Eveline Cosmetics, Body Glam Masło kakaowe, Luksusowy balsam do ciała pod prysznic

wtorek, 24 marca 2015 50

W nowościach lutego pokazywałam Wam paczkę jaka otrzymałam w ramach testów z firmą Eveline. Wiele z Was pytało jak się do nich dostać. Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy napisać wiadomość e-mail do firmy, dzięki której Wasz blog zostanie wpisany do bazy i raz w miesiącu odbywa się losowanie blogów, które otrzymają nowe produkty do testowania. Firma Eveline nie składa ofert współpracy sama, trzeba do nich się zgłosić i wyrazić chęć testowania ich produktów. Pani Ela z działu marketingu, jest bardzo miła i wszystko Wam wyjaśni w wiadomościach ;)  Trzymam za Was kciuki, byście się dostały i miały możliwość testowania Ich kosmetyków.
Dzisiaj pierwsza recenzja z paczki, kosmetyk, który bardzo polubiłam, mimo małego mankamentu. Zapraszam :) 


Eveline Cosmetics, Body Glam Masło kakaowe, Luksusowy balsam do ciała pod prysznic 



Co mówi producent? 

Formuła luksusowego balsamu pod prysznic, o unikalnych właściwościach regenerująco-nawilżających, wzbogacona odżywczym masłem kakaowym, sprawia, że skóra staje się promienna i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica.
RECEPTURA BOGATA W EKSKLUZYWNE SKŁADNIKI AKTYWNE
♦ masło kakaowe, dzięki wysokiej zawartości witamin i minerałów, rewelacyjnie regeneruje skórę. Ma silne właściwości nawilżające i skutecznie zatrzymuje utratę wody z naskórka
♦ bioHyaluron ComplexTM zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie
olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka.
Odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu.






Skład: 




Już raz miałam możliwość używania wynalazku jakim jest balsam pod prysznic, również firmy Eveline.  Bardzo polubiłam tą formę balsamowania ciała, zwłaszcza, że jestem strasznym leniem i zapominam o balsamie każdego wieczoru. A tak, gdy balsam stoi pod prysznicem, trudno o nim zapomnieć. 



Balsam mieści się w dużej butli, 350ml, z wygodnym atomizerem. To niesamowicie ułatwia aplikację pod prysznicem. Grafika opakowania również przyciąga wzrok, zwłaszcza jak ktoś (zwłaszcza my kobietki) jesteśmy sroczkami i lubimy i złote opakowania ;) 
Balsam przeznaczony jest dla skóry suchej i wrażliwej oraz można go spokojnie używać po depilacji, Żadnych podrażnień, pieczenia czy swędzenia. 




 Konsystencja balsamu jest biała, kremowa. Bardzo dobrze rozprowadza się po mokrym jak i suchym ciele. Nadmiar balsamu wystarczy spłukać wodą. Skóra po nałożeniu balsamu jest miękka, gładka, nawilżona i pachnąca! Własnie, ten zapach. Balsam zawiera masło kakaowe. I tak właśnie pachnie ten balsam. czystym kakaem! Na początku zapach bardzo mi się spodobał. Jednak w mojej małej łazience, ten zapach tak długo unosił się w powietrzu, że mnie aż męczył.
To samo było na skórze. To może być plus i minus jednocześnie. 
Jak ktoś lubi intensywne zapachy na skórze, które utrzymują się kilka godzin będzie zachwycony.
Jednak jeśli ktoś tak jak ja, jest wrażliwy na mocne zapachy, po czasie może mu to przeszkadzać. 
Co jednak nie zmienia faktu, że balsam sprawdza się rewelacyjnie, 




Jeśli chodzi o dostępność, to zapewne Rossman, Hebe czy Natura będę w Niego wyposażone, cena to ok. 16-17zł w zależności od drogerii. 
Dla leniuszków idealna opcja na wieczorne dbanie o nawilżenie skóry. 




Znacie balsamy pod prysznic? 
Używacie, czy jesteście jednak zwolenniczkami tradycyjnych balsamów do ciała? 

Komentarze:
  1. Produkt wart uwagi :) pewnie się skuszę na niego :) też należę do tych leniuszków :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze stosowania tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Eveline, tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam pod prysznic :)) hmmm a to ciekawe. Jeszcze nie miałam okazji go używać, ale produkty z tej firmy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, szybko, prosto, oszczędność czasu coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy kosmetyków tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem takim leniuchem, to zdecydowanie coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się na niego skuszę, bo należę do niesamowitych leniuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO ciekawa opcja, faktycznie dla leniuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam kiedyś balsamu pod prysznic z nivea i to całkiem fajna opcja :) Ostatnio przekonuje się do balsamowania codziennego normalnego i nie zapeszając idzie ok póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Nivea właśnie nie miałam, a też jestem ciekawa jak się sprawdzi w porównaniu do Eveline.

      Usuń
  11. nie miałam jeszcze, idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam i używam ajkąś starą wersję z eveline ;) Ale chc ejuż ten ;) < 33

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być ciekawy, nie miałam jeszcze żadnego balsamu pod prysznic :)

    Zapraszam na rozdanie z okazji roku bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ich balsamy pod prysznic, muszę się skusić na tą nową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie przepadam za takimi balsamami, ale może kiedyś z czystej ciekawości przetestuję :).

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy o nim nie slyszalam ;D
    Zapraszam i pozdrawiam *3*♥ klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie na plus i konsystencja też. Odważyłam się i wysłałam maila

    OdpowiedzUsuń
  18. znam balsamy pod prysznic eveline, ale inne wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jego jeszcze nie miałam, ale przetestowałam wersję z lotosem i sprawdzała się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja go wręcz ubóstwiam, zwłaszcza za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiedziałam, że Eveline ma taki produkt, zapach pewnie też by mnie męczył na co dzień, ale raz na jakiś czas pewnie używałabym z przyjemnością :) Ostatni taki balsam pod prysznic miałam z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nawet nie wiedziałam, że Isana też ma taki balsam!

      Usuń
  22. lubię tę formę nawilżania ciała - bo ja leniuch jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie znam ale to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja poki co stawiam na normalne balsamy, ale kto wie... moze kiedys sie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie jestem takim wrażliwcem na zapach, dlatego ta wersja nie jest dla mnie :) Lepsza by była chyba ta standardowa wersja :) A balsamy pod prysznic uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam wersję niebieską, dla mnie najlepsza ;)

      Usuń
  26. Tego balsamu pod prysznic nie miałam, ale miałam inny rodzaj i był bardzo dobry. Lepszy niże te osławione z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pewnością wypróbuje tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam się balsamować, więc tego typu kosmetyki pozbawiają mnie mojego rytuału. Ale to świetne rozwiązanie na spóźnione poranki, bo wtedy liczy się każda minuta.

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy blog :) tego balsamu nie miałam ale chętnie wypróbuję.Zapraszam do mnie :http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wstyd się przyznać ale w takiej formia balsamu jeszcze nie używałam a..szkoda bo wydaje się fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam żadnego z dostępnych balsamów pod prysznic. Jakoś nie mogę przekonać się do nich - wolę standardowe mazidła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam taki balsam, tylko że inny, też z Eveline. To fakt, zapachy mają mega intensywne! Ja polubiłam ten produkt,, ale i tak nie zastępuje mi on standardowego balsamowania:)

    OdpowiedzUsuń
  33. balsamy pod prysznic nie są dla mnie, jakoś nie mam do nich przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam prysznica, a nawet gdybym miała to pewnie i tak nie stosowałabym takich balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z balsamów pod prysznic miałam jedynie Nivea i był całkiem przyjemny, ale na ten z Eveline też kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety dla mnie był zbyt słaby, taki ze mnie sucharek :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam masło do ciała o z tej lini i zapach mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  38. Balsam pod prysznic Eveline Argan Oil uwielbiam! Myślę, że ten też bym polubiła

    OdpowiedzUsuń
  39. szczerze mówiąc jeszcze go nie używałam, ale po tym poście pędzę do drogerii xd
    ciekawy blog, ładnie wygląda ja ja lubię otaczać się ładnymi rzeczami xd tak jak większość ludzi :p

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/2015/04/disney-jest-odpowiedzialny-za-moje.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam od nich balsam,ale nie pod prysznic i również jestem bardzo zadowolona :)
    Nie wiedziałam,że mają takie dobre produkty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń