MY HOME: Gadżety kuchenne do nowego domu

niedziela, 22 lutego 2015 47

Postanowiłam otworzyć nową sagę tematyczna na blogu dotyczącą domu, i dodatków do niego. W tym roku planuję zmienić swój adres zamieszkania, nie wiem czy mi się to uda tak jak zaplanowałam, ale powoli już kupuję gadżety, by potem lista potrzebnych rzeczy do domu mnie nie przytłoczyła. Mam nadzieję, ze te wpisy się Wam spodobają!  Piszcie co chciałybyście zobaczyć następnym razem ;)






Moje gadżety w głównej mierze pochodzą z Biedronki, Tesco oraz Pepco. A głównie Biedronka stała się moim głównym miejscem odwiedzin w celu nabycia paru nowości. Ostatnimi czasy gazetki Biedronko są bardzo bogate w tego typu rzeczy a ceny są bardzo atrakcyjne, wiec z chęcią je kupuje!




Fioletowe miarki, foremki do ciasta, rękaw do dekoracji oraz spieniacz do mleka już Wam kiedyś pokazywałam, to prezent urodzinowy od przyjaciółki Klaudii.  I te gadżety pochodzą z TESCO, prócz spieniacza, on jest z Empiku.  Często z niego korzystam by zrobić moją ulubioną latte. 
Obieraczka do warzyw pochodzi z Biedronki, kupiłam ja za 4.99zł! 
Natomiast siekacz do jajek to zakup z Pepco za 2.99zł. 






Noże są również Biedronki i za ten duży i za dwa mniejsze zapłaciłam po 9.99zł. Są niesamowicie ostre, testowałam je już i jak na tak niską cenę spisują się naprawdę rewelacyjnie.  Duży nóż obok, pochodzi z Niemieckiej firmy Mantz, Jacek przywiózł z delegacji. Bardzo ostry i bardzo ciężki, to On będzie nim operował. 





Pojemniczki na przyprawy to zakup w Pepco. Miałam ich więcej, ale moja mama zrobiła do mnie takie maślane oczka, że oddałam je jej i pięknie wyglądają w kuchni,  Cena dużych słoików to 6.99zł natomiast małych przyprawników 2.99zł.  Na pewno dokupię jeszcze trochę. 





Limonkowe miski i koszyczek pochodzą z Biedronki, kiedy te akcesoria były na wagę. Misek nigdy za wiele, w dodatku ten kolor bardzo mi się podoba i chciałabym mieć go dużo w kuchni, Za cztery rzeczy zapłaciłam niecałe 8zł.  Curver kojarzy mi się z dobrą firmą. Znacie jakość tych produktów? 






Tarkę upatrzyłam w Lidlu. Aż się sobie dziwiłam, że udało mi się jeszcze dorwać nietknięty egzemplarz. Podobne były również w Biedronce, jednak tam nie był jż skompletowane, w dodatku jakoś plastiku pozostawiała wiele do życzenia. 
Ta tarka kosztowała mnie 25zl ale widać, że jest solidna, posiada 5 różnych ostrzy i na pewno znajdzie wiele zastosowań w mojej kuchni. 






Ostatnimi rzeczami są szklanki i kieliszki kupione w Pepco. Nie był to zestaw, kupiłam je osobno, ale kolory na spodzie szklanek i kieliszków są bardzo do siebie zbliżone i wyglądają rewelacyjnie w połączeniu.  Za kieliszki zapłaciłam 9.99zł natomiast za szklanki 19.99zł. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. 







I to jak na razie tyle! Jak Wam się podoba pomysł z taka serią wpisów? 
Teraz przy każdych najbliższych zakupach będę pokazywać Wam je na bieżąco. 


Komentarze:
  1. Z przyjemnością będę wpadać na takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia jakoś nie jest moim ulubionym miejscem:D ale szklaneczki fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z takimi postami.Ja też zaczynam gromadzić takie akcesoria - potem nie będzie aż tak dużo kasy na to potrzeba :) Śliczne te kolorowe szklaneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a tak to inaczej kupić coś dorywczo niż potem rzucać się na wszystko :)

      Usuń
  4. W takich sklepach można znaleźć świetne okazje na takie zakupy. :) Polecam Ci również zajrzeć do Ikei jeśli masz po drodze. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie (dopiero zaczynam, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad)
    maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie IKEA najbliżej jest 100km ode mnie :( więc zakupy tam zostawiam sobie na koniec, i wtedy to juz będą konkretniejsze zakupy!

      Usuń
  5. pojemniczki z pepco uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemniczki, szklanki i kieliszki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie pojemniczki na przyprawy i inne produkty :) Takich szklanek nigdy wcześnie nie widziałam, są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się one bardzo spodobały! Ja je widziałam na wielu inspiracjach i jak je zobaczyłam wiedziałam, ze muszę je mieć!

      Usuń
  8. O teraz to tyle jest fajnych rzeczy że aż przyjemnie jest urządzać się od nowa. Oby Ci się udało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj w Pepco wynajdę coś fajnego do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szklanki i kieliszki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie szklanki z Pepco tyle, że bez kolorowego dna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To sloiczki sa przeslodkie =^-^=
    Mi do przeprowadzki zostalo jeszcze troche czasu hah :)

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie te kieliszki:) Każdy może mieć swój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dookładnie, można fajnie mieszać kolorki a i każdy napój w innym kolorze będzie wyglądał inaczej :)

      Usuń
  14. Kocham takie posty ! Ja też mam nadzieję, że wkrótce zmienię miejsce zamieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, czyli mogę liczyć na kolejnego stałego bywalca? :D
      I za Ciebie trzymam kciuki!

      Usuń
  15. Mam takie same słoiczki małe na przyprawy :D Fajne są :) My jeszcze zrobiliśmy na nie naklejki żeby było wiadomo co to jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł! Już patrzyłam za taki etykietami na allegro :D

      Usuń
  16. Agacia widzę że pełną parą się przygotowujesz :) Trzymam kciukaski by wam się tak ułożyło jak zaplanowaliście ! :) Ale będziesz PERFEKCYJNĄ Panią domu :* buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się kochana staram ! Nie dziękuje, żeby nie zapeszyć! :*

      Usuń
  17. Cudne słoiki/pojemniczki :) widziałam je w pepco :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tak zbierałam rzeczy kilka miesięcy przed przeprowadzką :) Później miałam mniej rzeczy to zakupienia - także kochana zbieraj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dobrze usłyszeć to od kogoś, kto też tak robił, Przynajmniej nie myślę, ze zwariowałam :D

      Usuń
  19. Muszę się wybrać do pepko po te słoiczki bo potrzebuję takich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię rzeczy do kuchni :) najbardziej spodobały mi się słoiczki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Te tarki sa okropne ;/ będzie kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szklanki i kieliszki z kolorowym dnem rewelacyjne :) W ogóle widzę, że wszystkie produkty się przydadzą, większość z nich sama mam w kuchni np. podobną tarkę, siekacz do jajek, silikonowe foremki na muffinki czy noże z Biedronki :) Czekam na kolejne wpisy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne domowe drobiazgi kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne, praktyczne i niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słocziki wyglądają bardzo fajnie :) Mi też by się kilka przydało. Bardzo dobrze, że kupujesz takie rzeczy z wyprzedzeniem - po przeprowadzce takich niby małych, ale pochłaniających ogrom pieniedzy zakupów jest cała masa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorowe szklanki i kieliszki są świetne, tez im się przyglądałam w Pepco

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te kolorowe szklanki i kieliszki, muszę odwiedzić Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sloiczki i szklanki super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam nadziej w tym roku zmienić miejsce zamieszkania na własne, więc będę bacznie śledzić ten dział:)
    Świetne te słoiczki z Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie wpisy, mnie póki co nie czekają jeszcze takie zakupy ale jestem bardzo podekscytowana kiedy ten moment nadejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rzeczy kupiłaś dotychczas. Świetnie pomyślane z tymi zakupami dużo wcześniej. Ja również robię zakupy 'wcześniej' bo potem często przychodzą inne wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też sporo rzeczy do domu kupuję w Biedronce i Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam gromadzić gadżety kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam te kieliszki i szklanki i sama zastanawiałam się nad zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, kupiłam taki sam rękaw do dekoracji i nie wiem jak go złożyć ;( Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń