ShinyBox & Vitalia: Viosenna Metamorfoza - Kwiecień 2015

• wtorek, 21 kwietnia 2015 41 Komentarzy


Wczoraj dotarło do mnie kwietniowe pudełko ShinyBoxa. Dzisiaj oczywiście prezentacja pudełka, choć podejrzewam, będzie to po raz ostatni. Czemu? Zaraz wszystko się wyjaśni. Zapraszam!


ShinyBox & Vitalia: Viosenna Metamorfoza - Kwiecień 2015 





W pudełku znalazło się 5 produktów, wszystkie są pełnowymiarowe. Dodatkowo w pudełkach, które znalazły się w 1000 pierwszych subskrypcji, dołączony był antyperspirant roll on z Pharmacy Laboratories. Byłam przekonana, ze się znalazłam w tej magicznej liczbie, po otworzeniu pudełka, niestety  się myliłam. 




Łączna wartość pudełka to ok. 300zł, ale czy warto?




THEO MARVEE, CAVIARISTE PERLIQUE, Tonik do twarzy - Tonik do twarzy wspomagający proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejszający pory i przywracający równowagę hydro-lipidową. Po jego użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną. CAVIARISTE PERLIQUE tonik może być stosowany do każdego rodzaju cery, łącznie z cerą wrażliwą i płytko unaczynioną. Zawiera ekstrakt z perły i ekstrakt z kawioru a ponadto łagodzący d-panthenol i alantoinę a także rozświetlające drobinki macicy perłowej. 46zł/200ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Po pierwsze nie przepadam za tonikami, po drugie i najważniejsze, leczę się dermatologicznie i bez konsultacji z lekarzem nie mogę używać wszystkiego co popadnie, wiec produkt dla mnie zupełnie nie przydatny.




Dove, Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu Nowy żel pod prysznic od Dove gwarantuje chwile prawdziwej harmonii i odprężenia. Produkt ten otuli Twoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając Twoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture™. 12.00zł/250ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY - NOWOŚĆ!


Lubię żele Dove, ale to coś jak mydło, które było w ostatnich pudełkach praktycznie co miesiąc. Nie jest to produkt, trudno dostępny, no ale jest to jeden z dwóch, które wykorzystam z tego pudełka. 




Biolaven Organic, Żel myjący do twarzyNawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy , symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. BIOLAVEN to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę SYLVECO. 16.00zł/150ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


Kolejny produkt, którego nie mogę używać. 





Próbka kremu do twarzy, kolejny produkt nie dla mnie. 





Glazel Visage, Kamuflaż Perfect Skin Stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ujednolica koloryt cery nadając jej zdrowy i satynowy wygląd. Bardzo trwały o maksymalnej sile krycia. Nie powoduje efektu maski. 25.00zł/ szt. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


To produkt, z którego jestem bardzo zadowolona. Na pewno go zużyję, jestem ciekawa jak się sprawdzi. Odcień jak najbardziej trafiony. 




Glazel Visage, Cień sypki Cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowymi pigmentami, wibrujący mnóstwem drobinek pyłków, które pozwolą osiągnąć spektakularne efekty w makijażu. Cień aplikowany na sucho ubierze oczy w kolorową mgiełkę i wyjątkowy blask, natomiast nałożony na mokro wyczaruje ekspresyjny i wyrazisty wieczorowy wygląd. 15.00zł./szt. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


Pozwólcie, że tego nie skomentuje. 




Dodatkowo prezent od Vitalii to plan diety i program treningowy online na 7 dni. (99.00zł/ mies.)
Plus gratis Prolavia, Deser wspomagający odchudzanie (69.00zł/1 op.). jest to mała próbka kisielu. Jak to zobaczyłam, to aż zrobiło mi się niedobrze. 



Niestety muszę stwierdzić, że jest to kolejne już z rzędu nietrafione pudełko i dla mnie jest to 49zł wyrzucone w błoto, 
Poważnie zastanawiam się nad zrezygnowaniem ze subskrypcji ShinyBoxa. 
O wiele bardziej podoba się JoyBox.


Zamawiałyście pudełko? 
Jesteście zadowolone? 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Rzeczywiście w tym miesiącu niefajnie trafiłaś. Dlatego ja nie subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z pudełka zadowolona, najbardziej właśnie z toniku i z żelu Biolaven. Ale oczywiście nie da się trafić w gust wszystkich osób:> I tak jak Ty nie dostałam antyperspirantu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się całkiem ta zawartość podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zamawiam tych pudełek, przez to, że nie każdy kosmetyk może mi przypasować a też nie lubie zamawiać czegoś w ciemno.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś szału nie robi ta zawartość. Joy box wypada za to ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie zawartość tego pudełka jest rewelacyjna. Praktycznie wszystko trafione w mój gust. Najbardziej cieszy mnie żel do twarzy i tonik, ale i żel do ciała czy kamuflaż też super. Nie wiem tylko czy kolor będzie dla mnie odpowiedni bo nie odebrałam jeszcze przesyłki. Te cienie jednak mogliby sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym nie miała wyspecjalizowanych kosmetyków do twarzy, pewnie też bym się cieszyła, a tak niestety. Nie mogę używac.
      Kamuflaż jest dość jasny :)

      Usuń
    2. A mnie się jednak trafił ciemny kamuflaż, za ciemny :/

      Usuń
  7. Ja w ogole nie zamawiam tych pudełek, wolę jednak sama sobie wybierać kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się oczywiście oczy do produktów z kolorówki zaświeciły ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się! Sam cień się tak świeci, że szok! :D

      Usuń
  9. Nie leczę się dermatologicznie, więc dla mnie pudełko byłoby bardziej trafione :) Szczególnie ciekawi mnie źel z Sylveco, ale sama nie subskrybuję takich pudełek. Wyjątkowo w tym miesiącu zdecydowałam się na pudełko JoyBox, ale tam zawartość jest znana, więc ryzyko mniejsze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo część produktów z tego pudełka będzie do wygrania, więc zapraszam ;)

      Usuń
  10. mi zdecydowanie bardziej odpowiada zawartość beGlossy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełeczko nawet przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uooo od kiedy odsubskrybowałam to już nie ogarniam co się dzieje w tym shiny ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Po jaką cholerę kupujesz pudełka, skoro masz problemy dermatologiczne. Pudełko jest świetne, a Twoje komentarze przypominają uwagi rozkapryszonej księżniczki, której nic nie pasuje. Tekst, że to "pieniądze wyrzucone w błoto", woła o pomstę do nieba, bo sam tonik wart jest prawie 50 zł i okazał się wg mnie znakomitym kosmetykiem. Mam niewiele pieniędzy i potrafię cieszyć się z takich drobiazgów, a jak się czyta takie narzekania, to się przykro robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, wyobraź sobie, ze zawartość pudełek ShinyBox, jest tajna do momentu pierwszej wysyłki i nie wiem co w nim będzie, wiec skąd mam wiedzieć czy całe pudełko będzie wypełnione produktami do twarzy, których nie mogę używać? Pomyśl trochę. Ciesze się, że pudełko Ci się podoba, mi nie, chyba mam do tego prawo. Czy mi nic nie pasuje? Nie sadzę, wiele produktów z pudełek mi się podoba i jestem z nich zadowolona. No i Ciężko trafić, by każdemu odpowiadało. Ja też nie śpię na pieniądzach, ale mam się cieszyć z wydanych 50zł na kosmetyki, których nie użyje? Trochę bez sensu.
      Na moim blogu mam prawo wyrażać swoją opinię i ja podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem, a nie tak jak Ty robię to z anonima.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Masz prawo pisać co chcesz, ale w Twoim zachowaniu nie widzę logiki. 3/4 produktów w pudełkach służy do pielęgnacji skóry (w tym twarzy). Kolorówki jest jak na lekarstwo, a z tego co widzę, to ona najbardziej Ci odpowiada. Dlatego nie widzę sensu kupować, a potem narzekać, że potrzebujesz specjalnych produktów zaleconych przez lekarza, a te z pudełka to kasa wyrzucona w błoto. No oczywiście, że tak, skoro masz specjalne potrzeby. Dlatego zamiast publicznie kręcić nosem, zrezygnowałabym z subskrypcji. No i poza wszystkim innym jako blogerka (więc w pewnym sensie osoba opiniotwórcza) powinnaś starać się być bardziej obiektywna - to nie pudełka są "be", tylko Twoje potrzeby szczególne, inne niż przeciętnego człowieka.

      Usuń
    3. Ja własnie jestem obiektywna. Tego nie możesz mi zarzucić, bo gdybym powiedziała, że wszystkie pudełka są cudowne, wspaniałe i wg to wtedy bym nie była obiektywna. A ja za każdym razem wyrażam swoją prawdziwą opinię. I były pudełka, w których nie było nic do pielęgnacji twarzy i gdzie produkty był trafione, a że akurat to jest praktycznie wypełnione wszystkim do twarzy, to mi się nie spodobało. Tyle w temacie.

      Usuń
  14. Jak dla mnie za te 50 zl można kupić produkty o wiele fajniejsze i dopasowane, a nie takie nietrafione

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem pudełko jest super :) z chęcią bym go sobie zamówiła.
    Bardzo interesuje mnie ten żel do mycia buzi , więc czekam na jakąś recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tej recenzji nie zobaczysz :( ale żel będzie do wygrania!

      Usuń
  16. Dove wygląda ciekawie, muszę go wywąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie pudełko szału nie robi. Najbardziej mnie zaciekawił żel z Boilaven i ten Kamuflaż do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie średnie to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja użyłabym wszystkiego, ale też bez zachwytów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wrażenie że z każdym kolejnym miesiącem magiczne pudełka pozostawiają coraz więcej do życzenia...
    w tym ciekawi mnie jedynie żel Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się podoba to pudełka. W przeciwieństwie do Joy, które ostatnio w ogóle mi się nie podoba i uważam, że najlepsze pudełko mieli w grudniu. To chciałam zamówić, myślałam, że będzie świetne ale właśnie mi nie przypadło do gustu. Czekam dalej na coś fajniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS