Wiosenne nowości w mojej szafie

• czwartek, 9 kwietnia 2015 46 Komentarzy


Wiosna w końcu chyba na stałe zawitała! Od dzisiaj piękne słoneczko, a weekend zapowiada się równie przyjemnie! Z racji tego, przez ostatni czas nazbierało mi się trochę wiosennych nowości, tym razem zawartość mojej garderoby a nie kosmetyczki się powiększyła! Z zakupów jestem bardzo zadowolona, ale będę miała jeszcze kilka do pokazania, ale to czekam na przesyłki!
Zapraszam :)








Mój najlepszy, ale i najdroższy zakup to jeansowa parka, którą upatrzyłam sobie w Croppie! Jak ja, zobaczyłam to oniemiałam. Już długo mi się podobały te kurtki, ale niestety zawsze był problem z rozmiarem, w jednej galerii był rozmiar L, ale niestety była strasznie opięta w ramionach, ale tak strasznie mi się spodobała, że powiedziałam sobie, jak w drugiej galerii będzie rozmiar XL to biorę. Cena kurtki, to 189zł. Ale! Przypomniało mi się jak w Cosmo miałam kody rabatowe na weekend przecen do niektórych sklepów, no i na moje szczęście trafił się kod na -30% do Croppa, w drugiej galerii był rozmiar XL i tak oto za 130zł parka jest moja





Wiosenny szal obowiązkowo! Trafiłam na niego w nowo otwartym sklepie Olika, za 14.99zł. Były jeszcze inne kolory, jednak różowy najbardziej do mnie przemawiał, Jest ogrooomny! A To uwielbiam w szalach i kominach. 






Jak wiecie (albo i nie) w tym sezonie bardzo modny jest kolor baby blue, jak zobaczyłam tą torebkę wiedziałam, ze muszę ją mieć! Jestem maniaczką torebek i tej również nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji. Jacek już zna moją manie na tym punkcie i podarował mi ją!  Dojrzałam ja w House, była dostępna w trzech kolorach, morelkowym, pastelowym żółtym i baby blue. Niestety mojego koloru już nie widziałam w mojej drogerii. Cena torebki to 99zł.




Ten szary sweterek dostałam w spóźnionym prezencie imieninowym od mamy. Kiedy miałam imieniny w lutym, miałyśmy jechać na zakupy, żebyś sobie coś wybrała, a że byłam chora to się przeciągnęło w czasie.  Sweterek jest bardzo milusi w dotyku, właściwie to bluzeczka, nie jest to gruby materiał, regulowane rękawy i srebrne aplikacje przy dekolcie nadają bluzce eleganckiego wyglądu. Miałam ja w pierwszy dzień świąt i wyglądała ekstra! 










Te trzy koszulki powyżej to przedświąteczny prezent od mamy, z Croppa. Brakowało mi nowych koszulek, zwłaszcza takich, które pasowałyby mi do moich air force czy innych trampek. Lubię koszulki z tego sklepu, gatunkowo są rewelacyjne no i zawyżone rozmiary, co dla mnie je st plusem ;)  Koszulki kosztowały 39zł, 29zł i 39zł, ale była zniżka -40% z Facebooka i wyszło o wiele wiele taniej! 





Za to te dwie koszulki pochodzą ze sklepu Olika. Wpadłam tam razem z przyjaciółka pierwszego dnia jak było otwarcie, była promocja druga rzecz -50%. Rozmiary tych koszulek są również zawyżone, no ale dla mnie to właśnie plus ;) Cena jednej to 19.99zł 




A tą koszulkę kupiłam w chińskim! Za szalone 10zł :D rozmiar również zawyżony, a spodobał mi się napis i krój koszulki. Zwykły T-shirt a jak cieszy ;)





Chociaż już w większości przerzuciłam się na spodnie na gumie ze względu na moje uczulenie na sztuczne metale, to mam jeszcze jedne spodnie zapinane zwyczajnie, które bardzo lubię, jednak bez paska się nie obejdzie. Bardzo lubię paski paski z pasażu Tesco z F&F. Raz kupiłam jeden czarny pasek, miałam go trzy lata! Ten jest bezowy, wpadający troszkę w róż, kosztował 16zł 





Jak to mówią, ostatni będą pierwszymi. Tak było w przypadku tych butów. W notce przypadło im ostatnie miejsce a zostały kupione jako pierwsze już pod koniec stycznia! Trafiłam na nie przypadkowo na allegro, były licytowane, wzięłam udział w aukcji, nie myśląc nawet, że się uda. Udało się! Nowe slip on, z River Island za 80zł są moje! Nawet nie wiecie jak ciężko dostać takie buty w moim rozmiarze..  Jedne mam! Poluję na jeszcze jedną parę, 



To na razie tyle moich nowości. Coś Wam się spodobało? 
A jak przygotowania Waszych szaf na wiosnę i ciepłe dni? 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Nie myślałam jeszcze o letnich ubraniach:) nie które propozycje w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja o letnich też jeszcze nie myślę, ale o wiosennych jak najbardziej ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super parka, podobną oglądałam w C&A

      Usuń
    2. A jak cenowo tam wygląda? Bo ja niestety C&A najbliżej mam 100km od siebie..

      Usuń
  3. Wszystko super :)) Parka mi się bardzo podoba. Były tylko takie odcienie ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Bardzo podoba mi się torebka i koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki :) sweterek od mamy wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh jak ja kocha zakupy.podobna parkę też mam, a torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się buty! Muszę się przejsc do River Island :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy jeszcze są dostępne stacjonarnie, daj znać! :)

      Usuń
  9. Ta torebeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne nowości :) Chyba mamy podobne problemy z rozmiarem, hmm? Wszystko za małe i zbyt obcisłe, a jak już dobre w jednym miejscu, to za szerokie w innym? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doookładnie! Przeważnie w biuście jest za ciasne a w brzuchu jest dobre, a jak w biuście jest dobre, to na brzuchu za szerokie... No i wszystko jest za krótkie, bo połowa bluzki zatrzymuje się na biuscie :D noo masakra! Do tego niektóre spodnie maja za krótkie nogawki a buty w rozmiarze 42 to horror!

      Usuń
    2. Podłączam się, u mnie też wszystko za krótkie bo zatrzymuje się na biuście. Już nie mówiąc o rękawach, ale to albo ja mam niewymiarowe ręce albo nie wiem :D

      Usuń
  11. Ja sie zabieram za takiego posta i jakos nie moge :) eat sleep rave reapeat <3 ;D kosuzlki w moim guscie! parka superowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kupiłam to ja, osoba, która nie może biegać :D

      Usuń
  12. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się chustka i jeszcze ta cena- miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też muszę wybrać się na jakieś zakupy - ostatnio zrobiłam porządki w szafie i nie mam w czym chodzić ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zauroczona torebką :) Parka tez świetna:) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty świetne, też na takie poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego, gratuluję udanych zakupów ;) podoba mi się parka, lubię ten typ kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, szczególnie jeans cudny, muszę sobie podobają sukienkę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy, torebka szczególnie wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. parka jest totalnie czaderska, już ją widzę w zestawieniu z legginsami, no ideał :D Wymiata też torebka, świetna jest, te obydwie rzeczy z miejsca bym kupowała :) Ale portfel jak na razie u mnie leży i kwiczy ... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka od razu wpadła mi w oko, świetny kolor :) Nawet nie zwróciłam na nią uwagi w House :)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka piękna i te koszulki! kurcze czemu nie byłam w croppie i czemu nie wiedziałam o zniżce?!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak nareszcie cieplej! Niech się dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka jest cudna. Sama teraz choruję na takową w kolorze baby blue:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka jest przepiękna po prostu :). Bardzo mi się podoba ten kolor, myślę, że pastelowy żółty też wpadł by mi w oko :). No i super koszulki, takich to nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek i bluzeczki mi się podobają :D
    I podoba mi się kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ta parka/płaszyk/kurtała mi się podoba i parę bluzeczek :) fajnie łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Parkę i torebkę chętnie Ci ukradnę, co Ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm niech pomyślę.... nie ma mowy!! :D moje ukochane <3

      Usuń
  29. Niebieska torebka - cudo! Jednak mam uraz do tego typu produktów ze sklepu House. W zeszłym roku kupiłam tam czarną torbę, a po 2 tygodniach urwał mi się uchwyt na ramię. Nie wspomnę, że po miesiącu zamek też się zepsuł -_-' Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, niedobrze.. Mi w jednej torbie też urwał się pasek, ale to ewidentnie z przeciążenia torebki..

      Usuń
  30. Uwielbiam tą torbę <3 Inne rzeczy również bardzo mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS