WYNIKI ROZDANIA NA DZIEŃ KOBIET!

czwartek, 5 marca 2015 44


Wow! Nie spodziewałam się, że do rozdania zgłosi się tak dużo osób! Miałam prawie 130 zgłoszeń. Niestety nie obeszło się bez oszustw. Ja naprawdę widzę, kto mnie obserwował przed rozdaniem.. 
No i szkoda, że wiele zgłoszeń było od osób, które faktycznie obserwowały mnie przed rozdaniem, ale udzielają się tylko przy rozdaniach. No cóż, wiem, że takie sytuacje nigdy nie znikną z blogosfery.




Przechodząc do wyników, zestaw ze zdjęcia wygrywa....






Serdecznie gratuluję i czekam na adres do wysyłki!
Miałam wysłać tą nagrodę, by doszła do zwycięzcy an Dzień Kobiet, niestety nie udało mi się, za co bardzo przepraszam.



Komentarze:
  1. Gratulacje! Ja nie oszukiwałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi się poszczęściło, aż mi się humor w chorobie poprawił :)) Zaraz piszę maila :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Iz. :o) i życzę zdrówka :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki dla szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Iz trafiły się fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było blisko.... gratulacje Iz.

    OdpowiedzUsuń