Projekt Denko: Kwiecień 2015

środa, 13 maja 2015 36

Ostatnio standardowo spóźniam się z denkiem, Jest połowa miesiąca a ja dopiero pokazuje Wam co zużyłam. Dobrze, że wcześniej zrobiłam zdjęcia a torba z pustakami dawno wylądowała w koszu.  Nie ma tego jakoś dużo, a kilka rzeczy, używałam dłużej a skończyły się akurat w kwietniu. Zapraszam ;) 








WŁOSY




1. Syoss, szampon do włosów suchych i zniszczonych - dostałam go w duecie z odżywką i choć ta jakoś daje sobie radę to szampon to było jakieś nieporozumienie. Okropnie obciążał, przetłuszczał włosy. Zużyłam go do mycia pędzli.  NIE! 

2. Garnier, Ultra Doux, szampon odżywczy z cudownymi olejkami - to mój pierwszy szampon z Garniera. Naprawdę! Szampon pięknie pachnie, świetnie się pieni, a włosy są miękkie, gładkie i dobrze się układają. Niedługo będzie recenzja! TAK!

3. Pantene Pro-V Aqua Light- bardzo lubię ten szampon. od czasu do czasu, łagodniejsza wersja nie zaszkodzi. RECENZJA TAK! 

4. Loreal Elseve Fibralogy Aktywator Gęstosci - kupiłam go na "Cenie na do widzenia" w Rossmanie, ale nie zauważyłam jakiegokolwiek działania.. Aktywator jest bardzo wodnisty, mało wydajny. NIE!



TWARZ 




5. Rimmel, Stay Matte, puder - rewelacyjny puder! Świetnie matuje, dość spora paleta kolorów do wyboru. Puder ma ogromną wydajność, dopasowuje się do kolorytu skóry  i ma przyjemny, subtelny zapach. TAK!

6. Eveline Cosmetics, Tusz do rzęs - tusz dawał taki zwykły, codzienny efekt, jednak to machanie szczoteczką mnie zniechęca. Czasami również sklejał rzęsy i odbijał się na powiekach. NIE WIEM RECENZJA 

7. Rimmel Stay Matte podkład - mój stały bywalec, na promocji w Rossmanie kupiłam dwa opakowania. Dawno nie byłam tak zadowolona z żadnego podkładu. Świetnie kryje, idealny kolor, stapia się ze skórą, nie tworzy maski. RECENZJA TAK! 


CIAŁO 


8. Balea, waniliowy żel pod prysznic - po pierwsze nie to nie nazwałabym tego żelem tylko hmm... serkiem? Jest to tak strasznie gęste! I pachnie Danio! Jest ogromni wydajny, jednak mi zapach nie podpasował. NIE! 

9. Balea, czereśniowy żel pod prysznic - jak lubię żele pod prysznic tej firmy, to ten mi nie przypadł do gustu, strasznie chemiczny zapach... RECENZJA NIE! 

10. Eveline Cosmetics, Peeling-Masaż antycellulitowy - peeling pachnie grejfrutami! Tak wspaniale pachnie! Czasami zapach staje się lekko cierpki, gorzkawy, ale ja takie lubię. Idealny masaż skóry pod prysznicem, TAK! 

11. Joanna Naturia, peeling do ciała, czarna porzeczka - bardzo fajne małe peelingi, każdy może wybrać swój wariant zapachowy, który unosi się w całej łazience! <3 TAK! 


PIELĘGNACJA 



12. Isana, zmywacz do paznokci - po prostu najlepszy z najlepszych. Doskonale radzi sobie ze zmywaniem lakieru, w dodatku nie jest duszący i kosztuje mniej niż 5zł. RECENZJA TAK! 

13. Celine Dion, Perfumy - moje ulubione! Raz na jakiś czas dostaję je w prezencie od Jacka. Zapach ubóstwiam! TAK! 

14. Rexona Invisible - to najlepsza Rexona jaką miałam od ostatniego czasu. Naprawdę się sprawdza. nie plami ubrań w dodatku cudnie pachnie! TAK! 



Tak wygląda moje denko!
A jak Wasze zużycia? Jesteście zadowolone? 

P.S. Przepraszam za moja znikomą nieobecność, jednak już za dwa tygodnie kończę studia i mam mnóstwo na głowie. Gdy tylko wszystko się uspokoi, będę nadrabiać zaległości :)
Komentarze:
  1. ładne denko, żele z Balea bardzi lubię tak jak zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci poszło :)
    Wcześnie kończysz, my dopiero pod koniec czerwca kończymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporawe denko :) Przypomniałaś mi o peelingach z Joanny - tyle razy miałam kupić i ciągle zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też polubiłam ten szampon z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te małe peelingi z Joanny, ale czarnej porzeczki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu dobroci :D szampon z Pantene uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile tu dobroci :D szampon z Pantene uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile tu dobroci :D szampon z Pantene uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kwietniowej denko to żałosne zużycia :( u ciebie całkiem spoko. Ten szampon pantene tez bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię peelingo Joanny :0 balea o zapachu Danio? no no :D

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie szampon syoss i muszę powiedzieć że moja opinia jest odwrotna:) bardzo dobrze mi się go używało, nie plątał i nie obciążał moich włosów :) ale wiadomo każdy ma inne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz mniej wymagające włosy :)

      Usuń
  13. Zmywacz z Isany i 'antyśmierdziucha' z Rexony bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. peeling porzeczkowy joanny to mój ulubieniec:) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam żele z Balea za cudowny zapach. :-)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę powąchać ten zapach Celine Dion:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne denko :) gratulacje :) mam ochotę wypróbować ten podkład z rimmela :) już od jakiegoś czasu się nad nim zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ja już nie pamiętam kiedy ostatnio zużyłam cały puder :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! To chyba mój pierwszy raz :D

      Usuń
  19. Znam zmywacz i żel Balea, aczkolwiek nie w tej samej wersji zapachowej ;] Podkład Stay matte w świetle jakie jest w Rossmannie dobrałam (jak się później okazało) za ciemny. W każdym razie po użyciu na codzień co by sprawdzić jak się ma na twarzy.. nie podpasował mi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne denko :) Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)
    Gratuluję zakończenia studiów i obyś wszystko szybko ogarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam puder marki Rimmel! Jak dla mnie - idealnie matuje skórę, nie podkreśla suchych skórek czy też porów. Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jeden z lepszych jakie miałąm :)

      Usuń
  22. Puder stay matte sprawdził się u mnie całkiem dobrze, z kolei podkład aktualnie jest za ciemny :/
    Peelingi joanna bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 mam, ale jeszcze nie używałam. 7 to też mój ulubieniec. 12 to najlepszy zmywacz do paznokci jaki znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię szampony Garniera z serii Ultra Doux i ostatnio kupiłam właśnie tą wersję, więc miło że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi w kwietniu sporo ubyło w łazience, ale maj zapowiada się słabo jeśli chodzi o denko. Muszę wypróbować ten podkład z Rimmela - skoro mówisz, że kryje ładnie, to może będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe te Twoje denko, kosmetyki Balea ostatnio bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawiłaś mnie szamponem Garniera :)
    Oj, też niebawem kończę studia i wiem co to brak czasu ...

    OdpowiedzUsuń