ShinyBox Think Pink - mini recenzje pudełeczka + rozdanie

poniedziałek, 3 listopada 2014 61

Najmocniej przepraszam za moją nieobecność, jednak w życiu prywatnym pojawiło mi się troszkę problemów a to jednak dla mnie priorytet. Staram się zmienić swoje życie a zajmuje to niestety trochę czasu. Mam nadzieję, ze niedługo będę mogła Wam tą zmianę pokazać. 
Jakiś czas temu pokazywałam zawartość mojego pierwszego pudełka ShinyBox > KLIK a dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moja opinię na ich temat. Będzie to długi post, ale postaram się Was nie zanudzić!

Tak się prezentowała cała zawartość pudełka. 


W każdym pudełku znajdowało się:
- Płyn micelarny Biały Jeleń (produkt pełnowymiarowy - 11,90 zł za 200 ml 
- Puder do mycia twarzy Yasumi (produkt pełnowymiarowy - 49 zł za 50 ml
- Szminka IsaDora w jednym z trzech odcieni (miniaturka 2,5 g -  50 zł / 4,5 g)
- Krem-żel ujędrniający do biustu Norel (miniaturka 75 ml - 50 zł / 250 ml)
- Odżywka do paznokci Paese (produkt pełnowymiarowy - 18 zł za 9 ml
plus kilka próbek



BIAŁY JELEŃ, HIPOALERGICZNY PŁYN MICELARNY. Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, wokół oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje szczypania ani łzawienia oczu. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów, barwików i alkoholu.

Nie ukrywam, że bardzo mnie ucieszył widok tego płynu w pudełku Firmę bardzo lubię, ale  z płynem nie miałam nigdy do czynienia.  Jest to fajna, poręczna buteleczka, płyn bardzo dobrze oczyszcza twarz, usuwa makijaż i co najważniejsze nie podrażnia oczu Jest bezwonny i bardzo wydajny. Cena za opakowanie wydaje mi się adekwatna, myślę, ze po skończeniu tej buteleczki zaopatrzę się w następną. 


Yasumi, Clean&Fresh Silky Powder, Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny dla każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry

Z tym produktem spotkałam się po raz pierwszy. Puder jest ogromnie wydajny i nie trzeba go dużo, by oczyścić twarz. Jest to żółty proszek o delikatnym cytrusowym zapachu. Skóra po zmyciu pudru, jest tak niesamowicie miękka i gładka! Żaden produkt nie dawał takiego uczucia! Nie podrażniał skóry, nie wywołał żądnego uczulenia czy nie chcianej reakcji. 


 Norel, Żel ujędrniajacy biust. Preparat o konsystencji lekkiego krem-żelu, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Produkt działa jak naturalny lifting, sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry. 

Jest to pierwszy produkt, jaki kiedykolwiek zdecydowałam się stosować na biust i okolice. Kiedyś się naczytałam, być może jakiś bzdur wyssanych z palca, ale mimo wszystko się wystraszyłam i nie myślałam nawet o kupnie takich specyfików.
Żel ma fajną, szybko wchłaniającą się konsystencję, nie brudzi ubrań. Zapach delikatny, dla mnie słabo wyczuwalny, dzięki czemu nie przeszkadza. Nie potrafię się wypowiedzieć o efekcie jędrności, bo dwa tygodnie stosowania to stanowczo za mało. 


 Paese, odżywka do paznokci. Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia.

Do tej pory używałam odżywki z Eveline 8in1, ale że była juz na końcówce bardzo ucieszył mnie widok takiego cuda w pudełeczku! Mi trafiła się wersja witaminowa. Bardzo ładna, kwadratowa buteleczka. Odżywka dobrze rozprowadza się po plytce paznokcia, niestety wolno się wchłania, no i po takim krótkim użytkowaniu nie zobaczyłam żadnych efektów. Poczekamy, zobaczymy. 


 Isadora Pomadka Perfect Moisture Lipstick. Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust, a zawarty w niej pantenol chroni usta przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych. 

Niby taka mała, a robi takie zamieszanie na ustach! Przepiękny, mocny, wyrazisty kolor! I w sumie na tym kończą się plusy tej pomadki. Strasznie szybko się ściera, niemiłosiernie plami ubrania, zostawia ślady, ściera się nierównomiernie i wygląda to bardzo nieestetycznie. Nie przypadła mi do gustu. 



Tak więc prezentowało się październikowe pudełeczko!
Jestem zadowolona i cieszę się, że miałam okazję je przetestować! 

A teraz mała niespodzianka dla Was! Do wygrania jest archiwalne, wrześniowe pudełko ShinyBox!


Wystarczy, że będziesz publicznym obserwatorem mojego bloga
 oraz polubisz profil ShinyBox na Facebooku. 
Na zgłoszenia czekam do 29 listopada!
Powodzenia!

Komentarze:
  1. Czyżbym była pierwsza? ;D Najbardziej zaciekawił mnie ten intrygujący puder - chętnie bym go przetestowała. ;)

    Polubione i zaobserwowane (od dawna z resztą) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pod jaką nazwą lubisz profil ShinyBox? :)

      Usuń
  2. A ja nigdy nie miałam okazji testowania Shiny Box :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam go zgłoszenia się! A nóż uda się wygrac takie pudełeczko!

      Usuń
  3. Chętnie wygrałabym dla małżonki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy spełnić dwa proste warunki ;)

      Usuń
  4. Ja z przyjemnością przetestuję to cudne pudełeczko :P
    Obserwuję jako: Teresa Mk
    Lubię na FB jako: Teresa Mk

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie się zgłaszam do rozdania :)
    Lubię jako: AGata Ce
    Obserwuję jako: Pink Lipstick

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, muszę się zgłosić - nie miałam jeszcze żadnego pudełeczka!

    Obserwuję bloga jako: DziwnaJa
    Lubię profil ShinyBox na FB jako: Basia Szotowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten micel z Jelenia, ale w jeszcze mniejszej wersji. Bardzo przyjemny :) Szminka jest przepiękna, a i inne produkty wydają się być interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi gdzie kupiłaś tego micelka? Bo ja go u siebie nigdzie nie widziałam, albo źle patrzyłam..

      Usuń
  8. Powodzenia dla biorących udział :) podoba mi się kolor szminki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sprawdzić na sobie ten płyn :-)
    Obserwuje jako MalinkaM
    Na FB lubię jako Ewelina Myszkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej co to za cudo ten puder Yasumi? Z chęcią bym wypróbowała to cudo :)
    Kochana jeśli Ciebie długo nie było to co ja mam powiedzieć?
    Buziaki, ściskam Cię mocno :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie Ciebie też nie byłoo!
      Buziak! <3

      Usuń
  11. Z chęcią wezme udział :)
    Obserwuje jako: sar ah
    Lubie na fb jako: Sara Orlewska

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny Biały Jeleń mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję szczęścia :)

    Obserwuję jako: justi912
    Lubię jako: Justyna Pezdek

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się, bo nigdy nie miałam pudełeczka:D
    Obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    Lubię jako: Paulina Jolusia Pieśla

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo jestem ciekawa tej odzywki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze, ale w najbliższych dniach wybieram się do drogerii wybrać nowy krem :))

      Usuń
  16. W październiku niestety nie miałam pudełeczka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako Ewelina K
      Lubie jako Secretaddiction86

      Usuń
  17. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka Think Pink :) Płyn micelarny czy odżywka do paznokci zawsze się przydają :)
    Zgłaszam się do rozdania z przyjemnością, dawno nie miałam żadnego ShinyBoxa :)
    -obserwuje jako nika88
    -lubię na FB jako Monika bloguje

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że pomadka nie przypadła Ci do gustu. Kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czaje się na ten płyn z Białego Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ! :)

    Lubię jako : Rzetelne Recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten puder jest świetny. Samych pudełek nie zamawiam bo jest dużo rzeczy, których nie potrzebuje tak naprawdę ale je już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również chętnie przygarnę pudełeczko:)
    Obserwuję jako: Monga
    Lubię jako: Kosmetyczne raczkowanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak teraz opisujesz to pudełko to produkt ktory uważałam za mocny - szminka odpada : ( No cóż.. A do rozdania sie zgłosze : ) obserwuje jako Rarity a lubie fb jako aja Rarity :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czytać Twoje posty! Oby problemy w życiu prywatnym się rozwiązały! Trzymam kciuki.
    Jeżeli chodzi o rozdanie, chętnie spróbuję swoich sił.
    Obesrwuję jako: mila2322
    Na fb lubię jako: Emilia Sztubecka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pudełeczko :)
    Zgłaszam się! Uwielbiam niespodzianki.
    Obserwuję jako byCarol
    Lubię jako Bizarre Case
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. od dawna lubie i obserwuje jako Marta Cholewa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbuję takiego pudełeczko, bo wcześniej nie miałam okazji. Zarówno Ciebie jak i profil obserwuję pod nickiem Kosmetyczna Obsesja :).

    OdpowiedzUsuń
  30. polubiłam się z tą zawartością pudełeczka :) Lubie i obserwuje jako : Aleksandra Anna

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się:))) obserwuję i lubię SB na fb

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    obserwuję jako Milena M
    lubię jako Milena Mn
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zaciekawiłaś mnei tym pudrem - pierwszy raz sie spotykam z taką formą ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne pudełko :)
    Obserwuję jako kosmetyczka kikusi
    Lubie jako Monika kika
    kikus125@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie ten puder zdecydowanie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawił mnie ten płyn micelarny Biały Jeleń, lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawi mnie ten Biały Jeleń:)
    Obserwuje jako: Anittkova
    Polubienie na fb: Anita Wiekiera

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się
    obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu
    fb Magda Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  40. jakoś te wszystkie pudełka mnie nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładna szminka, to duży atut tego boxa

    OdpowiedzUsuń
  42. Już kiedy widziałam pierwsze boxy z tej serii - zaintrygował mnie puder Yasumi. Ciekawe jakby u mnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. kolorek szminki naprawdę rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. obs: AniaSKF
    fb: Anna Mirocha
    11lip85@gmail.com
    lubię pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się odcień pomadki :)
    Obserwuję jako: InfallibleLifestyle
    Lubię jako: Infalliblelifestyle

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się do konkursu :D
    Obserwuję jako Edyta H.
    Lubię jako Edyta Hendzel

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym się zgłosiła, bo w tym pudełku jest świetny tusz, ale jestem ambasadorką Shiny i nie chciałabym zabierać szansy innym :) mnie najbardziej ucieszyła odżywka do paznokci. I przyznam szczerze, że gdybym nie otrzymała dodatkowych produktów, czyli chusteczek Jelid i kolorówki od Wibo to nie byłabym tak zadowolona z pudełka październikowego. Norel to też mój pierwszy produkt do pielęgnacji biustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się zgłaszam:)
    obserwuję jako Science Woman,
    lubię jako Hania Banasiak

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: nr147
    Lubię jako: Natalia Rzepka

    OdpowiedzUsuń