Świąteczna Wishlista!

środa, 10 grudnia 2014 40

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, z czego bym się bardzo ucieszyła jeśli znalazłabym to pod choinka,  Jest to pierwsza wishlista skompletowana przeze mnie, mam nadzieję, że mi się udała ;)





1. Anwen, Jak dbać o włosy. Poradnik włosomaniaczki. - Za włosomaniaczkę się nie uważam, jednak przeczytanie tej książki byłoby przyjemnością, myślę, ze również moje włosy będą z niej zadowolone, bo ostatnio przez leki jakie biorę są w strasznym stanie i przydałaby im się kuracja odbudowująca.

2. Balmi, balsam do ust. - Widziałam go już dawno na wielu blogach, vlogach i naczytałam się tyle dobrego, że bardzo chciałam go mieć. Duży wybór w kolorach opakowania pozwala na dopasowanie go choćby do torebki! Mała rzecz a tak może ucieszyć.

3. Kominek i woski Yankee Candle - marzą mi się od dawna! Te wszystkie zapachy tak strasznie kuszą, a kominek to dodatkowo piękna dekoracja wnętrza. Wiem, ze idealnie by pasował do mojej przyszłej sypialni. 

4. Kallos, maski do włosów - miałam tylko keratynową i strasznie się z nią polubiłam, jednak gdy u mnie w okolicy pojawiło się Hebe i gdy zobaczyłam jak szeroki asortyment mają maski Kallosa zapragnęłam je wszystkie. Zapachy są po prostu fenomenalne. Duża pojemność i niska cena tylko popychają do ich zakupu, tak więc Mikołaju, prooooooszę!

5. Ikea, Lusterko stołowe Myken - brakuje mi lusterka, przy którym mogłabym robić makijaż. W dodatku ostatnio bardziej patrzę na dekorację, by ładnie wyglądało w pomieszczeniu i nadawało fajnego klimatu. To lusterko takie jest! Odkąd je zobaczyłam tylko o nim marzę, jednak Ikea najbliżej w Poznaniu..

6. Celine Dion, Pure Brillance - już kiedyś miałam te perfumy i zapach mnie kompletnie oczarował. Wyjątkowo kobiece a jednocześnie subtelne perfumy, które cały dzień utrzymują się na ciele.  Bardzo chętnie ponownie bym się z nim spotkała. 



Jak Wasze Wishlisty?  
Czego pragniecie od Mikołaja? 


Komentarze:
  1. Też marzy mi się książka Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pragnę wszystkich masek Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tą listą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabym dostac takie lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałaś wosków jeszcze? Kupuj kochana, bo warto. Niezła lista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie miałam! Tylko czytam i wzdycham jak widzę ja w blogosferze..

      Usuń
  6. Wież co?? z Twojej listy, z wszystkiego bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj ja teeż To by były najlepsza święta! :D

      Usuń
  7. Do mnie Mikołaj już właściwie przyszedł, ale dalsze prezenty chętnie przyjmę :P Kominek i woski to fajna sprawa, szczególnie teraz, jesienią mają swój klimat. Mam nadzieję, że nie pragniesz wszystkich masek kallosa naraz, bo zrobi Ci się niezły zapas :P A lusterko do makijażu to na prawdę przydatna rzecz, moje kupiłam w Jysku, na długiej nóżce, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ucieszyłabym się z każdej maski, ale w sumie jakbym dostała taki zestaw to też bym się nie pogniewała :D

      Usuń
  8. Taki kominek byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kominek byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maski z Kallosa też mi się marzą, a bananowa to chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kominek sama bym sobie chętnie zażyczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kominek YC bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama nie wiem co chce dostać na święta.Chociaż sama ostatnio poszalałam kupując sobie kosmetyki z Yves Rocher.Taka była wymówka kupię kosmetyki dla siostry pod choinkę a wreszcie kupiłam sobie taki sam zestaw ;) Jeszcze zaszalałam na DDD i kupiłam kilka kosmetyków rosyjskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dzielnie DDD odpuściłam, mimo, ze tego samego dnia miałam urodziny. ';)

      Usuń
  14. ooo, balmi też bym chciała :) Jednak ja w tym roku sama wybieram sobie prezent także niespodzianki nie będzie ;< A fajnie jakby ktoś tak o nas pomyślał i zrobił nam niespodziankę ;) Życzę abyś dostała wszystko co Ci się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej nie będziesz rozczarowana prezentem - jest jakiś plus! ;)
      Skromnie myśląc, dodałam ten wpis z myślą, ze mój Luby tu zajrzy :D

      Usuń
  15. Też bym chciała dostać jakiegoś Kallosa, najchętniej bananowego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balmi, kominek i woski mam (na bieżąco dokupuję^^), muszę tylko kupić tealighty :D
    Książkę Anwen już wiem, że znajdę pod choinką, więc już mi się japka cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę! Może mój Mikołaj też się domysli :D

      Usuń
  17. Skromnie ale tresciwie :)
    U mnie tez znalazly sie woski YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na opis najnowszego JOYBOX Sprawdź zawartość i zamów dla siebie Pozdrawiamy Serdecznie Mr&Mrs!

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 i 3 u mnie juz jest <3 a kallosa bananowego i algowego musze kupic :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby Mikołaj zrealizował listę :D oj perfumy Celinki też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. to lusterko też mnie kusi i chyba je kupię jeszcze w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeśli Mikołaj się nie domysli, to też sobie kupię sama :D

      Usuń
  22. Ja mam niewielką listę, marzy mi się paletka Sleek Au Naturel.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna lista!!!
    Zapraszam do obserwacji nowego serwisu - ladylab.eu
    To strona na ktorej morzesz sobie zaprojektowac idealna sukienke! Kazda sukienka szyta wedlug indywidualnych wymiarow!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lusterko też by mi się przydało, ale chciałbym trochę inne - chromowane na nóżce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też kuszą te wszystkie maski Kallos`a, a obecnie chyba najbardziej wersja bananowa <3 Z woskami YC ostatnio bardziej się polubiłam, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Kallosa zaopatrzyłam się właśnie we wszystkie wersje tych masek i jak je sobie poukładałam to stwierdziłam, że chyba upadłam na głowę - kiedy ja to zużyję ???
    Niemniej u mnie się sprawdzają i bardzo je lubię. Z kominkiem i woskami dopiero zaczynam swoją przygodę, ale polecam Ci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz?! Masz wszystkie maski Kallosa?! Gdzie mieszkasz?! :D

      Usuń
    2. Kilka kilometrów od Katowic :D Zapraszam :)

      Usuń
  27. Wosków nigdy dość więc też mogłabym je dostać :) Lusterka nie miałabym gdzie postawić ale też do Poznania mam najbliżej :)

    OdpowiedzUsuń