nim oczarowana. Poleciła mi go Pani w Hebe podczas wykonywania próbnego makijażu. Świetnie zakrywa zaczerwieniania i nadaje się jako baza pod podkład. 17.99zł 
Kultowy Revlon Colorstay. W końcu na promocji zdecydowałam się go kupić. Bardzo mi się podoba, że w Hebe są Panie, które pomogą dobrać odpowiedni odcień, bo ja miałabym z tym problem i planowo chciałam wziąć ciemniejszy.  Jeśli lubicie ten podkład albo chciałybyście go spróbować to do końca grudnia jest na Niego promocja i kosztuje 39.99zł 

ROSSMANN


Nowość od Garniera kupiłam za 9.99zł, w celu oczywiście przetestowania czy poradzi sobie z moimi włosami. Mogę zdradzić, że radzi sobie :) 
Perfum C-Thru, miałam próbkę tego zapachu w Cosmo i bardzo mi się spodobał i kupiłam pełnowymiarowe opakowanie. Piękny, kobiecy bardzo subtelny zapach, który długo się utrzymuje. 19.99zł 
Tusz z Lovely to mój stały bywalec od kilku miesięcy. Bardzo się z nim polubiłam i daje efekt, jakiego oczekuję. 9.49zł 
Dwa tusze Eveline, złoty i srebrny kupiłam w ramach promocji 1+1. Złoty kupiła kilka dni wcześniej Asia i również postanowiłam go sprawdzić. Będzie noka porównawcza na pewno :) 14.99zł 
Puder Manhattan, mam pierwszy raz, a szukałam czegoś co zmatowi moją skórę i nada jej fajny kolorek. Spodobało mi się duże opakowanie no i bardzo lubię sypkie pudry. Zobaczymy czy warto. 29.99zł. 
Do pudru z Manhattan dobrałam sobie drugi puder tym razem z Rimmel Stay Matte. Bardzo długo używałam podkładu z tej serii i był dobry, więc postanowiłam spróbować i pudru. Ciężko znaleźć dość jasny odcień, a tu trafiłam idealnie.  25.99zł 

SASZETKI 


Truskawki w płatkach na oczy! Zakupione w Biedronce za 4.99zł. Raany, dziewczyny, jak one paachną! Są fenomenalne. Idealne na domowe Spa!
Maseczkę z Bielendy dostałam gratis w ramach zakupów w Hebe
Maseczka rozgrzewająca od Eveline, Kupiłam w promocji za 1.49zł w Rossmannie. Nigdy nie miałam maseczki rozgrzewającej, więc ciekawość wygrała i wpadła do koszyka.


No przyznaję, trochę się tego nazbierało, ale przeważnie kupowałam pojedynczo. jakbym miała kupować wszystko razem to przy kasie bym chyba na zawał zeszła!
Jakiś kosmetyk jest Wam znajomy?  Może jest waszym ulubionym albo znienawidzonym? 


Komentarze:
  1. Udanych testów, wiele nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea mi się podoba, pożycz tego Jacka hihi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. poszalałaś:) ja starałam się ograniczać, ale wyszło jak zawsze:( już nie mam gdzie kosmetyków trzymać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Trzyrzędowa szafka mi się kończy :D

      Usuń
  4. Wow. Sporo tych nowości. Na te nowe żele Balea mam wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. NO no no :) Uzbierało się troszkę tego :) Pozdrawiam i obserwuję

    http://stylowoikulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości ja z nich Batiste uwielbiam-reszty nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. puder manhattan, puder rimmel i maskarę lovely miałam i bardzo je lubię :)
    obecnie nie używam już pudru manhattan, bo zamieniłam go na paese :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który konkretnie? bambusowy czy ryżowy?

      Usuń
  9. Szaleństwo. Gratuluję wygranej, nowości super.

    OdpowiedzUsuń
  10. O istne szaleństwo;-). Gratuluje wygranych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości ;) gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten nowy szampon z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooooo, ale się tego nazbierało :D Aż miło pooglądać tyle wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zbiory, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy i wygrane, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu powąchać ten C-true :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, faktycznie niezła promocja na ten płyn z nivea :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, a promocja z 13.99zł na 4.99z dała możliwośc spróbowania :)

      Usuń
  18. Woow ile nowości, taka ilość kosmetyków cieszy zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowności... ja też chcę produkty z Niemiec :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, jak zwykle zazdroszczę Balea. Ach, żeby mój mąż był taki domyślny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci to z reguły mało domyślne istoty :)

      Usuń
  21. o matko! ale cudów! a truskawki bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawił mnie zapach C-thru, jutro lecę wąchać :). Udanego testowania kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tego Ci się nazbierało :) Mam ochotę na podkład z Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po wypróbowaniu próbki z Cosmo też dostałam chrapki na ten zapach C-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile wspaniałych nowości! :)
    Też używam żółtego tuszu lovely - daje bardzo ładny efekt.
    A puder stay matte również ostatnio kupiłam w R do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ile dobroci :) tak po za tym gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja teraz staram się oszczędzać i dawno tak nie poszalałam jak Ty, chociaż bardzo bym chciała! Jestem ciekawa tych produktów z Balea no i suchego szamponu batiste. Miałam ostatnio z isany suchy szampon i słabo się sprawdził szczerze mówiąc. Przyjemnego testowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten suchy szampon z Isany, jest beznadziejny! Batiste jest najlepszy ;)

      Usuń
  28. OOOmatuchno... wydrapię Ci Balee.. ;D Suchy szampon już mi się kończy, mam ten sam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyki balea jak dla mnie są świetne! Sama poświęciłam im mój pierwszy wpis na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy ;) w Hebe i ja ostatnio kupiłam ten płyn za 4,99 zł :) miałam kupić w Ross i fajnie, że się wstrzymałam bo w Hebe jeszcze taniej o połowę.
    Ten zapach Batiste miałam jako pierwszy, zapach jak dla mnie zbyt pudrowy, ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi.
    Sypki puder Manhattan też mam, ale nr 1 :) a tusz Lovely czeka na swoją kolej od kilku mies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach Batiste mam po raz drugi i lubię go! ;)
      ja mam 2 z Manhattanu, bo tylko taki numerek został i bałam się, ze będzie za ciemny, ale na szczęście nie :)

      Usuń
  31. Same wspaniałości :) nie miałam jeszcze nic z Balea !! miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile dobroci!!! :D ja byłam zadowolona z tych płatków na oczy tylko miałam o zapachu kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajne nowości :)
    gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo sporo... i co nieco miałam z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo nowości;D Truskawki w płatkach na oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile tego masz dziewczyno :) Świetne produkty do Ciebie trafiły :) Testuj :)

    OdpowiedzUsuń
  37. unusually cool blog ..
    I most like to visit this blog

    OdpowiedzUsuń
  38. ależ wspaniałe nowości!
    i taki ogrom Balea ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Puder sypki Manhattanu miałam, był niezły ale wolę zdecydowanie Rimmel Stay Matte, mam jego dwa odcienie: transparentny 001 oraz sandstorm 004.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, ile nowości :D Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi ten sypki puder Manhattanu, ja ogólnie bardzo lubię pudry z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder to kupiłam dzięki Tobie! :-D

      Usuń
  41. O Kochana świetne zakupki i świetne wygrane, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Poszalałaś w ostatnim czasie :) Ja ostatnio rzadko chodzę do Hebe - jest mi nie po drodze. A szkoda, bo widzę, że mają tam ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń