MĘSKIM OKIEM: Nivea Men Sensitive, żel pod prysznic do ciała, twarzy i włosów

wtorek, 3 marca 2015 22

Wybaczcie taką długa przerwę, ale miałam strasznie dużo na głowie. W tym tygodniu jeszcze zajęcia do późna plus jeszcze jazdy i w domu jestem 20-21 i nie mam na nic siły. 
W weekend podam wyniki rozdania :)

Postanowiłam na blogu stworzyć kilka dodatkowych kategorii, wśród nich jest kategoria, gdzie będą zamieszczane recenzje kosmetyków męskich. Tutaj parę słów będzie miał do powiedzenia mój chłopak - Jacek. Mamy nadzieję, że ta kategoria również przypadnie Wam do gustu i kiedyś pomoże np. w znalezieniu prezentu dla drugiej połówki :)
Dzisiaj na pierwszy rzut idzie żel pod prysznic z serii Nivea, która Jacek sobie szczególnie upodobał. 


 Nivea Men Sensitive, żel pod prysznic do ciała, twarzy i włosów



Co mówi producent? 
NIVEA MEN Sensitive żel przeznaczony do codziennej pielęgnacji, dla mężczyzn z wrażliwą skórą. NIVEA MEN Sensitive to naturalne źródło orzeźwienia pod prysznicem.
Pielęgnujący żel z odżywczym mleczkiem bambusowym tworzy stymulującą pianę, która odświeża i nawilża Twoją skórę.
Sposób użycia: Żel nanieść na mokrą skórę. Po umyciu spłukać. Unikać kontaktu z oczami




Skład: 



Po raz pierwszy Jacek zetknął się z tym żele w grudniu, gdy znalazł go wśród prezentów pod choinka. Jednak od dłuższego już czasu bardzo polubił się z żelem do golenia tej serii (o nim następnym razem) i wiedział, ze ten żel go również nie zawiedzie, 

Żel mieści się w 250ml białej butelce z otwarciem typu klik. Butelka jest miękka, bez problemu wydobywa się żel ze środka. Na butelce zawarte są wszystkie interesujące nas informacje, sposób użycia, opis producenta oraz skład. 





Żel ma konsystencję rzadką, leistą, jest koloru białego. Dobrze się pieni i spełnia swoją funkcję myjącą. Żel jak i cała seria Nivea Men Sensitive nie zawiera alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia, nie wywołuje reakcji alergicznej. 
Żel ma bardzo męski, intensywny zapach, jednak nie jest on duszący. Utrzymuje się na skórze kilka godzin, co mi baardzo się podoba, zapach ma naprawdę piękny!  

Ciało po umyciu żelem jest nawilżone, nie ma uczucia suchości ani szorstkości skóry.  
Jednakże, po zastosowaniu go na włosy, są one troszkę sztywne i Jacek bardziej preferuje go do ciała niż na włosy.





Jeśli chodzi o wydajność, to ciężko nam określić dokładnie, bo Jacek am go od końca grudnia, jednak używa go u mnie praktycznie tylko w weekendy, jednak jeszcze butelka nie dobiła dna. 

Jego cena to ok. 15-16zł i jak na taki żel, jest to cena adekwatna i na pewno nie raz zawita w naszej łazience. 




 Znacie ten żel dla mężczyzn?
Czego używają Wasi partnerzy? 

Komentarze:
  1. ile to kosztuje? 15- 16zl za 250 ml? To nie jest cena adekwatna. W UK ten sam żel kupujemy za 5zł. Nie wiem skąd w Polsce taka przebitka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ceny w Polsce a w UK zawsze będą się różnić..

      Usuń
  2. Mój ma własnie ten ale nie wiem jak się sprawdza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój go jeszcze nie miał, obecnie używa adidas Extreme Power- który ładnie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój luby również używa tego żelu i tak samo jest zadowolony ;) Ja tak samo za ten długo utrzymujący się zapach :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z taką serią postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że pomysł się podoba :)

      Usuń
  6. Ja nie znam:) fajnie, że sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tata go używa i teraz kupił kolejne opakowanie, więc chyba rzeczywiście jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakub używa tego, co aktualnie stoi na półce, nie ma wygórowanych wymagań co do żeli pod prysznic. Nie no ma jedno wymaganie- nie może pachnieć kokosem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mój używa adidasa;) za niveą jakoś nie przepadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoi u mnie pod prysznicem :D Tata z bratem używają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój luby też czasami używa tego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie męskie zapachy... Bodajże mój go właśnie miał, ale nie jestem pewna. Często sięga po żele Addidas :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój chłopak używa balsamu po goleniu z tej serii i też bardzo podoba mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż bardzo lubi kosmetyki Nivea men.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż używa tylko żeli pod prysznic, ja natomiast preferuję naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas króluje wersja "sport" :)

    OdpowiedzUsuń