Perełki z Second Hand'u cz. IV

poniedziałek, 30 marca 2015 58

Oj jak dawno nie pokazywałam Wam nowości z sh! Właściwie powód jest jeden. Po prostu ostatnimi czasu coraz rzadziej tam bywam. Po pierwsze i z braku czasu, a po drugie moja choroba mi nie pozwala przebywać w takich sklepach, a jak wchodzę to w ekspresowym tempie  zaraz wychodzę. Nie mam do pokazania dużo, ale to takie moje prawdziwe perełki! 






Marynarka kwiatowa - na wieszaku w sh i teraz nie prezentuje się najlepiej. Wygląda dość.. dziwnie. Jak to stwierdziła moja mama, nawet babcinie. Jednak mnie przekonały kolory, idealnie wiosenne. gdy ją przymierzyłam, to się zakochałam. Idealnie dopasowana, świetnie leżała. Planuję tylko wymienić w niej guziki na złote, by wyglądała bardziej elegancko. 
Nie pamiętam ile dokładnie kosztowała, ale było to coś koło 15zł 








Miętowa marynarka - to zupełny hit moich zakupów. Ona również na wieszaku nie wyglądała zachęcająco. Jednak coś mnie tknęło, by wziąć ja do przymierzalni i przymierzyć. I to była myśl! Idealna dłuższa marynarka, taka mi się zawsze podobała, w dodatku piękny miętowy kolor. Myślę, że nawet pokażę się jej Wam w jakiejś wiosennej stylizacji, chcecie? ;
Jej koszt to 10zł! 







Czarna bluza z kapturem - podstawa rzecz, której mi brakowało w szafie. Idealna do moich air force, jak i czarnych butów. Lubię również spędzać w niej chłodne wieczory. 
Kosztowała ok. 10zł 




Biała bluzka z siateczką - białe rzeczy w szafce mogę policzyć na palcach jednej ręki. Jednak czasem już mam dość czerni i chciałabym coś jasnego, taka bluzka bardzo mi się spodobała, dodatkowo siateczka i dekolt w szpic bardzo mi się spodobała, plus jest lekko asymetryczna. 
Kosztowała niecałe 5zl 





Czarna torebka - szukałam zwykłej torebki wszędzie. W galeriach, na bazarku, na allegro, vinted itp. Nigdzie nie znalazłam takiej jakiej bym chciała. Przypadkiem odkopałam w sh tą torebkę. od razu mi się spodobała, jednak nie miała doczepionego paska. Odczepiłam go od innej torebki w sh i tak za 20zł mam nową torebkę. 




T-shirty Jacka - moje zakupy w sh przeważnie kończą się zakupem jakiś ciuchów dla Jacka. Mam wrażenie, że era dobrych łowów dla mnie się skończyła a za każdym razem wpada mi w ręce jakiś męski ciuch. To akurat trzy koszulki, które ostatnio mu kupiłam, resztę stale wozi ze sobą w delegacje. Często zdarza mi się wyłapać koszulki z metką, lub praktycznie nowe. Cena każdej nie przekroczyła nawet 10zł .



Podobają Wam się moje perełki?
A Wy, chodzicie do SH? Co ciekawego ostatnio złowiłyście? 




Komentarze:
  1. świetne łowy ! uwielbiam łazic po ciucholandach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, ja już bardzo dawno nie byłam w żadnym SH, najlepiej iść rano i w dniu dostawy, ale czasu brak podobnie jak u Ciebie :( Ale perełek też mam mnóstwo jeszcze z czasów jak jeździłam na studia, wtedy po zajęciach często po drodze zaglądałam do jednego szmateksu i prawie zawsze coś się ciekawego znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, często czekając na autobus by nie marznąc weszło się na chwilę, a wyszło z całą torbą :D a teraz i SH jakiejś uboższe w te perełki niestety...

      Usuń
  3. Biała bluzeczka z siateczką jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, miętowa marynarka i bluzka z siateczką urzekły mnie najbardziej. Też muszę się wybrać na lumpki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała bluzka z siateczka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio skórzany pasek do spodni dorwałam za nie całe 7 zł :)) sprawdzałam koszt na necie i kosztuje coś około 100 zł hahah takie zakupy to ja lubię.
    Też szukam jakiegoś żakietu lub koszuli w kratę, mam jeden sh obczajony w swoim mieście ale ostatnio zauważyłam, że stali się cwani i zwiększyli ceny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też zauważyłam wzrost cen! SH był najtańszy w mieście a stał się najdroższy... I czasami taniej wyjdzie kupić coś w sieciówce niż tam..

      Usuń
  7. Jka ta białą bluzeczka z siateczką mam mietową i czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudenka , ja niebawem sie pochwale w poscie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chodziłam do SH, ale teraz niestety nie mam na to czasu. Biała bluzka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulki świetne :) Ale Ci się udało !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarki <3 Obie są cudne i też bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie jest złośliwość, tylko dobra rada. Mogłabyś zwracać większą uwagę na to co i jak piszesz. W Twoich tekstach notorycznie pojawiają się błędy. Wiem, że to blog kosmetyczno-modowy, ale tekstów napisanych w taki sposób nie czyta się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż mi o jakich błędach mówisz? Chętnie zobaczę.

      Usuń
  13. Świetne rzeczy, szczególnie marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne perełki udało Ci się upolować :) marynarka miętowa śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor w rzeczywistości jest czysto miętowy! <3

      Usuń
  15. Na tą mietową marynarkę nie zwróciłabym uwagi przez te babcine guziki, ale myślę, że może wyglądać na Tobie świetnie.
    Czekam na stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też to zniechęciło, ale jak ubrałam to szybko zmieniłam zdanie ;)
      Postaram się dodać coś po świętach :)

      Usuń
  16. Niestety już zupełnie przestałam chodzić do takich sklepów. Nie ma w nich nic ciekawego. Faktycznie jakoś bardzo zubożały a wstawać wcześnie rano nie będę i stać pod drzwiami sklepu aby zająć kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ja też sobie tego nie wyobrażam. Nie popadajmy w paranoję też..

      Usuń
  17. Miętowa marynarka śliczna, tylko te guziki bym zmieniła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu wyszły rozświetlone, a w rzeczywistości wyglądają lepiej, no ale pomyślę własnie czy też nie zmienić ;)

      Usuń
  18. O matko jak dla mnie ta pierwsza marynarka jest przepiękna! Sama bym taką chciała, oj tam bo Ci co się nie znają powiedzą że jest babcina, a ona taka nie jest! ma mega charakter i coś old schoolwego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właaaaaaśnie! Jest taka.. inna, trochę jak ja! :D lubię przyciągać uwagę czymś niekonwencjonalnym :D

      Usuń
  19. Biała bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biała bluzka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się wybieram jutro na łowy, za każdym razem jak idę to przynoszę też rzeczy dla mojego męża :) Jestem ciekawa jak się prezentują te marynarki na Tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazać, obiecuję! :)

      Usuń
  22. Koszulki dla Jacka bardzo fajne :D Mój chłopak tak ma na imię :D
    Miętowe marynarki również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz! Jacki fajne chłopaki! :D

      Usuń
    2. Tak zapytam trochę prywatnie, długo jesteście razem? :)

      Usuń
    3. Nooo w czerwcu będzie 4 lata :)

      Usuń
    4. No to ładnie! My w listopadzie mamy 5 lat :)

      Usuń
    5. No to u Was jeszcze ładniej! :D

      Usuń
  23. ja ostatnio w lumpekcie upolowałam świetne rurki jeszcze z metką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekstra! ja jestem na etapie poszukiwania rurek jeansowych, ale mam mega problem...

      Usuń
  24. Ale bym się wybrała do sh, ale czasu mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh u mnie ostatnio też mało godzin w dobie..

      Usuń
  25. świetne marynarki, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mam kiedy buszować i trochę mnie wkurza, że w takich ciuchach jest zawsze mnóstwo ludzi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście jak chodziłam, to w takie końcowe dni to już pustki były, najgorzej było wpaść w dzień dostawy, to była dżungla dopiero..

      Usuń
  27. Bluzeczka jest boska :o) Ale reszta zakupów także fajna :o)

    OdpowiedzUsuń
  28. wowowowow te zakiety wygrywają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miętowa marynarka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie marynarki na wieszaku wyglądają tak bezkształtnie, ta pierwsza faktycznie babcinie ^^ Ale chętnie zobaczę je w stylizacjach ;)
    Jak doszłam do koszulek dla faceta.. to zamiast Jacka przeczytałam 'Dżaka' hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha moja przyjaciółka tak na niego mówi i sama nieraz się mylę i źle czytam jego imię :D

      Usuń
  31. Marynarka kwiatowa jest zajebista! :))
    Ja, jak pewnie łatwo wywnioskować z mojego blogaska, bardzo lubię robić zakupy w lumpku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zakupy, a marynarka kwiatowa wymiata, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń