Eveline Cosmetics, Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii

wtorek, 7 kwietnia 2015 32
Przyszła pora by pokazać następny produkt z paczki od Eveline. Jesteście ciekawi jak otrzymałam te produkty? Zajrzyjcie TUTAJ.  
Pierwszy raz miałam do czynienia z peelingiem do rąk. Jasne, kiedyś o nim słyszałam, wiele czytałam, ale sama nigdy nie miałam okazji go używać, dlatego ten produkt wyjątkowo mnie ucieszył i nie tylko mnie. 


Eveline Cosmetics, Luksusowy peeling  do rąk z ekstraktem z wanilii 




Co mówi producent? 

Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.


Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża.
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt.
 8. Koi i łagodzi podrażnienia.


Sposób użycia: Rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 
Aktywne składniki: Renewal Hands Complex, olejek arganowy, masło shea, bioHyaluron plus Complex, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakty z: miodu, cytryny, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji; kompleks witamin A+E+F.



Skład: 
Aqua, Glycerin, Polyethylene, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric, Trygliceryde, Urea, Glycine Soja Oil, Sodium Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Betaine, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Juglans Regia Shell Powder, Propynele Glycol, Citrus Limon Fruit Extract, Mel Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Theobroma Cacao Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Tocopherol, DMDM Hydation, Parfum, Cl 16255, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol




Peeling mieści się w  75 ml miękkiej, pięknej złoto czarnej tubce, która od razu przyciąga wzrok!  
Otwierany jest na klik, bardzo prosto, bez obaw o paznokcie. Peeling stoi 'na głowie' dzięki czemu nie musimy machać jak szalone tubką, by coś z niej wyleciało.  Na tubce są wszystkie ważne informacje, co obiecuje producent, skład oraz sposób użycia. 

Peeling ma kolor żółty, wpadający troszkę w cytrynę z brązowymi drobinkami, Troszkę ich jest, jednak są one małe a sam peeling wydaje się być drobnoziarnisty, jednakże jest on bardzo przyjemnym zdzieraczkiem.  Peeling jest bardzo wydajny! Trzeba naprawdę malutko, by speelingować całe dłonie i to obficie.  Zapach peelingu jest niesamowity! Pięknie pachnie wanilią, jest intensywny i bardzo długo utrzymuje się na dłoniach. Jednak bez obaw, zapach nie jest drażniący. 




Peeling testowałam ja, moja przyjaciółka oraz moja mama. Każda z nas ma inne dłonie, inne wymagania, jednak każda z nas była nim zachwycona! Moja mama, która ma dłonie bardzo poranione, suche i spierzchnięte, po zastosowaniu tego peelingu miała niesamowicie gładkie dłonie. 
U każdej z nas, peeling wywołał bardzo pozytywne wrażenie. Dłonie miałyśmy gładkie, miękkie, pozbawione martwego naskórka, w dodatku niesamowicie pachnące! 

Peeling nie tylko jest peelingiem, który pozbywa dłonie martwego naskórka, jest to również niesamowity masaż dla dłoni. Relaks idealny, 




 Cena tego peelingu to ok. 10zł, niestety gorzej z dostępnością. Kupimy go na stoiskach  Eveline, na stronie internetowej oraz w drogeriach, które maja w asortymencie kosmetyki Eveline. 





Znacie peeling do rąk z Eveline?
Używacie w ogóle takich produktów? 




Komentarze:
  1. Miałam stara wersje i byłam zadowolona:) lada dzień skończę peeling YR i otwieram ten;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo proszę, nawet nie wiedziałam ,że z Eveline tez produkują peelingi:) Fajna konsystencja :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam peelingu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie go otworzyłam...zapach ma cudnyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym go przetestować, mam krem-maskę z tej serii i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ulubieńca z ziaji, a z eveline kocham tusze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu czytałam o nim recenzję i chciałam go kupić ale właśnie z tą dostępnością jest koszmar bo do tej pory go nie dorwałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie peelingi do rąk są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem do rąk mam z tej serii, zapach obłędny :) peeling też bym wytestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling do rąk ?! :) hmm pierwszy raz widzę coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam teraz Eveline sos i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie odczuwałam jakoś potrzeby stosowania takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go, ale jeszcze w starym opakowaniu, mniej luksusowym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko opakowanie było mniej luksusowe? :D

      Usuń
  14. Lubię zapach wanilii ale stronie od peelingow do rak ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że Ci się spodobał-zapach musi mieć boski.
    Ja tego typu produktów nie używałam, dopóki nie trafił do mnie olejek peelingujący do rąk z YR, ale sama nie wiem co mam o nim sądzić na razie:/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam w innym opakowaniu, super peeling do dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji jeszcze używać ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś inny peeling do rąk owej marki. I bardzo go polubiłam! Niesamowicie wygładzał dłonie, a dodatkowo je delikatnie nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peelingu do rąk nie używam, ale ten mnie bardzo ciekawi. Może w przyszłości spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nigdy nie pomyślałam aby kupić peeling do dłoni a ten wygląda na ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nigdy o tym nie myślałam, teraz wiem, ze będzie u mnie częstym gościem ;)

      Usuń
  21. Waniliowy peeling... wpisuję go na listę zakupową :o)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ciekawy produkt, muszę go zakupić !
    Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam go gdzieś w zapasach, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabieram się za jego testowanie. Mam nadzieję, że w duecie z maską wypadną znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń