Wishlista na 2015!

piątek, 23 stycznia 2015 72
Niedawno były święta i Sylwester a tu już połowa stycznia za nami. Na wielu blogach wishlisty pojawiały się z pierwszymi dniami Nowego Roku.Ja dopiero teraz miałam czas do niej usiąść i pomyśleć jakie to mam życzenia na rok 2015. W sumie to trochę się ich nazbierało, listę podzieliłam na dwie części, część I to kosmetyki i akcesoria, a część II  to gadżety.  Zapraszam! ;)




1. Pędzel Hakuro H50 - pędzel do pokładu. Przez zakończeniem roku kupiłam jego mniejszą wersję H50s, i jestem ciekawa jak się sprawdzi większy. Włosie jest niesamowicie miłe i szybko rozprowadza podkład. 

2. Pędzel Hakuro H61 - pędzelek do korektora. Używam kremowego korektora z Catrice i nakładanie go palcem nie przynosi efektów, do tego potrzeba mi dobrego pędzelka. 

3. Pędzel Hakuro H55 - pędzel do pudru. Chce  go ze względu na to miękkie i bardzo przyjemne włosie. Moja skóra jest bardzo delikatna i muszę uważać, by jej nie podrażniać chociażby pędzlem.

4. Jajeczko do makijażu - niekoniecznie musi to być akurat Beautyblender. Jestem po prostu ciekawa jak by się u mnie sprawdziła taka aplikacja podkładu. 

5. Ryżowy puder Paese - zachwalany przez mnóstwo blogerek i vlogerek, ponoć ideał! Jestem go bardzo ciekawa, 

6. Essie, Fashion Playground - najpiękniejsza mięta świata! Ten lakier w tym roku musi być mój. 

7. Revlon Colorstay - wreszcie producent pomyślał o pompce w słynnym podkładzie. Używam go stosunkowo od niedawna, ale zdążył skraść mi serce a ta pompka tylko ułatwi makijaż każdego ranka.

8. CK Shock! - perfumy Calvina Kleina zachwalane przez moją ulubioną vlogerkę Stylizację. Mamy podobny gust co do perfum, dlatego myślę, ze i mnie ten perfum by się spodobał. Dodatkowo niestandardowa buteleczka zachęca do kupna. 

9. Bourjois, Rouge Edition Velvet -jestem fanką matowych odcieni na ustach a nowe kolorki jakie weszły od Bourjois są boskie, jednak te dwa chciałabym mieć najbardziej. Numerki 04 i 08. 

10. Wibo, rozświetlacz Eclat de Luxe - nigdy nie używałam tak naprawdę rozświetlacza, ale jak zobaczyłam to opakowanie to się zakochałam! I choćby miało być tylko ozdobą, to chce chce chce!





11. Tangle Teezer Compact - mam wersję klasyczną tej szczotki i moje włosy ją pokochały. Przydałaby mi się wersja kompaktowa, którą bez obaw mogę wrzucić do torebki i zabrać ze sobą choćby na uczelnię. 

12. Lusterko Myken - jestem w nim zakochana po uszy, miałam je już w świątecznej wishliście, niestety go nie dostałam, a to wszystko ze strachu o wysyłkę lustra. Wolałabym je kupić stacjonarnie, a mam nadzieję uda mi się odwiedzić IKEA w tym roku. 

13. Lampa pierścieniowa - gadżet niby mało związany z kosmetykami, jednak dzięki tej lampie zdjęcia będą jeszcze lepsze i jakość się poprawi, Poza tym, mamy z Jackiem plany zarobkowe związane z naszym aparatem, więc powoli trzeba w niego inwestować. 

14. Szczoteczka do twarzy - oczywiście, nie pogniewałabym się gdyby to była szczoteczka Clarisonic czy Foreo Luna, ale aż na tak drogie szczotki to mnie nie stać, nie pogardziłabym najzwyklejszą biedronkową wersją, chciałabym wypróbować czegoś nowego, 

15. Szczoteczka elektryczna Oral - B - w sumie nigdy jej nie chciałam, ale odkąd Jacek kupił sobie taką, pozazdrościłam mu fajnego gadżetu i też taką chcę! Czekamy na jakąś fajna promocję, bo on swoją kupił za 59zł!

16. Mp3/mp4 - moja aktualna powoli umiera śmiercią naturalną. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, codziennie jadąc autobusem słucham jej przez pół godziny i dzień od razu jest lepszy. 


Dodatkowo do tej wishlisty dołączyłabym jedno, najważniejsze życzenie (niekosmetyczne) - mieszkanie, Mamy poważne plany na ten rok i mam nadzieję, ze wszystko pójdzie po naszej myśli!


A Jak Wasze marzenia na 2015?
O czym marzycie?





Komentarze:
  1. Numerek 4 sama chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach kupić beauty blender ;) Czytałam, że dość fajnie radzi sobie z podkładem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość również by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, lampa pierścieniowa też by mi się przydała :) oby udało Ci się spełnić marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczko do makijażu też bym chciała. Mam wrażenie, ze oprócz nas, to wszyscy je mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mam to samo, i mam wrażenie, ze zawsze jestem do tyłu z nowościami :D

      Usuń
  6. Hakuro H50 też chcę kupić, bo mam 50S ale chyba wolałabym używać większej wersji. TT kompaktowy kupiłam tydzień temu i już mieszka w mojej torebce. A szczoteczkę elektryczną mam dokładnie tą co na zdjęciu i po ponad roku niestety mi ześwirowała i działa tylko wtedy kiedy ma na to ochotę, więc muszę wymienić ją na nowy egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie .z pędzlem Hakuro mam podobnie. z H50 makijaż będzie szybszy niż z H50s

      Usuń
  7. Też bym chciała miętowego Essie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię oglądać takie wishlisty,
    jednak ja w tym roku nie mam jakichś bardzo poważnych planów kosmetycznych , raczej kwestie osobiste kuleją i na nich chciałabym się skupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, by wszystko się ułożyło i było dobrze! :*

      Usuń
  9. moje lusterko! a lampa też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusterko to moje marzenie już od baaardzo dawna!

      Usuń
  10. Ten rozświetlacz z Wibo też mnie kusi, szczególnie jego opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką szczoteczkę elektryczną i serdecznie Ci ją polecam, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pięknych mięt polecam też Mint Candy Apple :)

    Ja wciąż zastanawiam się nad moją Wishlistą na 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Burżuła tez mam na liście, colorstay i Essie też ;) a szczoteczkę elekrtyczną sama sobie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajko tez by mi się przydało. A lusterka z Ikei nie polecam. Może i ładnie wygląda ale funkcjonalnie jest badziwne. Ja swoje oddałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpada sie czy co się z nim dzieje? Ono mi się tak strasznie podoba :(

      Usuń
  15. Jeśli mogę wtrącić - do korektora polecam h63 hakuro, to taka mała kuleczka ze zbitym, mięciutkim włosiem - jest genialny! Jestem niesamowicie ciekawa tego rozświetlacza z wibo! Chętnie sama go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo zobaczę ten pędzel :) ja poluję na ten rozświetlacz już sporo i ciągle go nie ma :(

      Usuń
  16. świetna wishlista :) kilka rzeczy z niej mam, m.in revlon cs, mam pędzel hakuro h55, i h50s oraz h24 i h15, brakuje mi jedynie do kolekcji h50 i jakiegoś właśnie do korektora, bo do brwi zamierzam kupić z zoevy, bo jest lepszy :) pomadkę bourjois mam, ale w odcieniu 07, puder paese też, ale bambusowy. TT posiadam obie wersję, a lampę pierścieniową mam, ale bardzo starą, dostałam w spadku po mamie ;) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to faktycznie sporo masz z mojej listy!

      Usuń
    2. no akurat tak się złożyło :)

      Usuń
  17. Na mojej liście jest również pędzel hakuro h50, miałam okazję go wypróbować i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilku Twoich "Wishów" jest również na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka lampa by mi się przydała, i ciekawe jak podkład Revlon spisze się w nowej szacie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chciała perfumik Calvina i szczotkę TT :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczoteczka do twarzy w zeszłym tygodniu była znów rzucona do Biedronki, więc koniecznie poszukaj! Może w którejś jeszcze dorwiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj i na żadną nie trafiłam :(

      Usuń
  22. na Hakuro i ja się czaję, a z Essie polecam Mint Candy Apple - uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzle Hakuro również są na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajko do makijażu, klejne lakiery Essie i perfumy oraz ten uroczy rozświetlacz z Wibo i mi się marzy ;) W sumie szczoteczkę Oral B też chętnie bym kupiła :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Revlon <3 - mój naj naj podkład! I też się cieszę, że w końcu się ogarnęli i będzie z pompką :) O ile życie będzie łatwiejsze :)
    Pędzle to ja w każdej ilości i zawsze więc pewnie skusiłabym się na te, które masz tu na liście :)
    Ten rozświetlacz z Wibo też mnie kusi ze względu na buteleczkę - ale szafa w Rossmanie puściutka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie u mnie szafa Wibo też świeci pustkami :(

      Usuń
  26. Zaintrygowałaś mnie tym CK ! Uwielbiam perfumy CK , więc myślę że i ta by mi przypadła do gustu !: )

    OdpowiedzUsuń
  27. rozświetlacz wibo znajduje się też na mojej wishliście;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam szczoteczkę elektryczną Oral - B naprawdę dużo lepiej pielęgnuje zęby:) i łagodnie obchodzi się z dziąsłami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazję użyć jej raz i jest nieporównywalna do zwykłej szczoteczki!

      Usuń
  29. Ja w tym roku chciałabym wypróbować podkład Bourjois Healthy Mix, a poza tym będę robiła raczej spontaniczne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze Ci się uda go przetestować! :) Chętnie przeczytam opinię,

      Usuń
  30. Polecam te pędzle i szczoteczkę oral-b :) a pomadki burżua są niesamowicie trwałe i mają przepiękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ze względu na trwałość bardzo chciałabym je mieć!

      Usuń
  31. Możesz poszukać w Biedronkach bo ostatnio były dostępne.Sama się właśnie skusiłam a miałam nie kupować obiecałam sobie.Ale jak miałam jej nie kupić jak została jedna sztuka która została specjalnie dla Mnie hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale coo? Mówisz o szczoteczce do twarzy? Byłam w weekend i niestety nie znalazłam ani jednej.

      Usuń
  32. Tangle Teezer w kompakcie jest bardzo poręczny :) Niestety nie ma już u mnie w drogerii rozświetlacza z WIBO a też wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. życzę powodzenia w spełnianiu planach. Ja również mam pewne plany z mieszkaniem, ale w moim przypadku remont łazienki i kuchni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie życzę szybkiego i spokojnego remontu!

      Usuń
  34. Szczerze? To chyba jest MOJA wishlista! Wszystkie rzeczy mi się marzą :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Podkład "Colorstay" marki Revlon z pompką? Jestem w szoku :D Może to zmobilizuje mnie do kupna tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będzie największa nowość :D

      Usuń
  36. huhuhu część nawet mam ! ;DD polecam tą H50 z Hakuro ;) jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. O ile pozycji bym i ja chciała :D :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę tu wiele produktów o których ja też marzę ;) Oryginalne jajeczko do makijażu, Essie, pomadki Bourjois, rozświetlacz Wibo i szczoteczka do twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Lampa pierścieniowa też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe zachcianki :) Mam kilka rzeczy z Twojej wishlisty m.in. Beauty Blender, pędzel do pudru H55, i szczoteczkę Oral B - od niedawna - polecam wszystko z czystym sumieniem :) Zapach też znam CK Shock! jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Perfumy CK One Shock miałam i zgadzam się- są piękne:) - czekolada, ale delikatnie wyczuwalna, w połączeniu z owocami:)
    Puder ryżowy mam i jestem zadowolona - używam go tylko wtedy, gdy wyjeżdżam i wiem, będę poza domem długie godziny. Na co dzień wolę młodzieńczy błysk na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jajo do makijażu, szczoteczkę elektryczną i TT mogę śmiało polecić :) Cała trójka jest już ze mną długo i ciężko byłoby mi się jej pozbyć. Życzę spełnienia wszystkich chciejstw!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  43. Z powyższego chce szczotkę i jajo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I lusterko też mi się marzy ale takie,które pokazywała kiedyś Pani Gadżet:-)
      Z ustawieniami światła,mega powiększeniem...ech kilka stówek ale może kiedyś się dorobię:-)

      Usuń
  44. Gąbeczke polecam, jest super! :) tak jak i puder ryżowy :D jeśli chodzi o TT to też o nim marze tak jak o burżujkach w macie i o lampie pierścieniowej ;)

    OdpowiedzUsuń