Nowości urodzinowe

wtorek, 16 grudnia 2014 37

2 grudnia obchodziłam swoje 21 urodziny. Nie wyprawiałam jakiejs imprezy, chyba już jestem na to za stara. Spędziłam wieczór z rodzicami z moim Lubym przy pysznym torcie, który specjalnie dla mnie upiekła moja ciocia. Tak naprawdę zaczęliśmy świętować późnym wieczorem, bo do 16 byłam na uczelni, a na 18 byliśmy umówieni w sprawie oglądania mieszkania, więc jak wróciliśmy do domu, było po 19. 




Od rodziców i chłopaka dostałam tablet Asus MemoPad HD7. Marzył mi się od dłuższego czasu Noszenie laptopa na uczelnie zaczęło mi poważnie doskwierać i było mi zbyt ciężko z dwiema torbami. W dodatku wiele książek, jakie musze czytać są tylko w wersji elektronicznej, siedzenie całymi dniami przy laptopie niemiłosiernie mnie męczy. A tablet jest poręczny, mały i wszędzie mogę go mieć ze sobą. Od razu tego dnia zamówiłam sobie obrotowe etui na niego, by był bezpieczny w torebce i łatwiej mi się z niego korzystało. 





Z racji tego, że nowy rok już coraz bliżej, dostałam świetny kalendarz z sentencjami na każdy dzień. Powieszę go sobie na ścianie w honorowym miejscu i będzie mi przypominał moje 21 urodziny.
Dostałam również "Zniszcz ten dziennik". Idealne rozwiązanie, by przełamać stereotyp książki, na którą zawsze chuchamy, dmuchamy, byle jej się nic nie stało. Z tą możemy robić co tylko nam się podoba!




Przyjaciele wiedzą, że powoli zbieram rzeczy do nowego mieszkania i w prezentach dostaje rzeczy, które się do niego przydadzą! Dostałam spieniacz do mleka, miarki, rękaw do dekoracji oraz foremki doc ciastek! Strasznie mi się podobają, są przesłodkie, a co najważniejsze - przydatne. 




No a jako szanujaca się blogerka, w prezentach nie mogło zabraknąć kosmetyków. Zestaw Dove, w którym jestem zakochana! Ja, co nie byłam nigdy systematyczna  w kremowaniu rąk, teraz robię to co chwilę! (momencik, muszę po kremować łapki) pachnie pięknie! Idealny zestaw na zimę!
A antyperspirant pokochałam, nie jest to moja pierwsze opakowanie, uwielbiam jego zapach i jest to jeden z lepszych antyperspirantów jakie miałam. 




Zegarki to jedyna część biżuteryjna jaką noszę. Nie mam pierścionków, naszyjników, bransoletek  Nie noszę, bo po pierwsze nie mogę a po drugie nie mam. Mogę nosić tylko prawdziwe srebro bądź złoto, bo sztuczne mnie uczula. Kupiłam kiedyś zegarek na zwykłej srebrnej bransolecie, był cudowny, ale po dwóch dniach, musiałam się go pozbyć, bo dostałam okropnego uczulenia i zegarki nosze tylko na pasku, tak więc w urodziny przybyły mi 4 nowe cudeńka! 




A prezent jaki zrobiłam sobie sama to bordowa torebka. Marzyła mi się już od października, jednak nigdzie nie mogłam jej znaleźć. aż wpadłam na nią na allegro. Dobrze, że sprzedający był bardzo kontaktowy i udało mi się uzyskać zdjęcie realistyczne, bo na aukcji wyglądała na czerwoną. 
Torebka jest elegancka, bardzo pojemna. Mam do niej komin, rękawiczki no i zegarek, niestety wszystko w innym odcieniu bordo, no ale nie trafię..




Jak Wam się podobają moje nowości? 

Komentarze:
  1. ile zegarków, wow :) Super nowości ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jakiś czas temu dostałam tablet Samsunga, świetne urządzenie :) Lekkie, poręczne, laptop poszedł w odstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też biedny, smutny siedzi w domu ;D

      Usuń
  4. Same wspaniałości <3 Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty dostałaś :)
    Takie etui na tablet bardzo mi się podoba i też by mi się przydało ;)
    A biały zegarek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kalendarz wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, torebka bardzo ładna, nie tylko z bordowym kolorem jest problem w przypadku odcieni :) Sama też nie raz coś kupiłam np. szalik i myślałam, że będzie pasował do torebki a w domu się okazało że jednak to dwa niby takie same, a jednak inne kolor :) A tym bardziej ciężko trafić jak się zamawia przez internet, ja sobie ostatnio zamówiłam zasłony - miał być kolor kawa z mlekiem, a są po prostu brązowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie strasznie się boję zamawiania przez Internet, bo zdjęcia są piękne, a w rzeczywistości o żadnym pięknie nie ma mowy..

      Usuń
  8. Dostałaś więcej zegarków niż mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka ładna ;) foremki też ;) a ten Dove to chyba nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zegarki cudne , ja tez powoi zbieram takie cuda do nowego domu;]

    OdpowiedzUsuń
  12. To się obłowiłaś :D ciekawe co ja dostanę na moje zbliżające się (już) 23 urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne prezenty :) Zegarki, tablet i torebka strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat...!!!
    Piękne nowości i prezenty, aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile zegarków:) prezenty rewelka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty, a szczególnie kalendarz i biały zegarek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty naprawdę świetne, a z dziennikiem pomysł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrząc na wiek 21 lat jestem w szoku, bo na zdjęciach wyglądasz bardzo młodziutko :)
    Czarny zegarek od lewej bardzo śliczny, wpadł mi w oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tablet to idealne rozwiązanie w Twojej sytuacji :D A nowe gadżety pani domu i kuchni nie dość, że przydatne to i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne te gadżeciki kuchenne od znajomych !! :) Super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem w szoku z ilości zegarków :P Mam taki kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tablet faktycznie na co dzień bywa bardzo przydatny :) Podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dajz anc jak się sprawdza tablet ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż cztery zegarki? To dopiero szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegarków cała kolekcja :) Dove w wersji zimowej mnie ciekawi.
    Ładny tablecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ wspaniałości!
    I ile zegarków ;) ja mam aż jeden :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zamówiłam następny :-D

      Usuń