Yasumi, Sweet Choco Treat Express Shaker Mask, Słodka Uczta - Ekspresowa uszczęśliwiająca maska shakerowa

sobota, 21 marca 2015 23

Pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy już tak! A wiedziałyście, że maseczka do twarzy również może nas uszczęśliwić? Też nie wiedziałam, dopóki nie odkryłam shakerowej maseczki do Yasumi, którą znalazłam w ShinyBoxie. Mi trafiła się wersja czekoladowa. Zapraszam dalej! :)



Yasumi, Sweet Choco Teat Express Shaker Mask, Słodka Uczta - Ekspresowa uszczęśliwiająca maska shakerowa 


Co mówi producent?
Ekspresowa, uszczęśliwiająca maska shakerowa.
Kakao, główny składnik czekolady, bogate jest w witaminy, składniki mineralne, teobrominę oraz polifenole. Nawilża i regeneruje skórę sprawiając, że staje się ona bardziej elastyczna. Działa antyoksydacyjnie i przeciwstarzeniowo, chroniąc kolagen i elastynę. Dodatkowo teobromina działa stymulująco i energetyzująco na organizm, pobudzając produkcję endorfin.
Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona, zregenerowana i promienna. Maska jest przyjemna dla zmysłów, działa aromaterapeutycznie i relaksująco.

Skład:
Talc, Sodium Carboxymethyl Starch, Theobroma Cacao ( Cocoa ) Sheel Powder, Algin.



Sposób użycia: 
Wlej do shakera 60ml wody o temperaturze 20°C, wsyp zawartość saszetki i nałóż wieczko shakera. Wytrząsaj szybko i energicznie przez około minutę do otrzymania jednorodnej pasty. Maskę nałóż natychmiast na wybrany obszar. Pozostaw na skórze przez 10 minut i zmyj. Możesz zastosować ulubiony krem.
Instrukcja w postaci filmiku TUTAJ




Maseczka to zestaw, w skład którego wchodzi saszetka ze sproszkowaną maseczką plus plastikowy, jednorazowy shaker.  Maseczka jest 15 gramowa i tak naprawdę starczy ona na dwa razy, wystarczy dodać połowę zalecanej ilości wody i połowę saszetki.
Przygotowanie samej maseczki jest bardzo proste, wlewamy wodę, dosypujemy maseczkę i robimy shake. Należy mocno trzymać wieczko shakera, żeby się nie otworzyło w czasie mieszania. 




Ekspresowo otrzymujemy gładką masę. Ja mieszałam ją dłużej niż zaleca producent, bo gdzieś czytałam, że ktoś mieszał i a składniki się nie zmieszały i maseczka nadawała się do wyrzucenia, z moja jednak nic takiego się nie stało. Chwila moment, była gładka masa, a właściwie mus i to czekoladowy! 



Na pierwszy rzut oka, maseczki nie wychodzi dużo, jednak przy samej aplikacji okazuje się jakie to wrażenie było mylące. Maseczka pachnie obłędnie! Wiecie jak pachnie ciasto czekoladowe? To właśnie tak pachnie ta maseczka! Obłęd! Aż szukałam informacji, czy aby ta maseczka nie jest jadalna! 
Maseczkę nakładałam szpatułką. Nie spływała ona twarzy, z racji tego, ze wykorzystałam całą saszetkę nałożyłam jej grubą warstwę, żeby nie wyrzucić pozostałości. Bardzo dobrze się ją nakładało, przez cały czas zapach się utrzymywał. 





Podczas tych 10 minut z maseczką, było odczuwalne lekkie chłodzenie twarzy, bardzo przyjemnie. Nie było to szczypanie, czy podrażnianie skóry. 
Zmycie maseczki również nie stwarzało problemu. Nadmiar zdjęłam szpatułką a resztę zmylam wodą z mydłem. Skóra była widocznie rozjaśniona, nie było żadnych podrażnień i nadal pachniała czekoladą! 
Maseczka dawała naprawdę odprężenie, zrelaksowanie i jak widać faktycznie uszczęśliwia! 
To była moja pierwsza maseczka shakerowa, ale na pewno nie ostatnia!
Taki duet to koszt ok. 20zł  




Znacie maseczki shakerowe? Lubicie? 
Jakie maseczki do twarzy polecacie? 

Komentarze:
  1. Samym zapachem maseczka niezmiernie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci i jak apetycznie ;) Ja bym baaaardzo chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna opcja no i ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa maseczka i brzmi smakowicie. W sam raz na sobotni relaks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, idealna na relaks po ciężkim tygodniu ;)

      Usuń
  5. Fajna taka maska z shakera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jakbyś wysmarowała się nutellą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha szkoda, ze to nie była Nutella! :D

      Usuń
  7. nie miałam jeszcze maseczki w komplecie z shakerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi zachęcająco. Tylko trochę droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie cena dość przeciętna, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na taką rozpustę ;)

      Usuń
  9. jak Ci pięknie w brązie ! ;DDD kurde zazdroszcze tego shakera ;D to na pewno ulatwia zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko na twarzy! :D kochana ten shaker jest jednorazowy i jest przy takiej maseczce, można też go kupić osobno na stronie Yasumi za grosze ;)

      Usuń
  10. Oj chętnie bym ją wypróbowała ze względu na zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna, nie słyszałam o niej wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusząca maseczka, szkoda,że nie jest jadalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są mi kompletnie nie znane, ale z czystej ciekawości chciałabym sprawdzić jak spisałaby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń