Nowości lutego - współprace, zakupy i prezenty

środa, 11 marca 2015 75

Już dawno nie pokazywałam Wam nowości w moich zasobach. Właściwie w styczniu było ich bardzo mało, z czego się cesze, jeszcze mam trochę zapasów, zwłaszcza z Balea! Chyba nigdy ich nie wymęczę, zaczynam już powoli oddawać trochę przyjaciółce, bo już nie mogę na to patrzeć. W lutym jednak nowości trochę przybyło, choć nie wszystko kupiłam sama :)





WSPÓŁPRACA Z EVELINE 



W tym miesiącu po raz drugi udało mi się dostać do testowania nowości firmy Eveline. W paczuszce znalazłam balsam pod prysznic, balsam do ciała, odżywkę do rzęs, tusz, peeling do rąk, krem do rąk, krem do skórek oraz prezent dla mamy dwa kremy na dzień i na noc 40+.  Jestem bardzo zadowolona z zawartości i już niedługo pojawią się pierwsze recenzje. 


WSPÓŁPRACA Z COSMOSPA



Cosmospa to trzecia firmą, z która udało mi się nawiązać współpracę, Do testów wybrałam sobie białą glinkę, czarne mydło, zestaw do maseczek oraz rękawicę do peelingowania Kessa. Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie spiszą. Najbardziej jestem ciekawa czarnego mydła o którym tak dużo dobrego czytałam!


PREZENT Z NIEMIEC



Jak już wiecie, albo nie wiecie, Jacek pracuje w firmie, gdzie wyjeżdża w delegację w różne miejsca. W lutym był w Anglii, a wracając do domu odwiedził DM w Niemczech. Nie chciałam nic, bo tak jak mówiłam, zapasów mam jeszcze od ostatniego pobytu w DM, jednak i tak przywiózł mi mały prezent. Dwa żele, które pachną obłędnie i nowe perfumy. O wiele bardziej opłaca się kupować oryginalne perfumy w Niemczech czy w Anglii zamiast w Polsce.  Ceny są praktycznie o połowę mniejsze. 


ZAMÓWIENIE AVON



Rzadko kiedy czynię zamówienia z Avonu, jednak w katalogu styczniowym bodajże upatrzyłam sobie trzy rzeczy, pomadkę do ust (kolor pokażę w recenzji juz niedługo :) ), przyspieszacz wysychania do paznokci, rekomendowany przez moją Asię, a ostatnia rzecz do szablony do brwi w czterech różnych rodzajach. I to najlepsza rzecz jaką miałam od ostatniego czasu!  Na pewno Wam je przedstawię bliżej :)


ZAKUPY ROSSMANN I HEBE



Mimo, ze mam zapas kosmetyków, to są rzeczy, których nie mam i musze dokupywać i nowości, które tak strasznie kuszą! W Rossmannie trafiłam na ostatnią sztukę  aktywatora gęstości z Loreal Elseve w cenie na do widzenia za 8zł, postanowiłam spróbować. Trafiłam też na promocyjną Rexonę, w której już zdążyłam się zakochać! Do koszyka również wpadła jabłuszkowa pianka do golenia i tonik z Ziaji. W Hebe standardowo złapałam Batiste, za każdym razem próbuje inną wersję zapachową, teraz padło na Tropical. W lutowym ShinyBoxie były próbki maseł do ciała z Farmony, zapach tak mi się spodobał, że kupiłam pełnowymiarowe opakowanie! To dopiero sukces, nie pamiętam czy ja kiedykolwiek kupiłam jakiś balsam czy masło do ciała :D 
W peeling z Joanny kupiłam chyba w jakimś markecie - pachnie cudnie!


TEST I PREZENT



Na ofeminin.pl udało mi się zakwalifikować do testów farby do włosów z Garniera. Kiedyś jej użyłam, ale jakimś cudem nie mam jej na blogu, więc chętnie ją przetestuję i pokaże Wam efekty, jednak będę musiała dokupić drugie opakowanie, bo jedno to zdecydowanie za mało na moje włosy. 
A to małe cudo obok to pędzel Hakuro H61 do korektora, który dostałam do Asi na imieniny! Pozycja wykreślona z Wishlisty. 


I tak prezentują się moje nowości. Troszkę się nazbierało!
A jak u Was? Przybyło coś nowego? 

Komentarze:
  1. Dużo tego <3
    też dostałam się do testowania Eveline i chciałam się właśnie Ciebie zapytać czy trzeba się co miesiąc zgłaszać czy już sie tam jest na stałe zapisaną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się zgłaszać :)

      Usuń
    2. A konkretniej? Oni to jakoś ogłaszają na stronie lub fb czy samemu się pisze maila ze chce się przetestować kosmetyki?

      Usuń
    3. Piszesz mejla do nich, ze jesteś zainteresowana współpracą iwtedy zapjsuja Cię do bazy i losują co miesiąc ;-)

      Usuń
  2. Super zdobycze :). Piankę z Isana miałam i była zadowolona bardzo :). A truskawkowy peeling z Joanny jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości , udanych testów ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dobroci. Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałości- gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współprac :)
    Ile nowości! Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zastanawiałam się nad tymi szablonami do brwi z Avonu :) Z niecierpliwością czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości :) Gratuluję współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ciekawych produktów -miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego ;D Miałam tą farbę z Garniera ;) jak wy to robicie, że dostajecie się do tych testówz Eveline?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do nich napisać mejla i się zgłosić! Zapisują Cie do bazy i co miesiąc losują blogerki do testowania :)

      Usuń
    2. Ooo dobrze wiedziec ;) Dziękuję za info ;) ;*

      Usuń
  11. gratuluję współpracy :) Ja raczej nic nie kupiłam nowego co bym mogła opisać na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro Jachty często bywa w Niemczech to chyba kiedyś zrobię wishliste... ;D
    Czekam na recenzje wspaniałości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie tak często, ale ta wishlista to nie głupi pomysł! :D

      Usuń
    2. Jezuu miało być Jacenty. Autokorekta czasem się przydaje, a czasem doprowadza mnie do szału.

      Usuń
    3. Hahaha najważniejsze, że wiedziałam o co chodzi! :D

      Usuń
  13. Gratuluje wspolprac ^^

    Zapraszam do mnie *3*♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie o dziwo tylko nowych zapachów przybyło !: p

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współprac:) dużo masz nowości:) znam osobiście tylko peeling joanny i szampon batiste i oba te produkty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;) ja również bardzo lubię peeling i suchy szampon :) od dłuższego czasu to stali ulubieńcy

      Usuń
  16. Świetne nowości kochana, z czarnego mydła będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! Dużo dobrego o nim słyszałam o bardzo się ciesze na możliwość jego wypróbowania,

      Usuń
  17. Super nowości, niech Ci dobrze służą. Lubię Eveline i ich kosmetyki, zawsze mi służą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawi mnie ta farba, chciałam ją kupić mamie

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko osuszacz z Avon i muszę przyznać, że jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go kilka razy i już bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  20. Ile nowości, miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  21. pozazdrościć :) prezent z Niemiec świetny! :) Ja mam ten przyspieszacz z Avon, jak dla mnie bez szału :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem ciekawa tych szablonów do brwi i też szykuję post zakupowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości! Owocnych i przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo interesujących produktów :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten zapach od Bruno Banani :) Miałam dawno temu i byłam zachwycona :) Fajnie, że masz możliwość kupić sobie takie perfumy taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go pierwszy raz i baardzo mi się podoba!

      Usuń
  26. Fajne te nowości :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współprac i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sporo tego, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No no troszkę się tego uzbierało, ale same fajne rzeczy widzę :] Jestem ciekawa tego nowego masła Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne nowości :) Też kupiłam ostatnio tą piankę z Isany zielone jabłuszko :) Szampon Batiste posiadam w tym zapachu, ale niestety dla mnie za słodki :/ Na szczęście jest już na wykończeniu :)

    Lubię farby Garniera, więc jestem ciekawa jak wyjdzie kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ta wersja Batiste pasuje! Tak słodko pachnie kokosami <3

      Usuń
  32. Nowości faktycznie jest troszkę i dość sporo mnie z nich zaciekawiło także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne nowości i jest dużo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłego testowania.Już czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne nowości, gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję współprac ;) i ogromnie ciekawią mnie kosmetyki cosmospa ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie w tym miesiącu się trochę nazbierało jednak czekam na jeszcze jedną przesyłkę która powinna być lada dzień i wszystko pokażę na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam pędzle hakuro :-) Muszę jeszcze dokupić 2-3 sztuki max, których mi brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana gratuluję współprac :*** I widzę moje kochane Bruno Banani ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie luty był umiarkowany kosmetycznie, ale chyba tylko dlatego, że krótszy ;) A wysuszacz do lakieru z Avonu mam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sporo nowości :) Zaciekawiło mnie to masło do ciała Farmony, ostatnio widziałam je w Naturze, ale ostatecznie się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale dużo świetności:)

    Jak się można zgłaszać do tych nowości Eveline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do nich napisać mejla i się zgłosić! Zapisują Cie do bazy i co miesiąc losują blogerki do testowania :)

      Usuń
  43. Sporo nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sporo tego! U mnie ostatnio mniej nowości, muszę skończyć używanie tego, co już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pioneczka! :) też dostałam paczkę od Eveline ;)) a pachniała jeszcze zanim odpakowałam :D
    Sporo u Ciebie nowości :) ja się ograniczam jak mogę ;)

    OdpowiedzUsuń