ShinyBox Luty 2015 - The Gift of Love

• sobota, 14 lutego 2015 44 Komentarzy


Witam Was już w końcówkę Walentynek, chociaż pewnie większość z par dopiero teraz zaczyna 'świętować'. My swoje Walentynki spędzamy w domu, i tylko chce Wam pokazać zawartość lutowego pudełka ShinyBox i uciekamy coś obejrzeć a wszystko nadrobię jutro :)  A Wy jak spędzacie dzisiejszy dzień? 


ShinyBox Luty 2015 - Gift of Love 





W pudełku znalazło się 6 produktów, w tym aż 4 to produkty pełnowymiarowe, natomiast jeden to gratis i dwa dodatki, które ni zostały uwzględnione w karcie. 
Wartość pudełka ShinyBox w lutym wynosi około 160zł, a ja standardowo zapłaciłam za Niego 49zł.




Pudełko w tym miesiącu już swoją szatą graficzna przekazuje nam mnóstwo miłoości i czułości. Jest naprawdę przesłodka i od razu widać, że jest to edycja Walentykowa. Bardzo żałuję, ze nie załapałam się na zestaw również dla mężczyzny, bo był bardzo fajny i Jacek by się na pewno z Niego ucieszył.
No ale przechodząc do sedna, co było w pudełku? 




Yasumi, Express Shaker Mask z miękkim shakerem - Maski kremowe lub peel off w proszku o nowej formule pozwalającej na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Teraz w parę chwil stworzysz idealną maskę dla siebie! Mix rodzajów. 20zł/zestaw 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


No  z taką maska to domowe spa musi być udane! Mi trafiła się czekoladowa maska uszczęśliwiająca. Przyda się, gdy będę  tęsknić za Jackiem, który będzie w delegacji. 
Jestem ciekawa jak pachnie!




Creme Bar, Krem membranowy IQ2 - Marka Creme Bar to profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji skory twarzy. Krem membranowy stymuluje naturalne procesy zdrowotne w skórze, odbudowuje barierę ochronną skóry i likwiduje skutki nieodpowiedniej pielęgnacji. do 69zł/ 15ml


Pierwszy kosmetyk do twarzy ShinyBoxa z którego się tak ucieszyłam. Opis producenta naprawdę zachęcający i jeśli się sprawdzi może okazać się moim ulubieńcem. 




SYIS, Serum kolagenowe do paznokci, Stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki, jak i przyspiesza wzrost paznokci.  35zł/10ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY - NOWOŚĆ!


Produktów dbających o paznokci nigdy dość. Już długo używam odżywki Eveline 8w1, więc chętnie przetestuje coś innego. Jestem ciekawa jak sprawdzi się w tej roli mała pipetka zamiast pędzelka. 





Bania Agafii, Maska do włosów drożdżowa - Pobudzenie wzrostu. Produkt, ktory wzmacnia strukturę włosa i przyspiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałajace wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. 13zł/300ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


ShinyBox czyta mojego bloga chyba! Wiedzą czego mi było potrzeba, jaki problem maja moje włosy. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, tej maseczki nie miałam, ale przyznaję, że pokładam w niej bardzo duże nadzieje. 





FM GROUP, Żel pod prysznic SPA SENSES. Delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku nawilża i dobrze odżywia skórę, a zawarta w nim prowaitamina B5 działa łagodząco. Kosmetyk dostępny w kilku wersjach zapachowych. do 20zł/250ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Przyznam szczerze, że nie wiedziałam, ze firma FM ma również żele pod prysznic. Zawsze kojarzyła mi się ona tylko z perfumami, ale jakoś nie miałam do niej dostępu. Żel ma ładny zapach, takich kosmetyków tak naprawdę nigdy za wiele, więc na pewno dobije dna. 





Biały Jeleń, Hipoalergiczne mydło Bioomega. Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje. Mix rodzajów. 6,15zł/85g 
GRATIS


Firmę Biały Jeleń darzę bardzo dużą sympatią i ich kosmetyki bardzo dobrze współgrają z moją alergiczną i wrażliwą cerą.  Gratis trafiony w samo sedno. 




W pudełku znalazły się również dwa saszetki z masłem do ciała firmy Farmona. Jak dla mnie świetna opcja, ze są to własnie saszetki, mam pewność, ze je zużyje :)



Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z pudełka i to chyba pierwsze pudełko, które podoba mi się w pełni.  
Jakiego produktu jesteście ciekawe najbardziej?
A Wy zamawiałyście pudełeczko?

Jeśli nie, a czujecie się zachęcone to zapraszam 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. mam tą samą wersję pudełeczka i przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zamawialam tym razem, z zawartości ciekawi mnie TBS, które było w niektórych pudełkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tez mnie ciekawi, zwłaszcza masełko!

      Usuń
  3. oo ja bym maskę drożdżową chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wolała pudełko z kosmetykiem TBS, marka FM z małymi wyjątkami jakoś nie przypadła mi do gustu :) Za to maseczkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest w porządku, ale niefajne było zróżnicowanie na fm i TBS... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jeśli patrzeć na wartość kosmetyku FM a TBS to faktycznie trochę mało 'sprawiedliwe'..

      Usuń
  6. Ja czaiłam sie na tbs. Ostatecznie mam taka sama wersje pudelka tylko zel brzoskwiniowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nawet nie domyślałam, ze może być TBS!

      Usuń
  7. niefajne było zróżnicowanie, ale ogółem jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... mnie chyba by ten box nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartosc ;) chyba skusze się na shiny. Z beglossy jestem zadowolona w miarę, ale tutaj widze wiecej produktow dla siebie :P maske drozdzowa wielbie cala soba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zastanawiam się nad beglossy! :D

      Usuń
  10. Szata graficzna pudełka urocza:-)
    Ciekawa jestem jak spisze się serum do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu serum już mnie zaskoczyło!

      Usuń
  11. Mam tą samą wersję tylko żel brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. maska do włosów podobno jest bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać jej działania!

      Usuń
  13. Fajna zawartość muszę powiedzieć :). A tą serię let's celebrate widziałam w naturze, całkiem fajne zapachy miała a wąchałam akurat żele pod prysznic chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam ananasowo-kokosowy i jestem zakochana w zapachu <3

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Śmiechowy nie? Haha, ważne, ze miejsce w pudełku zajęło! :D

      Usuń
  15. No pudełko bardzo ciekawe. Zaskoczył mnie żel z FM :) Miałam go i bardzo polubiłam :) Ogólnie to często zamawiam kosmetyki z FM :)
    Najbardziej jestem chyba ciekawa maski do włosów Bania Agafii :)

    Co do wczorajszego dnia, to ja byłam z moim i jeszcze 1 parą w kinie :) Ale nie na żadnym romansidle, bo za takimi filmami nie przepadam :P Ogólnie jestem mało romantyczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nawet nie wiedziałabym do kogo się zwrócic jakbym chciała coś zamówić z FM, jakoś mało się o tym słyszy.

      Usuń
    2. Ja jestem dystrybutorką z moim facetem, więc co tydzień robimy mniej więcej zamówienia :) Możesz też się sama tam zapisać :)

      Usuń
    3. Oo to jak coś to będę wiedziała do kogo się zgłosić ;) A zapisać się to niee, nie mam na to czasu, jakoś wolę u kogoś zamawiać :D

      Usuń
    4. heheheeh to jak wolisz :D

      Usuń
  16. Jak dla mnie pudełko wyjątkowo udane:) w sumie żałuję, że się nie zdecydowałam i kasa poszła na co innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze wykombinujesz te 49zł! :D wierzę w Ciebie!

      Usuń
  17. Maska od Yasumi mnie ciekawi. Do mnie w tym miesiącu zapukał kurier z pudełkiem od konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawartość pudełeczka, ot co :) Chociaż z maseczki drożdżowej raczej bym się nie ucieszyła, bo miałam ją i strasznie obciążała moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. NOm te powiększone pudełka się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej ucieszyłabym się chyba z żelu i z maski od Agafii. :) Reszta jak dla mnie taka sobie. Ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona i pudełko sprawiło Ci dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekoladowa maska uszczęśliwiająca - brzmi niezwykle obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie niestety ta wersja bez kosmetyku TBS trochę zawiodła, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle nie mogę się przekonać do idei tych pudełeczek. Choć zawartość zawsze mnie zaskakuje osobiście chyba bym nie zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
  24. czekoladowa maska brzmi co najmniej apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawartość o dziwo całkiem przyjemna, ciekawa jestem jak się sprawdzi ta maska z Bani Agafii! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam troszkę inną wersję ale też bez TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie się trafiła wersja z kremem pod oczy i z żelem FM. Bardzo chciałam trafić na coś z The Body Shop i niestety się trochę zawiodłam. Przyznam szczerze, że jestem średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS