ShinyBox Styczeń 2015: Winter in the city!

środa, 21 stycznia 2015 52

Wczoraj wieczorem dotarła do mnie styczniowa edycja pudełeczka ShinyBox! Pudełko mi się bardzo podobało, chociaż przyznaję, ze po zapowiedziach nie spodziewałam się tych kosmetyków i myślałam, że znowu nie będę zadowolona, ale na szczęście się myliłam! Zobaczcie co było w pudełeczku :)




Patrząc na zawartość tego pudełka, od razu widać, ze to kosmetyki na zimę. Nawet szata graficzna nam to zdradza.  Wartość tego pudełka to ok. 147zł, a ja w ramach subskrypcji zapłaciłam za nie 49zł.




W pudełeczku znalazło się 5 produktów, w tym trzy pełnowymiarowe oraz dodatkowo próbka szampony Sylveco. 



Beautyface, Innowacyjne serum do twarzy - Produkt w formie żelu i wyjątkowej koncentracji składników aktywnych. Nie zatyka porów. Serum jest przebadane dermatologicznie i współgra z każdym typem pielęgnacji skóry. Świetnie nadaje się także do masażu. Mix rodzajów.  30zł/10ml 
( Produkt pełnowymiarowy - NOWOŚĆ!)

Bardzo fajne serum, szeroka gama do wyboru, U mnie jednak to serum chwilę poczeka na użycie, teraz ze względu na leczenie dermatologiczne nie mogę mieszać kosmetyków.  Przyjdzie na nie czas :)



Glazel, Perełki rozświetlające skórę - Dzięki lekko migoczącym drobinkom twarz nabiera subtelnego blasku, a odbijające światło pigmenty, daja efekt rozświetlonej skóry. Delikatne drobinki sprawiają, że cera nabiera młodzieńczego, zdrowego i naturalnego wyglądu. Mogą być nakładane na całą twarz, na policzki lub dekolt. 45zł/17g 

Pierwszy raz mam w swoich zasobach rozświetlacz. Dopiero będę się uczyć go używać, jestem bardzo ciekawa efektu. 



Sylveco, Oczyszczający  peeling do twarzy - Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry. Dotlenia, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Stosować 1-2razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. (Produkt pełnowymiarowy) 20zł/75ml 

Tak strasznie się ucieszyłam, gdy zobaczyłam akurat tą wersję peelingu strasnzie się ucieszyłam! Produkt w ostatnim czasie zbierał masę pochlebnych opinii i bardzo chciałam go sprawdzić u siebie. 



Sylveco, Szampon do włosów (balsam myjący z betuliną)  - Produkt hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Przywraca ich miękkość i elastyczność oraz intensywnie je nawilża. (Produkt pełnowymiarowy) do 28zł/300ml.
Dodatkowo próbka drugiego szamponu, który również znalazł się w niektórych pudełkach. 

Nigdy nie miałam do czynienia z szamponami tej firmy. Tak właściwie nie przepadam za ziołowymi kosmetykami do włosów, zawsze mi je plątały i puszyły, jednak z chęcią sprawdzę czy w tym przypadku jest tak samo. 



Veadara, Balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem - Ekskluzywny balsam zapobiega pękaniu i łuszczeniu się delikatnej skóry ust. Drobinki złota wnikają w skórę zapewniając szybki i doskonały efekt. Działa zmiękczająco, nadaje ustom piękny połysk i pełniejszy wygląd oraz zabezpiecza naskórek przed szkodliwym wpływem warunków środowiska - zimno, wiatr. 24zł/14ml

Choć nie mamy mocno srogiej zimy w tym roku, pielęgnacja ust jest niezbędna. Nie jestem zwolenniczką stosowania kosmetyków do ust w takiej formie, no ale zobaczymy jak się spisze. 


I jak Wam się podoba styczniowe pudełeczko ShinyBox? Ja jestem oczarowana! 
Zamawiałyście pudełeczko? 
Komentarze:
  1. Podoba mi się to pudełko. Nie zamawiałam i nie wiem w końcu czy nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość :D Chętnie wypróbowałabym produkty Sylveco, niestety nie mam do nich stacjonarnie dostępu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, gdy znalazłam je w pudełku !

      Usuń
  3. Mi sie wydaje ze to najlepsze pudeleczko od bardzo dawna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od listopada! Listopadowe było ekstra, grudniowe słabe, ale od nowego roku znowu wracają do formy!

      Usuń
  4. ale ładnie prezentuje się to pudełko. zawartość dla mnie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem, że ciekawe to pudełeczko :) Najbardziej zaciekawiło mnie serum Beautyface :) Produkty Sylveco też mnie ciekawią :) Mam kilka ich produktów i nie źle się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość okazała:) ciekawią mnie produkty Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi sie kosmetyki Sylveco w tym pudełku, reszta tak sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylveco ucieszyłoby mnie najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zawartość pudełka, jestem ciekawa peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość. Mam peeling Sylveco i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po Twojej recenzji zapragnęłam go mieć i jak zobaczyłam go w pudełku to piszczałam jak mała dziewczynka!

      Usuń
  13. Och strasznie bym się cieszyła z tego pudełeczka bo Sylveco uwielbiam a peeling to już chciałam od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow naprawdę świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem zadowolona - kolejny miesiąc z pozytywnymi wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zadowolona jestem bardzo, a bałam się że będzie lipa, bo glossy masakra...
    Moim już ulubieńcem jest balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon mama ochotę przestawać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zamawiałam w tym miesiącu, ale w sumie zawartość mi się podoba i teraz kusi mnie żeby to zrobić :) Jeszcze się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pudełeczko, ja jeszcze nie zamawiałam shinyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Peeling Sylveco mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zamiar kupić ten peeling Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać że jak akurat za tym pudełkiem nie przepadam, to tym razem ma naprawdę ciekawą zawartośc. Zwłaszcza cieszyłabym się z produktów Sylveco i tego balsamiku do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, chyba jedno z najlepszych pudełeczek jakie wydał ShinyBox :) Świetna zawartość

    OdpowiedzUsuń
  24. Sylveco mnie ciekawi, szczególnie peeling wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe pudeleczko :)
    Wydaje mi sie ze w Polsce jest o wiele lepsze te pudelko niz od tego w Anglii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, pudełka powinny być takie same, albo przynajmniej zbliżone do siebie..

      Usuń
  26. Świetna zawartość. :) i ten balsam do ust jak smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem jest to jedne z ciekawszych pudełek Shiny Box. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się peeling z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciągle się zastanawiam, czy go nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, że wyjątkowo udane to pudełeczko! :) Dawno żadne nie wzbudziło mojego zainteresowania, a na to chyba się skuszę :)
    Balsam myjący do włosów Sylveco- mój hit ubiegłego roku :D jest najlepszym myjadłem do czupryny, jakie kiedykolwiek miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie :)

      Usuń
  30. Jestem pod wrażeniem zawartości i pierwszy raz się zastanawiam, czy go sobie nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mógłby mi się spodobać ten box, lecę sprawdzić czy dostępny jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak za 49 zł to baaaaaaaaardzo fajna zawartość-szczególnie te kosmetyki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na wartość pudelka, to ta cena jest naprawdę atrakcyjna, zwłaszcza za takie produkty :)

      Usuń
  34. Pudełko bardzo fajne, szczególnie produkty z Sylveco i to serum do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się te pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. W tym miesiącu to się postarali- bardzo fajna zawartość!:) Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie zamawiałam, w sumie nie żałuję.. No może Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja sie nie bawie w takie pudelka ale chyba zaczne bobta zawartosc jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków sylveco :) bardzo bym chciała poznać bliżej tą markę :) mnie kusi ich lekki krem brzozowy, bo szukam czegoś specjalnie nawilżającego, nadającego się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń